kadirli ekibi çadırlarla

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
bu hafta cumartesi aksam saat 8 de ,6 motorlu olarak kahraman maraşa baglı kızıl oluk köyünden bizim yaylaya (hacıyakup oluğuna) gittik.
hazırlıkları tamamladıktan sonra çıkıyoruz





















benzinleride fulledik artık devam.

ilk durak yusufun akrabalarının








kaskımın vidası cıkmıstı onu sıkıyordum





yusufta bugünlerde bir kavun merakı aldı yürüdü her aksam kavuna davet ediyor hehehe:):):D



gece 01:30da hacıyakupoluguna gelmiştik cadırları kurduk ve bir saat muhabbet ettik. bir sessizlik coktü ve karanlıktan bişeyler geliyordu ürpererek birisi dedi orada bişe var!! seçemiyoruz ne oldugunu dagın başındayız in cin top oynuyor:) neyse o sırada üzerimie dogru atlyarak geliyor ve üzerime atladı neyaptıysam uzaklastıramadım ama buarada geberecem korkudan. tabiki sonunda anladıkki bizim sezer maskeyi almıs gelirken ve haberimiz yoktu aklımı kaçıracaktım gece :D:):):) hehehee











sabah yusuf sıcaktan kacıp dısarıya yatmış




























bizim ew görünüyor karsıda:)

















ayağa yapışmış bir karasinekki ne sinek:)




halamlarda yayladaymıs sabah bize kahvaltı hazırlamıslar sagolsunlar kuş sütü eksikti.hayatımın en güzel kahvaltısıydı o dagda da mükemmel oldu




























ne yumulmusum ama:)
















çokak' ta bir çay molası vermek için durdugumuzda ne görelim ishak abi hanımını çocugunuda almıs arabayla gelmişler:) bu sefer sarı bmw yoktu:p







yusuf uykusuz ve yorgun oracıkta sızdı. sezerde yine fırsatı kacırmadı muzurluga başladı:)










artık baya bi yorulmustuk daglardan bayırlardan yolu uzatarak geliyorduk. su içmek için bir pınarbaşında durduk


























sezer yine kaskın altından maskeyi taktı ve yola öyle devam etti ghost rider:)





buda ben :)













hilmi




murat abi



sonmola ve ewlere dagılacaz birsaat sonra












kadirli motor klubü adına zaman ayırdıgınız için teşekkürler
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geziniz mükemmel olmuş ama o ağacın altında şehsen korkardım uyumaya o nasıl bi ağaçtır ki azını açmış yicek gibi kocaman ağzı gözleri felan var o ağacın :silent::pale:









anladım o ağaç sizi değil kırmızı motoru yicek:pale:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
geziniz mükemmel olmuş ama o ağacın altında şehsen korkardım uyumaya o nasıl bi ağaçtır ki azını açmış yicek gibi kocaman ağzı gözleri felan var o ağacın :silent::pale:









anladım o ağaç sizi değil kırmızı motoru yicek:pale:


:queen::queen::mrgreen: ewttt çok iyi bi bakış acısı inan hiç dikkat etmemiştim. o agacın izmi takalı ceviz o agacın cok anıları var. en az 100 yıllık bir ağaç o,ama artık yaşlandı ve cürümeye başladı malesef:pale:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
maşallah geziyorsunuz reşit boş haftanız yok güzel bir gezi olmuş tekerinize saglik
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
elinize sağlık arkadaşlar yalnız kahvaltıda cevizin işi ne merak ettim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar ne böyle herkes bi kenarda yatmış :mrgreen: bitmişsiniz be abi.
motorlarınıza canlarınıza sağlık olsun.:rendeer: kendinize iyi bakın selamlar
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Ellerine sağlık kardeşim.

Reşit kardeşim ellerine sağlık fotoğrafları yüklemişsin.Arkadaşların söylediği gibi aslında biraz doğa fotoğrafları eksik. Çok güzel yerlerden geçtik,müthiş yerler gördük ama fotoğraflamadık.Bu bizim en büyük eksigimiz. İnşallah bundan böyle daha çok doğa fotoğrafı... Ben şu anda erzurumdayım ve pazara yetişme imkanım malesef yok. İnşallah bir sonraki hafta yeni bir gezide yeniden birlikte olmak ümidiyle. Herkese selamlar. Eger zaman bulabilirsem bende bir kaç video linki atcam. Hatta şimdi atayım.

http://www.pikniktube.com/v/05d0cf783321412adc7df4660e0c37a0/u/413303/Kadirli_Kamok

http://www.pikniktube.com/v/6ac9109d8ba19438535069944c542da5/u/413303/Kadir_Kamok

http://www.pikniktube.com/v/61c0bd4fb5bc4729b0810155e2e19995/u/413303/Motocross

http://www.pikniktube.com/v/31ecaa1c1bd91131021bed9a9e5665d9/u/413303/Motocross

http://www.pikniktube.com/v/82f3fd4a4d5da3b12a8939f123433304/u/413303/Motocross_Kadirli

http://www.pikniktube.com/v/a8dcb04a30157ddd8233c99d2587f7d1/u/413303/Kamok_Kadirli
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Reşit yeni motosikletin hayırlı olsun,kazasız belasız bin dostum. :rendeer:
Tamamen tarz değiştirmişsin:p
Yazlık korumalar mersinde satılanlardan biraz farklı ama daha korumalı görünüyor. Paylaşım için teşekkürler. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Çok güzel bir gezi olmuş.Katılımcılara helal olsun.Paylaşım içn teşekkürler.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla imdendim,hep yapmak istediğim şeydir çadır ve kamp ama ekonomi çok zorluyor marmokçulardan iyi eğlenmişsiniz emeğinize sağlık yusufum çok yorulmuş ellemeyinde azıcık kestirsin çam gölgesinde
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
elinize sağlık reşit güzel bir kamp olmuş.herkese selamlar.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
güzl gezi olmuş emeğinize sağlık dostlarr:)

teşekkürler kanka:wiinkk:

maşallah geziyorsunuz reşit boş haftanız yok güzel bir gezi olmuş tekerinize saglik
walla bu haftada yusuf erzurumdaydı ama biz yineden 3 kişi cıktık biraz crossladık:))

elinize sağlık arkadaşlar yalnız kahvaltıda cevizin işi ne merak ettim.


kadir abi. sen azının tadını bilmiyorsun anladıgım kadarıyla:mrgreen::cherry: birgün denede anla nasıl oldugunu. bal ile beraber mükemmel oluyor. balın içine kırpıştıracaksın bak ne yenir oo:mrgreen:

arkadaşlar ne böyle herkes bi kenarda yatmış :mrgreen: bitmişsiniz be abi.
motorlarınıza canlarınıza sağlık olsun.:rendeer: kendinize iyi bakın selamlar

abi ogün yusuf alısamamıs yattıgı yere onun için uyuyamamıs.vede gündür durdugumuz yerde sızdı kaldı:mrgreen::p

Reşit yeni motosikletin hayırlı olsun,kazasız belasız bin dostum. :rendeer:
Tamamen tarz değiştirmişsin:p
Yazlık korumalar mersinde satılanlardan biraz farklı ama daha korumalı görünüyor. Paylaşım için teşekkürler. :rendeer:

abicim özelden yazdım sana bi bakarsan....

Çok güzel bir gezi olmuş.Katılımcılara helal olsun.Paylaşım içn teşekkürler.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:bounce:

teşekkürler kardes. saygılar

valla imdendim,hep yapmak istediğim şeydir çadır ve kamp ama ekonomi çok zorluyor marmokçulardan iyi eğlenmişsiniz emeğinize sağlık yusufum çok yorulmuş ellemeyinde azıcık kestirsin çam gölgesinde


abi bu haftada yukarılara gidezez inş. sizde gelin buyrun

elinize sağlık reşit güzel bir kamp olmuş.herkese selamlar.

a.s. sevgili abim. saygılar

Reşit kardeşim ellerine sağlık fotoğrafları yüklemişsin.Arkadaşların söylediği gibi aslında biraz doğa fotoğrafları eksik. Çok güzel yerlerden geçtik,müthiş yerler gördük ama fotoğraflamadık.Bu bizim en büyük eksigimiz. İnşallah bundan böyle daha çok doğa fotoğrafı... Ben şu anda erzurumdayım ve pazara yetişme imkanım malesef yok. İnşallah bir sonraki hafta yeni bir gezide yeniden birlikte olmak ümidiyle. Herkese selamlar. Eger zaman bulabilirsem bende bir kaç video linki atcam. Hatta şimdi atayım.

http://www.pikniktube.com/v/05d0cf783321412adc7df4660e0c37a0/u/413303/Kadirli_Kamok

http://www.pikniktube.com/v/6ac9109d8ba19438535069944c542da5/u/413303/Kadir_Kamok

http://www.pikniktube.com/v/61c0bd4fb5bc4729b0810155e2e19995/u/413303/Motocross

http://www.pikniktube.com/v/31ecaa1c1bd91131021bed9a9e5665d9/u/413303/Motocross

http://www.pikniktube.com/v/82f3fd4a4d5da3b12a8939f123433304/u/413303/Motocross_Kadirli

http://www.pikniktube.com/v/a8dcb04a30157ddd8233c99d2587f7d1/u/413303/Kamok_Kadirli

kanka videolar süper olmus ama bu sefer daha iyi cekim yapan bi makinayla cekelim:cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
47
Ne yalan söyleyeyim aşağıdaki resim hariç güzel gezi olmuş.


mantarre9.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Ne yalan söyleyeyim aşağıdaki resim hariç güzel gezi olmuş.

kardesim oraların sinekleri motorcumu görmüş hayatında helede crosscu. elleme sinek bulmus bir cross cu ayaklarına kapanmış, o sorun etmiyor da senmi kızıyorsun:mrgreen::mrgreen::queen::queen::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst