Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
kaç paraya mal oldu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:03 PM ----------

@prolepsit dostum bende izmnirliyim. git iptal et başka bayiden al. yaw küçük bi il olsa geç gelir fealn dersin de izmir yani. çok saçma bu kadar zamandır gelmemesi. başka bayii mi yok ya

yaw dostum sorma kanuniyide aradım kaç gündür 10-20 mesaj attım hiç cevap bile vermediler. bende gittim www.sikayetimvar.com die bir sitede üyeliğim vardı oraya bir güzel yazdım sorunu. sitede yazı yayınlanır yayınlanmaz hemen geri döndü ilgilenmeyen herifler. bide müşteri hizmetlerindeki bayan rica edio benden lütfen şikayet sitelerine yazmayın die. bende dedim 10 tane mesaj attım aradım cevap bile vermediniz die. bayii aradım bize yolladık diolar al telefon numarası bu sende ara dediler adamlarda bıktı benden. aradım dediği adamı özür dilerizde bilmem ne kusura bakmayın şöle böle walla dedim iptal edicem. bugün yolluyorum ben dedi bakalım inanmaktan başka çarem yok. çünkü motoru 3050 ye sipariş ettim ötv nin yenilendiği gün motor oldu 3450 tl. eğer yine gelmezse motor iptal edip kaporamı geri alacam ama artık caracal alamam zam geldi. bütçem uymaz. gidip başka motor alıcam.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
dostum kötü olmuş ya... ama bu www.sikayetimvar.com site çok iyi bişey ya. keşke daha önce yazsaydın. onların anlayacağı dilden konuştun zaan nasıl tıpış tıpış geliyorlar....
hayırlısı kardeş her işte bi hayır vardır. umarım en yakın zamanda kavuşursun motoruna
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Selam caracal'cılar nasılsınız.2 sorum olacak ben k&n hava filtresi takmak istiyorum takan var mı memnunmu -leri ve +larını yazabilirmi ? ikincisi memleketime yani EDİRNE ye döndüm yakın olan varmı ? uygun bi yerde bulusup gezi yapabiliriz kısmetse istanbulada gitmek istiyorum.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
şimdi dostlarım burada yüksek bir ayrımcılık gördüm. biz istemezmiyiz motorun en iisine binelim. arabamızda porshe olsun otobanda 300 basalım, evimiz boğazda bir yalı olsun sürat teknemizle denizden seyireyleyelim alemi, her gece lüks restaurantlarda yiyelim yemeğimizi, kahvaltı için gidelim çiçekli köye, tatili 5 ay marmariste yaşayalım sewdiğimizle, günlük harçlığımız 2.000 tl olsun.

şimdi bırakın hayal kurmayı elinizde ne warsa onunla yetinmeyi bilin. benim hayalimde şimdiki yaşamım bile yoktu amaç mutlu olabilmesini bilmektir. şimdi honda alamıom diye neden motorumdan nefret edeyim ki?

sahip olduğunuz herhangi birşey artık sizin parçanızdır hurdada olsa paha biçilemezde olsa. artık o ve siz anılarla bir bütünsünüzdür. bırakın şu at gözlüğü takanların düşüncelerini imkanınız doğrultusunda mutlu yaşayın hayatınızı. cahil deiliz bizde biliyoruz ak ı kara yı hayallerimizden uzak durun artık. şahsen kim ne derse desin ben böyle mutluyum...

Bravooo...

:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Adam yazı yazmış çekmiş gitmiş birileri hala adama çanak tutuyor , bizim topıgımız en ıyı topıc ıstemeyene kapı solda yukarda
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
dostum kötü olmuş ya... ama bu www.sikayetimvar.com site çok iyi bişey ya. keşke daha önce yazsaydın. onların anlayacağı dilden konuştun zaan nasıl tıpış tıpış geliyorlar....
hayırlısı kardeş her işte bi hayır vardır. umarım en yakın zamanda kavuşursun motoruna

yaw motorum gelmiş ehi :p işte internetin gücü :cat: yarın almaya gidiom kazasız belasız sürüşler herkeze. :bounce:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
hayırlı uğurlu olsun abi. kazasız belasız kullanman dileği ile:rendeer:
fotoları bekliyoz
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
izmir gündem grup - otomotiv - büromak - bilgisayar

hayırlı uğurlu olsun abi. kazasız belasız kullanman dileği ile:rendeer:
fotoları bekliyoz

şu an isterdim ki fotoğrafları bu sayfaya koyayim ama o. ç. ları beni kazıklamaya çalıştı. motor geldimi die dün aramıştım yarın gel motoru al demişlerdi. gittim ötv sini daha yatırmamışlar parayı ver al motoru git dediler yolda polisin durduracağını düşünerek motoru almak istemedim. ötv yi ben motoru alıp götürdükten sonra yatıracaklarmış faturayıda daha sonra keseceklermiş çakallar. o zaman parayı ver ötv yi yatıralım dediler bende dedimki 1000tl kapora verdim 22 gün bekledim ötv yi yatır yarın motoru aldığımda parayı vereyim dedim. 5 dakka sonra cepten aradılar gel abi iptal ediyoz sözleşmeyi dediler. gittim paramı geri aldım. kanuni merkeze yazdığım motorum hala gelmedi nin cevabı şuydu gündem otomotivden bize kanuni caracal siparişi gelmemiştir. bayii ile iletişime geçtim. gündem grup a motorun siparişini 4 haziranda verdim gündem grup siparişi 19 haziranda vermiş 20 haziranda kanuni motoru yollamış 23 haziranda motor servise gelmiştir. 15 haziranda ötv deil motora zam gelmiştir. sonuç: ben kanuni motor alamadım. aldığım yeni motordada 150 tl zararım var doktor masrafı hariç. allah binbir belası.nı versim gündem in. belki geçkaldı die paramı istesem vermeyeceklerdi böylesi daha ii oldu. motora zam geldiği için caracal alamıyorum beni 22 günden beri strese sokan psikolojik sorunlar yaşatanlar benden bin beter olsunlar. siz caracal kullanıcılarındanda bu sayfaları işgal ettiğim için özür diliyorum ama asıl sorumlu izmir gündem grup - otomotivdir. başka marka motor siparişi verdim hakkınızı helal edin. söylediklerimi izmirde herkeze ispat ederim sağlıcakla kalın...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
şu an isterdim ki fotoğrafları bu sayfaya koyayim ama o. ç. ları beni kazıklamaya çalıştı. motor geldimi die dün aramıştım yarın gel motoru al demişlerdi. gittim ötv sini daha yatırmamışlar parayı ver al motoru git dediler yolda polisin durduracağını düşünerek motoru almak istemedim. ötv yi ben motoru alıp götürdükten sonra yatıracaklarmış faturayıda daha sonra keseceklermiş çakallar. o zaman parayı ver ötv yi yatıralım dediler bende dedimki 1000tl kapora verdim 22 gün bekledim ötv yi yatır yarın motoru aldığımda parayı vereyim dedim. 5 dakka sonra cepten aradılar gel abi iptal ediyoz sözleşmeyi dediler. gittim paramı geri aldım. kanuni merkeze yazdığım motorum hala gelmedi nin cevabı şuydu gündem otomotivden bize kanuni caracal siparişi gelmemiştir. bayii ile iletişime geçtim. gündem grup a motorun siparişini 4 haziranda verdim gündem grup siparişi 19 haziranda vermiş 20 haziranda kanuni motoru yollamış 23 haziranda motor servise gelmiştir. 15 haziranda ötv deil motora zam gelmiştir. sonuç: ben kanuni motor alamadım. aldığım yeni motordada 150 tl zararım var doktor masrafı hariç. allah binbir belası.nı versim gündem in. belki geçkaldı die paramı istesem vermeyeceklerdi böylesi daha ii oldu. motora zam geldiği için caracal alamıyorum beni 22 günden beri strese sokan psikolojik sorunlar yaşatanlar benden bin beter olsunlar. siz caracal kullanıcılarındanda bu sayfaları işgal ettiğim için özür diliyorum ama asıl sorumlu izmir gündem grup - otomotivdir. başka marka motor siparişi verdim hakkınızı helal edin. söylediklerimi izmirde herkeze ispat ederim sağlıcakla kalın...


vardır bundada bır hayır sıkma canını
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
allah daha ıyısını verecek belkı sıkma canını

gittim bende skygo aldım allah kazasız sürüş versin. şu an için memnunum. bütün vidalarını kontrol ettim sadece arka sele vidaları gevşekti. akü tahliye borusu takılmamış biraz motorun üzerine damlamış iz bırakmış nasıl temizlerim biliyormusun. tahliye borusu yaptım hemen. motorun ayarları yerinde sadece rölenti ayarını düşürdüm. motorun yatışı süper. bakalım daha km de ne kadar yakıyor onu tespit edecem belki ayar ister bilemiyorum şimdi.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
keyifler nası ha?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:22 AM ----------

balık tutarken :cherry:

5656_1172731473018_1069963218_527771_3248103_n.jpg
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ya benim motor 5650 km de. bi 200-300 km dir performansında düşüş var. 5000 de yağını değiştirdim. 5300 km den falan sorna ne kadar da bassam 100 km/h ibresini geçmiyor önceden aynı yolda 110-115 yapıyordu..
acaba bunun sebebi ne olabilir?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ya benim motor 5650 km de. bi 200-300 km dir performansında düşüş var. 5000 de yağını değiştirdim. 5300 km den falan sorna ne kadar da bassam 100 km/h ibresini geçmiyor önceden aynı yolda 110-115 yapıyordu..
acaba bunun sebebi ne olabilir?


hava filtreni çıkar sabunla yıka çok iyi durula geri tak buji değiştir . gerekırse karbüratör ayarı yap veya yaptır .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst