kanıma dokundu

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:

bence tam sana bakmaya geldiğinde basıp gidecektin. ben olsam öyle yapardım ki yapmışlığımızda vardır :)
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
pompacıyla muhabbeti iyi kur ben kurdum muhabbetimi 5 ytl lik benzin alsam bile bana çay söylüyo hiç istemeden yeri geliyo veriyorum motoru gidiyo dolduruyo getiriyo ve şu ana kadar o beninzincide bana 1 kere kötü muamele yapıldı oda münübüs le gittiğimde motorla gittiğimde hiç bir zaman kötü karşılanmıyorum
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:

motorlar çoğalınca biraz düşünce değiştimi ne :wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Valla şimdiye kadar benzin aldığım yerlerin %90 ında "hoşgeldiniz beyefendi" yada sadece "hoşgeldiniz" şeklinde ağırlandım..Anlatıldığı gibi bir olay yaşamadım..Şans işi sanırım..

Birde kendi tespitim olarak; scooter ın üstünde full korumayla benzinciye giriş yapınca hafiften üşütük muamelesi yapıldığından da olabilir bu durum :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bana öyle yapmıyolar niyeyse :cherry:

en son benzin aldıgımda 10 liralık aldım
pompacı çekti motoru köşeye
köpüklü köpüklü bi güzel de yıkadı walla :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
heh.. bende bikere aynı durumda kaldım .. bunu arkadaşa çok pis bi şekilde ödettim.. honda x-11 le benzin almak içn durdum .. bekliyorum ki adam gelsin.. beklerken bi araç geldi .. arkadaş gördügü halde gitti arabaya benzin doldurmaya balkadı . sonra yanıma gweldi .. dedim önce ben geldim ?.. mal mal suratıma bakıyo .. ne kada olsun abi dedi .. dedim 5 ytl .. mal gibi 5 liralık benzin için böbürleniyosun bakışı attı .. pompaı çıkardı .. bi 5 daha ver dedim .....dimagı durdu .. taksit taksit mi söylüosun dedi .. dedim insan gibi cevap verseydin .. yada işini takib etseydin dedim .. senlemi ugraşıcam dedi .. öylemi dedim ...müdürünü çagır !! orda içerde dedi .. gittim durumu anlattım .. tam 22 litreyi 5 tl 5 tl doldurttum :) napiim çok uyuzum dimi
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:

İyi olmuş ....
O pompacının gözlerinden öperim :) Annadın sen onu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 PM ----------

heh.. bende bikere aynı durumda kaldım .. bunu arkadaşa çok pis bi şekilde ödettim.. honda x-11 le benzin almak içn durdum .. bekliyorum ki adam gelsin.. beklerken bi araç geldi .. arkadaş gördügü halde gitti arabaya benzin doldurmaya balkadı . sonra yanıma gweldi .. dedim önce ben geldim ?.. mal mal suratıma bakıyo .. ne kada olsun abi dedi .. dedim 5 ytl .. mal gibi 5 liralık benzin için böbürleniyosun bakışı attı .. pompaı çıkardı .. bi 5 daha ver dedim .....dimagı durdu .. taksit taksit mi söylüosun dedi .. dedim insan gibi cevap verseydin .. yada işini takib etseydin dedim .. senlemi ugraşıcam dedi .. öylemi dedim ...müdürünü çagır !! orda içerde dedi .. gittim durumu anlattım .. tam 22 litreyi 5 tl 5 tl doldurttum :) napiim çok uyuzum dimi

O pompacının yerinde olmak isterdim :)
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
İyi olmuş ....
O pompacının gözlerinden öperim :) Annadın sen onu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 PM ----------



O pompacının yerinde olmak isterdim :)


len iso kurtıl artık bu pompacı takıntısından sonunu hayırlı görmuyorum..:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst