Kadın sürücü ve scooter üzerindeki hakimiyeti:)))

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ee nolmuş alt tarı düştü biz hiçmi düşmüyoruz komik olan yanı ne anlamadım :silent:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Ben az önce okuldan gelirken popcorn kullanan bayan gördüm güzel gidiyordu imrendim neden ben kullanamıyorum diye:) teşekkürler video için.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
özellikle turistik bölgelerde motosiklet kullanımı çok yaygın ben mondial 125 kt kullanan bayan gördüm artçısıda vardı yine bir bayan helal olsun demiştim çokta iyi kullanıyodu artık scooter kullananlara alıştım çok fazla var :) bu videodaki bayan beceriksiz...
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
94
ehliyet sınavında aynı şekilde sınav görevlisinin üzerine çıkan delikanlı vardı :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
alper koş koş burdaki mevzu seni ilgilrndiriyor:queen:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence bu durumun kadın erkeklik ile ilgisi yok ben öyle kadın şöförler biliyorum ki erkeklere taş çıkartır motorda dengesizlik yapan erkeklerde vardır yani birgün olur sizde düşerseniz kadına laf söylediğinize pişman olursunuz.:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
alper koş koş burdaki mevzu seni ilgilrndiriyor:queen:

yettim abi:queen:
öncelikle bayanların motosiklet kullanması taraftarıyım
bu videoda bayan paniklemiş ve gaza asılınca uçtu acemilik sanırım
bayanlar motosikleti kullanabiliyorlar ancak bütün bayanların araba kullanamadıklarını (hepside iyi kullandığını yada bi arkadaşlarının iyi kullandığını iddaa ederler)hergün trafikte görmekteyim mümkünse trafikde araba kullanan bayanlar motosiklet alsınlar ve bizde özelliklede ben rahatlıyayım:queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
sitedeki bayanlar konuya duyarsız kaldı kabul etmişmi oldular şimdi bayanların bu konuda erkekler kadar iyi olmadıklarını :)güncel.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
valla bayanlar bi yazarsa fena azar işitçekmişsin gibi Geliyo bana Abi :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ayıp ayıp...Her bayan öyle mi?... :cherry: Olabilir..Bayanlara mahsus değil ki?... Bir anlık dikkatsizlik...Acemilik.... :cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst