kanıma dokundu

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
öleler abi hatta işi bitince uzuğında isen adam dio ki ordaki pompa kapalı buraya gel adam gbi değiller!
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
sebebi ne biliyomusun motorun az benzin alacağını biliyolar bilirsiniz pompacılarda prim olayıda vardır tır falan gelirse hepsi koşarlar yakıt vermek için niye çünkü tır çok yakıt alacak ve onlarda prim alacak
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hatta bazıları .... Hadi şimdi ağzımı bozmayayım.Yakışmaz motorcuya.Bazı arabacılar arabayı motorun önüne ve yanına sıfır olacak şekilde park ediyorlar.Seni saymıyorlar.Çok sinir bozucu.Saygılar:bounce:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
öleler abi hatta işi bitince uzuğında isen adam dio ki ordaki pompa kapalı buraya gel adam gbi değiller!

Hatta bazıları .... Hadi şimdi ağzımı bozmayayım.Yakışmaz motorcuya.Bazı arabacılar arabayı motorun önüne ve yanına sıfır olacak şekilde park ediyorlar.Seni saymıyorlar.Çok sinir bozucu.Saygılar:bounce:
kabul ettirecez abicim kendimizi başka care yok :rendeer::rendeer::rendeer:

sebebi ne biliyomusun motorun az benzin alacağını biliyolar bilirsiniz pompacılarda prim olayıda vardır tır falan gelirse hepsi koşarlar yakıt vermek için niye çünkü tır çok yakıt alacak ve onlarda prim alacak
niyet kötü abi dehişecek inş:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ben olsayım önce plakamı saklar , sonra kaskımı takıp pomapıcının suradının ortasına kafayı gömerdim ,ardındanda sebebini belirtip olay yerinden uzaklaşırdım ...
şerefsizler ::angry2::
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hatta bazıları .... Hadi şimdi ağzımı bozmayayım.Yakışmaz motorcuya.Bazı arabacılar arabayı motorun önüne ve yanına sıfır olacak şekilde park ediyorlar.Seni saymıyorlar.Çok sinir bozucu.Saygılar:bounce:

yok canım.. o kadar da değil.. allahtan bizim başımıza böyle bir şey gelmiyor.. zati çabuk sinirlenirim haksızlığa
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ben olsayım önce plakamı saklar , sonra kaskımı takıp pomapıcının suradının ortasına kafayı gömerdim ,ardındanda sebebini belirtip olay yerinden uzaklaşırdım ...
şerefsizler ::angry2::
böylede yaparsak o üstümüzdeki serseri imajını nasıl silecehiz adamların bakışı kötü zaten motorculara :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi istasyona girdim benzin almak için boş olan bi pompaya yanaştım kontağı kapattım pompacıyı bekliyorum arkamada lüks bi otomobil durdu pompacı bana benzin vereceğine beni yerimden etti baska pompaya yolladı ya dayı 10 dakikadır burdayım alttarafı 3 litre benzin alıp çekip gitcem diyorum adam banane git baska pompadan al diyor dayı bak saygısızlık etmek istemiyorum önce ben geldim ver 3 litre benzin defolup gideyim yoluma adam hakaret etmeye basladı kaskımı çıkarmamıştım kafa atayım diye düşündüm sonrada vazgeçtim değmez yaslı baslı adama dedim sonra baska pompacı geldi ayırdı bizi sonuc baska pompadan benzinimi alıp bastım gaza uzaklastım ordan..

acaba o adamın bası göğe erdimi egosunu tatmin edebildimi yada madalya taktılarmı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sabah benzin almaya istasyona girdim benden başka kimse yoktu tek pompacı çalışıyor hemen arkasından istasyon doldu yaklaşık 10 araba geldi hiç sesimi çıkarmadım ve beklenen oldu bana en son baktı yani burdada motora ikinci sınıf muamele şindi niye sesini cıkarmadın dedihinizi duyuyorum gözlemlemek için :rendeer::rendeer:

çok şkür böyle bişeyle karşılaşmadık bu güne kadar . hatta arabalarla ilgilendiklerinden daha çok ilgilendikleri bile oluyor . senin yaşadığın şey insanın zoruna gider ama ya , çok haklısın .
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
en güzel yapılcak sey pompacı yanıma geldiginde almıyorum vazgectim deyip devam etmek yada motosiklet kulanan pompacıları secmek ben oyle yapıyorum :mrgreen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
bana hiç öylesi denk gelmedi abi 30 ytl yi geçmesindiyorum pompacı bana nediyo biliyormusunuz (len bu okadar alıyormuki vay ..... ya) diyor :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valaa bir kere bana da aynısı oldu baktım arabalarla ilgileniyor kardeşimde vardı yanımda biraz yüksek sesle hadi kardeş gidelim bu benzinci nin parası cok biz insanlarla daha iyi ilgilenen bir benzinciye gidelim birdahada buraya ugramayalım dedim ve vınnnnn arkamdan ööööyle aval aval baktılar 1 km ileride başka benzinciye gittim ve benimle iki pompacıbirden ilgilendi bende gülme krizine tutuldum adamlar hayrola dedi yok 1 km gerideki benzincide böyle oldu burdada bu şekilde karşılanınca sinirlerim bozuldu ona gülüyorum dedim adamlarda başladı gülmeye abi siz de aldır mayın parasıyla almıyozmu bu benzini istedigimiz yerden alırız ne kafanızı takıyonuz boş verin yaw:mrgreen::rendeer:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
birgün lastiğe hava bastım artık çıkıcam, geri geri gelmem lazım neyse ufakyan geri geri geliyorum motorla oda ne ayının biri tam onda arkama yanaştı ve arada 1karış mesafe bıraktı, ne özür ne bişey hiç bişey olmamış gibi aldı hava bastı, iyi günümdeydi hiç bişey demedim..
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya gecen benzincide banada yok su pompaya git oraya gidiyorum karsıya gonderiyo oaraya gidiyorum motorlara surası veriyo dio 3 tane pompa gezdim kufur ettim bastım almadan bi şikayet yeri olmalı bence
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Bende motorla gidip kafayı gömerim :p güzel bi tek teker orda bak nasıl serseri gözüyle bakıyolar sonra motorculara :p:p:p

ya onurcum bu hareketten sonra saygı görecehini zannediyormusun :queen::queen:

çok şkür böyle bişeyle karşılaşmadık bu güne kadar . hatta arabalarla ilgilendiklerinden daha çok ilgilendikleri bile oluyor . senin yaşadığın şey insanın zoruna gider ama ya , çok haklısın .

burada gözledihim senin ismin eftelya benimki gürkan anladın sen onu :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
26
Benim canıma tak etti artık bu tür davranışlar. Gerekirse kafayı gömerim. Doldum artık. Yanımda biber gazı taşıycam, yamuk yapanın gözüne basıcam. Hatta beni görmezden gelen, sıkıştıran otomobil sürücülerine de uygulmaya başlıycam. Sıkıcam gazı vericem tek tekeri :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst