Kafanizi karistirayim

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Buda sayfada vardi degilmi?
Cevaplara az bakalim..
Bugün kisa kesecegim..
Pek istahim yok ne nedense...:pale:

motosiklet ve kırmızı araç-yeşil araç- mavi araç sırasıyla sanırım.
yeşil araç sinyal vermeli.

Naptin abicim sen??
Yesil aracin sinyal vermesi dogruda motorcuyu ezdirdin yahu..


motorsiklet-kırmızı-mavi-yeşil araç sırasıyla geçmeli yeşil araç sinyal vermeli bence :D

Sende motosikletci arkadasi öldürdün..

türkiyede biz kavga ederiz, ayakta kalan geçer. sinyali canı isteyen verir ve karakolda dayısı olan davayı kazanır...
haa, bu arada motosikletin üstünden 3 araç da geçer, motosikletliyi öldüreni kimse görmez, mobese arızalıdır, 3 aracın da sürücüsü gözaltına alınır, 1 ay sonra tutuksuz yargılanmak üzere salıverilir ve gazetelerde şöyle bir manşet çıkar:

MOTOSİKLETLİ SÜRÜCÜ DEHŞET SAÇTI, KENDİ KENDİ EZEREK SUÇU ÜÇ MASUM ARAÇ SÜRÜCÜSÜNE ATTI. OLAYDA MOTOSİKLETLİNİN KASKLI OLDUĞU AMA GÖRGÜ TANIKLARINA GÖRE KIRMIZI IŞIKTA BEKLEYİP YEŞİL IŞIĞIN YANIP SIRA KENDİSİNE GELMESİNİ BEKLEYİP,
TÜRKİYE MAGANDA KANUNLARINA TERS DÜŞTÜĞÜ İÇİN KAZA YAPTIĞI VE YAPILMASINA SEBEBİYET VERDİĞİ ÖĞRENİLDİ.
KAZADAKİ TÜM MADDİ ZARARIN MOTOSİKLETLİNİN 7 SÜLALESİNDEN TAZMİN EDİLMESİNE VE MOTOSİKLETLİLERİN BELİRLİ CADDE, SOKAK, DÜNYA GİBİ, UMUMA AÇIK MEKANLARDA KULLANILMAMASINA HÜKÜM VERİLDİ.

Sencer naptin abi sen?

Yorumum
öncelik sırasına göre
1. kırmız araç yoluna devam eder
2.yeşil sinyal ile birlikte döner
3.motosiklet yoluna devam eder
4.mavi araç yoluna devam eder.

Oy oy oy..
Yahu siz ehliyeti nereden aliyorsunuz?
Bauhaus tanmi? :pr:

Bu sefer soru sıkı , ben dersime çalışıp öyle cevap vermek istiyorum :)

Benimle dalga gecme Okan...
En kolay sorulardan biri bu yahu.
Tabiki biliyorsun cevabi ama yazmiyorsun...
Tesekkürler...

1- yesil (sinyal verir)
2- kirmizi
3- motosiklet
4- mavi
merakla dogru cevabi bekliyorum bakalim

Gitti Matorcu..:king:

yeşil kırmız mavi ve motosiklet. kesin yine ters köşe oldum:cat: yeşil sinyal verir bu arada.

Ters köse olmadin.. Dogru cevap bu...

Ilk once Kirmizi Arac duz gider

Arkasindan Yesil Arac Sinyal verir donus yapar

Sonrasinda Mavi Arac

ve En son Motosiklet.

Tek donus yapan yesil arac oldugundan sadece o sinyal verir.

Ilk önce kirmizi arac gecmeye kalkarsa ortalik acayip karisir diyorum..

yeşil sinyal verir döner
kırmızı devam eder
yeşilin ardından motor devam eder
ve en son mavi geçer... zor soru harbi ha :)

Zormu???
Motorcu arkadas mavi aractan önce gecmeye kalkarsa hastanede bulur kendini..

Yesil sola sinyal verip geçer.
Kirmizi devam eder.
Sonra mavi araç geçer.
En son motosiket geçer.

Türkiye'de hepsi ortada bulusur,ambulans çagirilir.:)

Malesef yurdumda ortada bulusulup kavga edilir yada ambulans cagirilir..

Bu soru biraz sıkı Remzi abi...

Eğer mavi araca ''YOL VER'' tabelasi olmamis olsaydi.
İlk olarak mavi aracin gecmesi gerekirdi.
Çünkü bu gibi durumlarda ilk yol hakki düz giden aracindir.
Fakat mavi araca yol ver levhasi oldugu için,
Bu durumda ilk geçiş hakki yeşil aracin oluyor.
Çünkü motosiklet ve mavi araç için YOLVER levhasi var.
Yeşil araç kirmizinin sağ tarafinda olduğu için Yeşil geçiyor.


Kırmızı araç için herhangi ikaz levhasi yok.
Üstelik düz gideceği için ikinci geçiş hakki Kırmızı araca ait.

Mavi araç ve motosiklet için YOLVER levhasi var.
Bu durumda da Mavi araç motosikletin sağ tarafinda olduğu için 3.geöiş hakki Mavi araca ait.

Son olarakta motosiklet geçiyor.

Özetlersek ;

1.Yeşil
2.Kirmizi
3.Mavi
4.Mator.

Harika cavaplamissin iste..
Neresi zor yahu?

Kursta öğrendiğim şekliyle yorum yapıcam yanlış olabilir.

Yeşil anayolda olduğu geçiş hakı onun , sinyal verir döner.
Kırmızı araba anayoldan çıkacağı için ve mavi araba ile motora dur levhası olduğu için kırmızı araba düz devam eder.
Tali yolda bulunan mavi araba ve motosiklet eşit haklara sahip ama mavi araç motosikletin sağında olduğu için mavi araç geçer.
En son motosiklet geçer.

Yeşil - Kırmızı- Mavi- Motosiklet diyorum :)

Kursta birseyler ögretmisler..
Güzel...

SİNYAL;Yeşil,sinyal vermez geçiş üstünlüğü olan yolda yoluna devam ediyor.
Diğerleri dümdüz devam ettikleri için zaten sinyal vermelerine gerek yok...
GEÇİŞ SIRASI;Yeşil geçer,kırmızı geçer,mavi geçer,motosiklet geçer..

Aynen..

yeşil sinyal verip gider
Kırmızı araç geçer
Mavi araç dönüş yapar
Motosiklet yoluna devam eder

Aslında neden bilmiyorum ama bi an sıralamayı
Yeşil mavi motosikletli kırmızı diye yapasım geldi ama yanlış olabileceğini düşündüm

Mavi arac dönüs yapmiyor ama siralaman dogru..

1.Yeşil
2. Kırmızı
3. Mavi
4. Motosiklet
İllaki birisi sinyal verecekse kırmızı vermeli (sıralamam doğru sanırım ama sinyal konusunda emin değilim)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

Tabi can güvenliği için her durumda motosiklet en son geçmeli. Yol hakkı bile kesinken motoru sayan yok.

Siralama ok ama sinyal veren yanlis..
Sinyal vericek tek arac yesil...

1.Kırmızı
2.Sonra yeşil
3.mavi
4.motor

ya da 3 ile 4 yer değiştircek..

Edit:Kırmızının anayoldan çıktıgını yazmışsın ama anayol bitiş işareti yokki ortada..

ilkönce kirmizi gecmeye calisirsa ortalik acayip karisir dostum...

Kırmızı - Yeşil - Mavi - Motosiklet sırası ile geçmeli resime göre yanılmıyorsam :)

Hala kirmizi yahu?
Kirmizi arac neden ilk onu anlamiyorum..
Öncelik yol hakki olan yolu terkediyor yahu..
Yesil arac öylemi???

Önce Yeşil araç ana yoldan ana yola devam ettiği için.
Sonra Kırmızı araç ana yolda tali yola devam ettiği için.
Sonra Mavi araç motora göre geçiş üstünlüğü olduğu için
En son motor yol anca boşaldığı için:)

Bence böyle geçiş haklarına sahiptir.

Yani.....

kırmızı ve yeşil araçlar anayolda olduklarından ilk öncelik bunlardadır..
yani motosiklet ve mavi araç bunlardan sonra geçecek..

yeşil araç döneceği için kırmızı aracın geçmesini bekleyecek..kırmızı araç geçince yeşil araç döner, daha sonra mavi araç ve en son motosiklet şeklinde olur yani:

geçiş sırası:
1-kırmızı
2-yeşil
3-mavi
4-motosiklet

ve sinyal veren araç sadece yeşil araçtır..

Kirmizi ikinci sirada..

Çember dediğiniz kavşak değilmi ?
Enteresan cevaplar yani. aynı dili konuşuyoruz da farklı şeylerden mi konuşuyoruz yoksa ?

Sanirim siz bir önceki soruma cavap verdiniz..
Öyle degil iste..
Cember ayri kavsak ayridir...
Kurallar degisiktir biraz..
Birdaha okuyun yazdiklarimi...

abi senin bu serilere ne zaman cevap yazsam banlanıyorum...

karete judo v.s bilen önce geçeceğini sansa da levyeyi kapan ikinci.....
kargaşada uyanık olan birinci......
diğerleri duruma göre aracına ilk binen üçüncü en zayıf ve safıda dördüncü olarak geçer....

bize neden eziyet ediyorsun abi ya??? bunun gibi hatta daha fazlası her gün her dakika yaşanıyor memlekette....:cat::rendeer::pl::queen:

Yahu Samet cim birilerinin birseyler ögrenmesini istiyorum..
En basit trafik kuralarini bile bilmiyoruz yahu.. :pr:
Yoksa size neden eziyet edeyim ben? :silent:
__________________________________

Ülem birsürü sey yazdim...
Yanlisim varsa affola...


Sevgiler
Remzi
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yahu abicim..espri amaçlı yazdım ben onu...gerçi sen anladın onu biliyorum ama....:wiinkk::pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst