- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #41
kesinlikle katılıyorum.....ama araba kullananlar tabi ki..motor kullanan bayanlar takdire şayan..
boynumuz kıldan ince..
![]()
zaten yazımda öyle yazıyor biz motorculara diyorum
kesinlikle katılıyorum.....ama araba kullananlar tabi ki..motor kullanan bayanlar takdire şayan..
boynumuz kıldan ince..
![]()
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:
bana öyle yapmıyolar niyeyse :cherry:
en son benzin aldıgımda 10 liralık aldım
pompacı çekti motoru köşeye
köpüklü köpüklü bi güzel de yıkadı walla :mrgreen:
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:
heh.. bende bikere aynı durumda kaldım .. bunu arkadaşa çok pis bi şekilde ödettim.. honda x-11 le benzin almak içn durdum .. bekliyorum ki adam gelsin.. beklerken bi araç geldi .. arkadaş gördügü halde gitti arabaya benzin doldurmaya balkadı . sonra yanıma gweldi .. dedim önce ben geldim ?.. mal mal suratıma bakıyo .. ne kada olsun abi dedi .. dedim 5 ytl .. mal gibi 5 liralık benzin için böbürleniyosun bakışı attı .. pompaı çıkardı .. bi 5 daha ver dedim .....dimagı durdu .. taksit taksit mi söylüosun dedi .. dedim insan gibi cevap verseydin .. yada işini takib etseydin dedim .. senlemi ugraşıcam dedi .. öylemi dedim ...müdürünü çagır !! orda içerde dedi .. gittim durumu anlattım .. tam 22 litreyi 5 tl 5 tl doldurttumnapiim çok uyuzum dimi
İyi olmuş ....
O pompacının gözlerinden öperimAnnadın sen onu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 PM ----------
O pompacının yerinde olmak isterdim![]()
İyi olmuş ....
O pompacının gözlerinden öperimAnnadın sen onu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 PM ----------
O pompacının yerinde olmak isterdim![]()