Kafanizi karistirayim

Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Yorumum
öncelik sırasına göre
1. kırmız araç yoluna devam eder
2.yeşil sinyal ile birlikte döner
3.motosiklet yoluna devam eder
4.mavi araç yoluna devam eder.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Bu sefer soru sıkı , ben dersime çalışıp öyle cevap vermek istiyorum :)
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
1- yesil (sinyal verir)
2- kirmizi
3- motosiklet
4- mavi
merakla dogru cevabi bekliyorum bakalim
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
yeşil kırmız mavi ve motosiklet. kesin yine ters köşe oldum:cat: yeşil sinyal verir bu arada.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ilk once Kirmizi Arac duz gider

Arkasindan Yesil Arac Sinyal verir donus yapar

Sonrasinda Mavi Arac

ve En son Motosiklet.

Tek donus yapan yesil arac oldugundan sadece o sinyal verir.
 
Katılım
10 Eyl 2011
Mesajlar
27
yeşil sinyal verir döner
kırmızı devam eder
yeşilin ardından motor devam eder
ve en son mavi geçer... zor soru harbi ha :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yesil sola sinyal verip geçer.
Kirmizi devam eder.
Sonra mavi araç geçer.
En son motosiket geçer.

Türkiye'de hepsi ortada bulusur,ambulans çagirilir.:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu soru biraz sıkı Remzi abi...

Eğer mavi araca ''YOL VER'' tabelasi olmamis olsaydi.
İlk olarak mavi aracin gecmesi gerekirdi.
Çünkü bu gibi durumlarda ilk yol hakki düz giden aracindir.
Fakat mavi araca yol ver levhasi oldugu için,
Bu durumda ilk geçiş hakki yeşil aracin oluyor.
Çünkü motosiklet ve mavi araç için YOLVER levhasi var.
Yeşil araç kirmizinin sağ tarafinda olduğu için Yeşil geçiyor.


Kırmızı araç için herhangi ikaz levhasi yok.
Üstelik düz gideceği için ikinci geçiş hakki Kırmızı araca ait.

Mavi araç ve motosiklet için YOLVER levhasi var.
Bu durumda da Mavi araç motosikletin sağ tarafinda olduğu için 3.geöiş hakki Mavi araca ait.

Son olarakta motosiklet geçiyor.

Özetlersek ;

1.Yeşil
2.Kirmizi
3.Mavi
4.Mator.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Kursta öğrendiğim şekliyle yorum yapıcam yanlış olabilir.

Yeşil anayolda olduğu geçiş hakı onun , sinyal verir döner.
Kırmızı araba anayoldan çıkacağı için ve mavi araba ile motora dur levhası olduğu için kırmızı araba düz devam eder.
Tali yolda bulunan mavi araba ve motosiklet eşit haklara sahip ama mavi araç motosikletin sağında olduğu için mavi araç geçer.
En son motosiklet geçer.

Yeşil - Kırmızı- Mavi- Motosiklet diyorum :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SİNYAL;Yeşil,sinyal vermez geçiş üstünlüğü olan yolda yoluna devam ediyor.
Diğerleri dümdüz devam ettikleri için zaten sinyal vermelerine gerek yok...
GEÇİŞ SIRASI;Yeşil geçer,kırmızı geçer,mavi geçer,motosiklet geçer..
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yeşil sinyal verip gider
Kırmızı araç geçer
Mavi araç dönüş yapar
Motosiklet yoluna devam eder

Aslında neden bilmiyorum ama bi an sıralamayı
Yeşil mavi motosikletli kırmızı diye yapasım geldi ama yanlış olabileceğini düşündüm
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
1.Yeşil
2. Kırmızı
3. Mavi
4. Motosiklet
İllaki birisi sinyal verecekse kırmızı vermeli (sıralamam doğru sanırım ama sinyal konusunda emin değilim)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

Tabi can güvenliği için her durumda motosiklet en son geçmeli. Yol hakkı bile kesinken motoru sayan yok.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
154
1.Kırmızı
2.Sonra yeşil
3.mavi
4.motor

ya da 3 ile 4 yer değiştircek..

Edit:Kırmızının anayoldan çıktıgını yazmışsın ama anayol bitiş işareti yokki ortada..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2011
Mesajlar
36
Kırmızı - Yeşil - Mavi - Motosiklet sırası ile geçmeli resime göre yanılmıyorsam :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Önce Yeşil araç ana yoldan ana yola devam ettiği için.
Sonra Kırmızı araç ana yolda tali yola devam ettiği için.
Sonra Mavi araç motora göre geçiş üstünlüğü olduğu için
En son motor yol anca boşaldığı için:)

Bence böyle geçiş haklarına sahiptir.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
kırmızı ve yeşil araçlar anayolda olduklarından ilk öncelik bunlardadır..
yani motosiklet ve mavi araç bunlardan sonra geçecek..

yeşil araç döneceği için kırmızı aracın geçmesini bekleyecek..kırmızı araç geçince yeşil araç döner, daha sonra mavi araç ve en son motosiklet şeklinde olur yani:

geçiş sırası:
1-kırmızı
2-yeşil
3-mavi
4-motosiklet

ve sinyal veren araç sadece yeşil araçtır..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
41
Yahu kolay bir soru sorayim dedim ortalik karismis yine.. :p
Ülem en kolay sorulardan biriydi bu..
Tabiki dogru cevap B

Neyse yorumlara bakayim simdi..
Ama NIko nun yanindan geliyorum su an ve yorumlarim ona göre olabilir.. :p
Bilmeyenler icin..
Niko benim cok iyi bir arkadasim ve birahane sahibi..
Anladiniz? :cherry:




Hemen kaybol gözümden :queen::queen:
Ama birdahaki kafanizi karistirayim konulara katilmani isterim..



Abicim naptin yahu sen? :pale:



Anket acipta avrupadaki kuralimi degistirelim yani? :p
C yanlis abicim...



Avrupa ülkesine göre abicim..
Ama görüyorumki Türkiyede de ayni kural gecerli.. Dogru cevaplayan arkadaslar var...



Yanlis...



Olay budur...:cat:
Abicim sadece saga gidebiliyorsun yahu..
Ama cikarken nereden cikmak istedigini kim biliyor?
Yoksa aranizda cember trafigine sola giren varmi??? (ingiltere haric)



Ehliyeti olan herkez bunlari bilmesi gerek..



McWarnaly dostum dogruyu hemen söyleyipte insanimin azicik düsünmesini engelliyorsun ama..
Olmuyor abi böyle... :p
Oplara sikayet edip seni banlattiricam ama yani.. :queen:
Yurt disinda yasadigin belli abicim.. :cat:



Kurala uyarsaniz birsey olmaz....
Ve burada birsey olmuyorda..



Ülem sizlerde azicik mantikli düsünün yahu..
Oluyor demekki kafa yorunca...



Bence B



:cat::cat:



Cok karismiyor aslinda ama arkandaki adam senin nezaman cikacagini bilirse iyi oluyor tabiki onun icin..



ahahahahahahahaha
Ne diyecegimi bilemiyorum..



Öpüldün Sinan cim.. :cat::cat:



:cat::cat:



Demek Kibris tada yanlis yapiliyormus.. :pr:



Bana özelden sorsana yahu..
Zengin olurduk.. :cherry:



Yahu benim köse falan yaptigim yok.. :)
Kendiniz köseye yattiniz abi benim sucum ne?
Maksadim birkackisiye birseyler ögretmek...
Ukalalik olsun diye yayinlamiyorum bunlari sonucta..
Bende anamin karninda ögrenmedim bunlari ve bazen benimde düsündügüm yerler oluyor..



Gidecegin yer belliyse neden sinyal veresin??? :pale:



Buda iyi fikir aslinda..
Bunu bu gavurlara bir anlatayim bakalim ne diycekler bana...:p



O mantgi yürütmek icin baskalarini beklemeyin be abicim.. sizlerde yürütün azicik..
Biraz mantikli düsününce hersey kolay degilmi..



Buda güzel.. Ama selepsiz avrupali anlamiyor bunu.. Ben denedim.. Olmuyor..



Bence B



Burada biz sadece cikarken sinyal veriyoruz ve hersey yolunda..



:farao::farao:



Cevap güzel de bu sapak olayini karistirma simdi..
Milletin kafasi karismasin.. :p



Ben senin anlattiklarini pek anliyamadim simdi..
Sola dönmek? :pale:
Cember trafigi ve sola dönüyorsun?:pr:
Ok cembere girince sola dogru dönüyorsun ama girerken ve cikarken mecbur saga dönüceksin..
Niko nun son verdigi bira yine kötüydü sanirim..
_____________________________

Yanlisim olduysa affola..
Sevgiler
Remzi


Çember dediğiniz kavşak değilmi ?
Enteresan cevaplar yani. aynı dili konuşuyoruz da farklı şeylerden mi konuşuyoruz yoksa ?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
abi senin bu serilere ne zaman cevap yazsam banlanıyorum...

karete judo v.s bilen önce geçeceğini sansa da levyeyi kapan ikinci.....
kargaşada uyanık olan birinci......
diğerleri duruma göre aracına ilk binen üçüncü en zayıf ve safıda dördüncü olarak geçer....

bize neden eziyet ediyorsun abi ya??? bunun gibi hatta daha fazlası her gün her dakika yaşanıyor memlekette....:cat::rendeer::pl::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst