- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
jr. evet ""benim"" belirttiğim değer şehir dışı. bunun sebebide, 100lük motor elinden geleni yapar yani ürettiği tüm beygiri kullandığı için, bizim motorlarda yer yer ürettiğinin tamamını kullandığı için değerler yaklaşık, ayrıca bizim motorlar 193cc:cherry: mesela shadow750 nin 4 -5 lt yaktğını duydum ki doğru oranlı olsa 8 10 lt yakması lazım, shadow ürettiği gücün çok azını kullandığı için ona göre yakıyo.
mterayes, segman ve motor sağlığı için seyrekçe motoru devirlendirmeli ama bu motorda 11000 gördürürsen, krankla dolaşırken görebiliriz sizi, ben en fazla 8000 yapıyorum. çok nadiren
ben sürekli 11 bin de gidiyorum demedim arada bir yokluyorum . uzun süre öyle gitmezsen hiçbirşey olmaz merak etme biz serviste neler yapıyoruz . mesela bu aralar motora yakıt katkısı atacağım depo doldurup bir temızlık yapsın karbüratör silindir fln