- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,020
- Konu Yazar
- #1
bu hafta cumartesi aksam saat 8 de ,6 motorlu olarak kahraman maraşa baglı kızıl oluk köyünden bizim yaylaya (hacıyakup oluğuna) gittik.
hazırlıkları tamamladıktan sonra çıkıyoruz












benzinleride fulledik artık devam.
ilk durak yusufun akrabalarının




kaskımın vidası cıkmıstı onu sıkıyordum


yusufta bugünlerde bir kavun merakı aldı yürüdü her aksam kavuna davet ediyor hehehe



gece 01:30da hacıyakupoluguna gelmiştik cadırları kurduk ve bir saat muhabbet ettik. bir sessizlik coktü ve karanlıktan bişeyler geliyordu ürpererek birisi dedi orada bişe var!! seçemiyoruz ne oldugunu dagın başındayız in cin top oynuyor
neyse o sırada üzerimie dogru atlyarak geliyor ve üzerime atladı neyaptıysam uzaklastıramadım ama buarada geberecem korkudan. tabiki sonunda anladıkki bizim sezer maskeyi almıs gelirken ve haberimiz yoktu aklımı kaçıracaktım gece 


hehehee






sabah yusuf sıcaktan kacıp dısarıya yatmış
















bizim ew görünüyor karsıda










ayağa yapışmış bir karasinekki ne sinek


halamlarda yayladaymıs sabah bize kahvaltı hazırlamıslar sagolsunlar kuş sütü eksikti.hayatımın en güzel kahvaltısıydı o dagda da mükemmel oldu


















ne yumulmusum ama










çokak' ta bir çay molası vermek için durdugumuzda ne görelim ishak abi hanımını çocugunuda almıs arabayla gelmişler
bu sefer sarı bmw yoktu




yusuf uykusuz ve yorgun oracıkta sızdı. sezerde yine fırsatı kacırmadı muzurluga başladı






artık baya bi yorulmustuk daglardan bayırlardan yolu uzatarak geliyorduk. su içmek için bir pınarbaşında durduk
















sezer yine kaskın altından maskeyi taktı ve yola öyle devam etti ghost rider


buda ben








hilmi


murat abi


sonmola ve ewlere dagılacaz birsaat sonra








kadirli motor klubü adına zaman ayırdıgınız için teşekkürler
hazırlıkları tamamladıktan sonra çıkıyoruz












benzinleride fulledik artık devam.
ilk durak yusufun akrabalarının




kaskımın vidası cıkmıstı onu sıkıyordum


yusufta bugünlerde bir kavun merakı aldı yürüdü her aksam kavuna davet ediyor hehehe

gece 01:30da hacıyakupoluguna gelmiştik cadırları kurduk ve bir saat muhabbet ettik. bir sessizlik coktü ve karanlıktan bişeyler geliyordu ürpererek birisi dedi orada bişe var!! seçemiyoruz ne oldugunu dagın başındayız in cin top oynuyor






sabah yusuf sıcaktan kacıp dısarıya yatmış
















bizim ew görünüyor karsıda










ayağa yapışmış bir karasinekki ne sinek


halamlarda yayladaymıs sabah bize kahvaltı hazırlamıslar sagolsunlar kuş sütü eksikti.hayatımın en güzel kahvaltısıydı o dagda da mükemmel oldu


















ne yumulmusum ama










çokak' ta bir çay molası vermek için durdugumuzda ne görelim ishak abi hanımını çocugunuda almıs arabayla gelmişler




yusuf uykusuz ve yorgun oracıkta sızdı. sezerde yine fırsatı kacırmadı muzurluga başladı






artık baya bi yorulmustuk daglardan bayırlardan yolu uzatarak geliyorduk. su içmek için bir pınarbaşında durduk
















sezer yine kaskın altından maskeyi taktı ve yola öyle devam etti ghost rider


buda ben








hilmi


murat abi


sonmola ve ewlere dagılacaz birsaat sonra








kadirli motor klubü adına zaman ayırdıgınız için teşekkürler
