Yahu kolay bir soru sorayim dedim ortalik karismis yine..

Ülem en kolay sorulardan biriydi bu..
Tabiki dogru cevap B
Neyse yorumlara bakayim simdi..
Ama NIko nun yanindan geliyorum su an ve yorumlarim ona göre olabilir..

Bilmeyenler icin..
Niko benim cok iyi bir arkadasim ve birahane sahibi..
Anladiniz? :cherry:
Hemen kaybol gözümden :queen::queen:
Ama birdahaki
kafanizi karistirayim konulara katilmani isterim..
Abicim naptin yahu sen?

ale:
Anket acipta avrupadaki kuralimi degistirelim yani?

C yanlis abicim...
Avrupa ülkesine göre abicim..
Ama görüyorumki Türkiyede de ayni kural gecerli.. Dogru cevaplayan arkadaslar var...
Yanlis...
Olay budur...:cat:
Abicim sadece saga gidebiliyorsun yahu..
Ama cikarken nereden cikmak istedigini kim biliyor?
Yoksa aranizda cember trafigine sola giren varmi??? (ingiltere haric)
Ehliyeti olan herkez bunlari bilmesi gerek..
McWarnaly dostum dogruyu hemen söyleyipte insanimin azicik düsünmesini engelliyorsun ama..
Olmuyor abi böyle...

Oplara sikayet edip seni banlattiricam ama yani.. :queen:
Yurt disinda yasadigin belli abicim.. :cat:
Kurala uyarsaniz birsey olmaz....
Ve burada birsey olmuyorda..
Ülem sizlerde azicik mantikli düsünün yahu..
Oluyor demekki kafa yorunca...
Bence B
:cat::cat:
Cok karismiyor aslinda ama arkandaki adam senin nezaman cikacagini bilirse iyi oluyor tabiki onun icin..
ahahahahahahahaha
Ne diyecegimi bilemiyorum..
Öpüldün Sinan cim.. :cat::cat:
:cat::cat:
Demek Kibris tada yanlis yapiliyormus..

r:
Bana özelden sorsana yahu..
Zengin olurduk.. :cherry:
Yahu benim köse falan yaptigim yok..

Kendiniz köseye yattiniz abi benim sucum ne?
Maksadim birkackisiye birseyler ögretmek...
Ukalalik olsun diye yayinlamiyorum bunlari sonucta..
Bende anamin karninda ögrenmedim bunlari ve bazen benimde düsündügüm yerler oluyor..
Gidecegin yer belliyse neden sinyal veresin???

ale:
Buda iyi fikir aslinda..
Bunu bu gavurlara bir anlatayim bakalim ne diycekler bana...
O mantgi yürütmek icin baskalarini beklemeyin be abicim.. sizlerde yürütün azicik..
Biraz mantikli düsününce hersey kolay degilmi..
Buda güzel.. Ama selepsiz avrupali anlamiyor bunu.. Ben denedim.. Olmuyor..
Bence B
Burada biz sadece cikarken sinyal veriyoruz ve hersey yolunda..
:farao::farao:
Cevap güzel de bu sapak olayini karistirma simdi..
Milletin kafasi karismasin..
Ben senin anlattiklarini pek anliyamadim simdi..
Sola dönmek?

ale:
Cember trafigi ve sola dönüyorsun?

r:
Ok cembere girince sola dogru dönüyorsun ama girerken ve cikarken mecbur saga dönüceksin..
Niko nun son verdigi bira yine kötüydü sanirim..
_____________________________
Yanlisim olduysa affola..
Sevgiler
Remzi