kadirli ekibi çadırlarla

Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Reşit ilyas abide direk hafıza kartına kayıt yapan bir kamera varmış, külubün hizmetine sundu,bende ona deriden bir vucut bağlantı aparatı yaptırdım. Motoru sürerken gövdene bağlıyorsun,seni hiç rahatsız etmeden çekim yapıyor, çok güzel oldu, bundan böyle daha güzel görüntüler olacak inşallah. Ama biraz titriyor, onunda bir formülünü bulmaya çalışcaz. Bu hafta sonu bensiz gezdiniz bu arada, haftaya güzel bir gezi yapalım inşallah.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
53
slm

Vay vay vay Abi bütün güzel adamlar,bütün güzel yürekler
Bütün candostlar bir araya gelmiş elinize emeğinize gönlünüze sağlık
Nice kazasız belasız mutlu sürüşlere teker döndürürsünüz inşallah
kalın sağlıcakla...:rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
süper olmuş bravo valla adamların işi sağlam dert tasa yok herhalde gezerler
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Vay vay vay Abi bütün güzel adamlar,bütün güzel yürekler
Bütün candostlar bir araya gelmiş elinize emeğinize gönlünüze sağlık
Nice kazasız belasız mutlu sürüşlere teker döndürürsünüz inşallah
kalın sağlıcakla...:rendeer:

Abim benim, bütün güzel dileklerin için teşekkür ediyorum, Allah razı olsun, insan nasıl bakarsa öyle görür, can dostların güzelliği senin bakış açınla şekilleniyor. Sende bizim için çok kıymetli, çok değerlisin, çok sağol abicim. Rabbim işlerinde kolaylıklar nasip eylesin, güzel fotoğraflı gezilerinden göremez olduk bu günlerde, bekliyoruz....
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Vay vay vay Abi bütün güzel adamlar,bütün güzel yürekler
Bütün candostlar bir araya gelmiş elinize emeğinize gönlünüze sağlık
Nice kazasız belasız mutlu sürüşlere teker döndürürsünüz inşallah
kalın sağlıcakla...:rendeer:


abi güzel dileklerinden dolayı teşekkür ederiz.seninda hatay maceran cok güzeldi :cat:

süper olmuş bravo valla adamların işi sağlam dert tasa yok herhalde gezerler


Eskisi gibi hergün gezemiyoruz.calışan bir insan var karşında kardeşim bırakta pazar günüde gezsinler... sen aslında bahane ediyon senin motorlan bi koydunmu asvalttan adana bi koydunmu iskenderun anca asvalt görüyon birde 300 km/h ı bizim gimi doğaya giremiyor, sagdan soldan sıçrayıp kolunu bacanı kırmaya calısmıyor, o güzellikleri kacırıyorsun:mrgreen::mrgreen: lütfen rica ediyorum efendim kıskanmayın alın bir cross yaşayın hayatınızı:mrgreen::p asvalt dersen gidiyor , arazi dersen giriyor, dağlaramı ewet orayada çıkıyor, sumu ordanda geçiyor , tarlalardan , ormanın içinde insanların gitmediği yerlermi, yav ne biliim kimsenin gidemedigi göremeyeceği yerleri görme imkanımız oluyor.... eeeeee durum böle olursada senin gibi race takılanlar kıskan kıskan catıtlıyor heheheeee:p:p:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Kardeşim benim yaaa, ne güzelde anlatmışsın, sen tam bir crosscu oldun valla, seninle gurur duyuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst