- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #1
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer: