Yahu kolay bir soru sorayim dedim ortalik karismis yine..

Ülem en kolay sorulardan biriydi bu..
Tabiki dogru cevap B
Neyse yorumlara bakayim simdi..
Ama NIko nun yanindan geliyorum su an ve yorumlarim ona göre olabilir..

Bilmeyenler icin..
Niko benim cok iyi bir arkadasim ve birahane sahibi..
Anladiniz? :cherry:
c diyorum ve ortalıktan kayboluyorum
Hemen kaybol gözümden :queen::queen:
Ama birdahaki
kafanizi karistirayim konulara katilmani isterim..
D= Cembere girerken ve cikarken sinyal vermeye gerek yoktur
Abicim naptin yahu sen?

ale:
Anket yokmu anket belki ankete göre kuralı değiştirirler

c diyorum bende
Anket acipta avrupadaki kuralimi degistirelim yani?

C yanlis abicim...
hangi ülkenin kanununagöre soruyon abi bunu
Avrupa ülkesine göre abicim..
Ama görüyorumki Türkiyede de ayni kural gecerli.. Dogru cevaplayan arkadaslar var...
c diyorum çünki dönüş yapılmaya başlandığı andan itibaren tamamlanana kadar geçen zaman zarfında dönüş sinyali kullanılmalıdır
Yanlis...
Sadece çıkarken , çıkacağınızı belirmek için sinyal vermelisiniz .
Sinyal : Birden fazla gidilebilecek yön olduğunda bilgilendirme amaçlı olarak kullanılır , çember girişlerinde ikinci bir yön seçeneği yoktur
Cevap : B
Olay budur...:cat:
Abicim sadece saga gidebiliyorsun yahu..
Ama cikarken nereden cikmak istedigini kim biliyor?
Yoksa aranizda cember trafigine sola giren varmi??? (ingiltere haric)
Tecrübe ve bilgi başka oluyo tabi
Ehliyeti olan herkez bunlari bilmesi gerek..
sadece cemberden cikarken tabiki
McWarnaly dostum dogruyu hemen söyleyipte insanimin azicik düsünmesini engelliyorsun ama..
Olmuyor abi böyle...

Oplara sikayet edip seni banlattiricam ama yani.. :queen:
Yurt disinda yasadigin belli abicim.. :cat:
Burda çok kaza olur

Bence;
B
Kurala uyarsaniz birsey olmaz....
Ve burada birsey olmuyorda..
Görüldüğü gibi mantık yürüterek doğru şık ortaya çıkıyor. :thumleft:
Ülem sizlerde azicik mantikli düsünün yahu..
Oluyor demekki kafa yorunca...
bence D
Bence B
:cat::cat:
çember trafiğinden çıkarken sinyal verilmeli yoksa çok karışır ortalık
Cok karismiyor aslinda ama arkandaki adam senin nezaman cikacagini bilirse iyi oluyor tabiki onun icin..
ahhaahhahaha cevaplara bakın hele

bence hiç biri değil en doğrusu sinyal vermeyi bırakın eliniz gazdan çekip frene bile basmaya gerek yok aksine gözleri kapatıp gazı daha fazla açarak daha fazla adrenalin salgılanır

ahahhahahahaha
ahahahahahahahaha
Ne diyecegimi bilemiyorum..
1. Resimde sağ tarafa mecburi istikamet levhası var.
Dolayısıyla zaten sağa gideceğimiz için girişte sinyal vermeye gerek yok

Bu durumda cevap B oluyor.
Öpüldün Sinan cim.. :cat::cat:
b. çünkü çember trafiği zaten tek yöne akar, girerken sinyale gerek yoktur
:cat::cat:
Benim için kolay bir soru oldu sayılır zira Kıbrıs'ta trafik ışıklarından ziyada bunlardan var.
Soldan trafikte roundabout'da sağdan gelenin geçiş üstünlüğü vardır ver sorunuzun cevabı C yani hem girerken hemde çıkarken sinyal verilir.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:UK_Roundabout_8_Cars.gif
Demek Kibris tada yanlis yapiliyormus..

r:
oocan hocam sana güvendik bak.
b şıkkına benden 10 dolar.
Bana özelden sorsana yahu..
Zengin olurduk.. :cherry:
1. soruda Remzi hepimizi ters köşe yapmıştı...Bu soruda hemen mayışmayacağım

joker hakkımı kullanmak istiyorum

....( MrSandman )üstadın linkine ttnet aracılığıyla şöyle bir bağlanıp göz attıktan sonra

telefon hattıyla joker hakkımı kullanmış oluyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
C mi ? dir aceba

... yoksa gene bizi ters köşe yapacak bu İremzi haberiniz ola
Yahu benim köse falan yaptigim yok..

Kendiniz köseye yattiniz abi benim sucum ne?
Maksadim birkackisiye birseyler ögretmek...
Ukalalik olsun diye yayinlamiyorum bunlari sonucta..
Bende anamin karninda ögrenmedim bunlari ve bazen benimde düsündügüm yerler oluyor..
A= Cember trafigine girerken
Gidecegin yer belliyse neden sinyal veresin???

ale:
d çembere girip düz geçilecekse sinyale gerek olmaz
Buda iyi fikir aslinda..
Bunu bu gavurlara bir anlatayim bakalim ne diycekler bana...
aynen kardeşim mantık yürütürseniz bulursunuz zaten...yoğunluktan çıkarken çıkacağımızı bildirmek zorundayız....yani ya içindesindir çemberin yada dışında yer alacaksın
O mantgi yürütmek icin baskalarini beklemeyin be abicim.. sizlerde yürütün azicik..
Biraz mantikli düsününce hersey kolay degilmi..
çemberimde gül oya gülmedim doya doya olacaktı....:mrgreen:
Buda güzel.. Ama selepsiz avrupali anlamiyor bunu.. Ben denedim.. Olmuyor..
Bence B
Hem girerken hem çıkarken sinyal verilir c şıkkı diyorum farzedin çembere girmeden sağa döneceksiniz sinyalsiz mi döneceksiniz
Burada biz sadece cikarken sinyal veriyoruz ve hersey yolunda..
:farao::farao:
B= Cember trafiginden cikarken
neden der iseniz. çembere girerken sinyale gerek yoktur çünkü kendi şeridimizi bozmadan çembere gireriz.
çemberde dönmeye başladık hala anayoldayız sayılır ne zaman ki çemberden bir sapağa ayrılmak istersek o zaman sinyal gereklidir
Cevap güzel de bu sapak olayini karistirma simdi..
Milletin kafasi karismasin..
''C'' şıkkıdır.
Hadi bakalım sola dönüş için sinyal vermeden bi girdiğimizi düşünelim ? : Arkamızdaki araç yavaşlamıyacağımızı düşünecek ve düz gideceğimizi tahmin edip hızını sabit tutmayı düşünecek. Biz tam dönüşümüzü yaparken yavaşlıyacağız ve arkamızdan tabiri caizse birisi gümletebilir

))))
Ne yani döneceğimiz yer için sinyal kullanmayacakmıyız ?
Sokak aralarında mı kullanıcaz biz sinyal denilen meleti ? ( başka hiç bi yerde geçerli değilmi yoksa bu sinyaller

)
Trafik zeka ister.!! :bestmt:
Ben senin anlattiklarini pek anliyamadim simdi..
Sola dönmek?

ale:
Cember trafigi ve sola dönüyorsun?

r:
Ok cembere girince sola dogru dönüyorsun ama girerken ve cikarken mecbur saga dönüceksin..
Niko nun son verdigi bira yine kötüydü sanirim..
_____________________________
Yanlisim olduysa affola..
Sevgiler
Remzi