- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
çok güzel motor kullanan bayanlar var....
yettim abi:queen:
öncelikle bayanların motosiklet kullanması taraftarıyım
bu videoda bayan paniklemiş ve gaza asılınca uçtu acemilik sanırım
bayanlar motosikleti kullanabiliyorlar ancak bütün bayanların araba kullanamadıklarını (hepside iyi kullandığını yada bi arkadaşlarının iyi kullandığını iddaa ederler)hergün trafikte görmekteyim mümkünse trafikde araba kullanan bayanlar motosiklet alsınlar ve bizde özelliklede ben rahatlıyayım:queen::queen:
HER ALLAHIN GÜNÜ GERZEK Bİ BAYANA DENK GELİORUM.TESADÜFMÜ BUne var bunda şimdi basit bir kaza işte.kadınlar biz erkeklerden daha üstün ve akıllıdır biraz güçlü ve kaslı olmak bu gerçeği değiştirmez.bazı gerzekler bunu halen anlayamamış
HER ALLAHIN GÜNÜ GERZEK Bİ BAYANA DENK GELİORUM.TESADÜFMÜ BUr:
Scooter neysede kadın sürücülere araba vermesinler
o zaman senin başlık yanlış :cherry:
http://www.metacafe.com/fplayer/1434182/another_idiot_who_cant_ride_a_motorcycle.swf
Ki ki kiiiiii ko ko kooooo glu glu glu gluuuu kuu vak vaaakkk:queen:
http://www.metacafe.com/fplayer/1434182/another_idiot_who_cant_ride_a_motorcycle.swf
Ki ki kiiiiii ko ko kooooo glu glu glu gluuuu kuu vak vaaakkk:queen: