Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
150 jinlun var dı patladı elim arkadaşlar buji kafası kırılıp içine düştü motor gömlek piston segman anlayacagınız hepsi mefta hepsinden öte insanın zoruna giden 150-7 modeli bendeki parça yok sanayi bakanlıgına dilekçe yazdım faturasıyla birlikte sikayetimi bildirecem ilgilenmiyorlar bile masrafta 500 600 bana japon topluyorlarsanki alanyada sıfır motoru satıyo adamlar500 sıfır motoru bile yok diyor alan arkadaşlar dikkat lütfen servis parça çok önemli parça olmadıktan sonra gelsin bedava vereyim ihtiyacı varsa firmaya

Expert Duysesimi 150-7 motorum arızalandım firmanızı bile aradım çankırıda 7 adet motor sattım mazacı adına ilk gelen partiden motor aldım keşke almaz olaydım herkes imrenirken motor sibop kesti hız70 de motor elimde patladı üst silindir hepsi maf aramadıgım bayi çalmadıgım kapı fabrika ve kocaeli servisleri dahil çare yok sıfır motor takayım dedim yok dediler nasıl bi firmadaırki yoktur son çare faturasıyla birlikte sanayi bakanlığı na müracat edeceğim duy sesimi duymazsanız son çare motoru hurdaya ayırıp ateşe verecegim basın önünde.....! herhalde ulaşırsınız bana 05469582059 iş 03761212757-130 [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
ne oldun EXPERT cevap yazmayamı sıkılıyorsunuz vatan daşa gerçek olun lütfen..............................!
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Arkadaşlar bugün bir ilan gördüm , Sıfır KM Jinlun JL 150-5 2.000 YTL civarı.Neden bu kadar ucuz?İnternette bir iki yazı okudum bu modeli kesinlikle tavsiye etmiyorlar.Siz ne dersiniz?
 
Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
5
arkadaşlar 95 model 1900 km de bir jinlun alıcağım ne dersiniz pişman olurmuyum fiyatıda çok uygun 1600 300km lik bir yolu bu motorla kat edermiyim cevabınızı bekliyeceğim

üstteki konu hakkında unutmuşum jl150-5 model olduğunu
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
ben 2005 den beri 250 elegance kullanıyorum.13000 kusur km. de inanın periodik bakımları haricinde hiç masraf etmedim. orası burası kırılmadı.
Bu nasıl motor kullanmadır anlamadım.
Gerçi parça konusunda haklısınız bie sıkıntı var. ICM makine herhalde jinlundan vazgeçmiş görünüyor.10 yıllık yedek parça taahüdü olmadan artık hiçbir ülkeden ithalat yapılmıyor.Hakkınızı arayın tabii.ama motor da o kadar kötü değil.
 
Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
5
250cc jinlun aldım siyah gri renk istanbuldan buldum 2. el balıkesire kadar 300km kadar bi uzun yol yaptım hiç bir problem olmadı güzel bir motor erdekte ikamet etmekteyim arkadaşlarım çok beğendiler motoru 1600ytl gibi komik bir rakama aldıım için şaşırdılar alalı 2 hafta oldu 300km uzun yol yol toplamda 800km yol yaptım çok memnunum alacak arkadaşlara tavsiye ederim
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
bu motorun kronik hastalılarını sıralayabilicek bir abimiz varmı ya ben 2. el alicam aldıktan sonra hemen bunları kontrol edim
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Ankara'da hangi servise gidiyorsunuz?

Arkadaşlar bu jinluna ne oldu? hiç kimsenin sesi çıkmıyor. Ankarada motoru nereye götürüyorsunuz? Ben Dün Çankayadaki ulusana gittim, adamlar jinlun servisi güyya ama jinlundan başka her motor var. Pek ilgilenmiyorlar artı çok para canlısı gibiler. Ankara'da jinluna bakan mütevazi ve iyi bir usta varmı?. Yedek parça sıkıntısıda varmış sanırım. Yedek parçayı nasıl temin edebiliriz? Bu jinlunlar elimize patladı galiba. Fazlı usta vardı bir. Oda gümledi galiba.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Anakara'da Jinlun kullanan kalmadı galiba. Bir zamanlar yüzlerce mesaj atılırdı şu hale bak. E ne yaptınız çöpe mi attınız jinlunları?
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Fazıl Usta'dan işi devir alan Hüseyin Usta var Kazım Karabekir taraflarında. Çevik kuvvetin arkasında ACL servisin hemen karşısında sokağın içinde. Ben sık sık oraya gittiğim için biliyorum. O genelde her motora bakıyor ama oraya sık sık gelen Jinlun'ları görüyorum. Hatta şu an dükkanda var. İyi bir usta. Kafasının etini yemezsen ne yapıp ne edip motoru ayağa kaldırabilecek iyi bir usta. Öyle parça konusunda yokluk yüzünden mecbur kalırsa kendi ustalığı ile çözümler üreten iyi bir arkadaş. Oraya bir bakın derim. Zaten elindede bazı Jinlun parçaları var diye biliyorum. Telefonu : 0 546 463 8118 Allah kolaylık versin size arkadaşlar. Parça yüzünden mağdur olmak çok berbat bir durum.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Teşekkürler. Oraya bir uğrayacağım. Çok fena patladı bu çin motorları. Ucuz mal alacak kadar zenginmişiz meğer...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
ben de motorize oldum sonunda :cat: aklımda Jinlun 250 vardı ama fiyatından dolayı 150'lik aldım geçen hafta (yada bir süre daha bekleyecektim). bu arada ellerinde motor vardı ve hiç beklemedim. Ankaralıyım Adapazarından aldım motoru, çünkü Ankara'dan geçerken motoru bana bırakabileceklerini söylediler. Zaten bu da alelacele almamda büyük etken oldu. Motora gelince; bir kere dış görünüş süper ve her gören bu fiyata böyle bir motor aldığıma inanamıyor. 150cc biraz küçük kalıyor ama benim gibi hayatında ilk kez motora binen biri için yetip artıyor. Ayrıca malzeme kalitesi bahsedildiği kadar kötü değil. Şu ana kadar 80km yol yaptım, 70 km hızla giderken hiç bir problem yok ancak 80km'den sonra motor titremeye başlıyor. Bu arada benim gibi bir acemiye 70km hız bile fazla geliyor o ayrı mevzu :cherry: . Bu titremenin Jinlun kullanan arkadaşların belirttiği gibi ilerde azalacağını tahmin ediyorum ama tabi detaylı değerlendirme yapmak için daha erken. Civata gevşeme problemi henüz başıma gelmedi, bir de motoru aldığımda kontrol edebildiğim kadarıyla gevşek civata bulamadım. Ama dediğim gibi belki henüz erken. Benim gibi Jinlun almakla, uzun süre motor almak için beklemek arasında tercih yapması gereken arkadaşlar, hiç düşünmeden Jinlun alabilirler. Çünkü sonuçta motor üstünde olmak beklemekten daha iyi. :king:

Aynı şeyleri 2 hafta önce yaşadım bende henüz birkaç yüz km yaptım plakamı bekliyorum p.tesi alınca baya gezicem ama tavsiyem bu motorda 500 km bile olmadan (300-500) bir servise gidin iyice kontrol edilsin şuan benzin şamandıram ters yahu 10 litre alıyor bu motor ben şuan 20 ytl doldurdum (3.38ytl/lt.) gel görki boş görünüyo :D
bir kaç ufak montaj hatası yada eksikliği diyelim gözüme çarpıyor debriyajıda ayarlatmam gerekiyor örneğin.
Bunlarda yapıldı mı çok zevkli bir motor keyif için alıyorsanız tabi.
İlk motorunuz olacaksa tavsiye ederim :)
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
45
ARKADAŞLAR BEN DE GECEN HAFTA KADIKÖYDEN SIFIR BİR 150 LİK JİNLUN ALDIM FİYATI MI? İKİNCİ ELLERİNDEN DAHA UÇUZA 2.200 E ALDIM MOTOR SIFIR AMA 2006 MODEL BAKTIM GÖRDÜM İNÇELEDİM YENİ MODELLERDEN HİÇ BİR FARKI YOK.ALMAKLA ÇOKTA İİ YAPMIŞIM GERÇEKTEN GÜZEL BİR MOTOR MOTOR 300 KM DE RODAJDA OLDUGU İÇİN 70 İ GECMİYORUM AMA BU GÜN GAZA GELDİM AKSARAYDAN HALKALIYA GİDERKEN TEMDE 95 YAPTIM VALLAHİ DEDİKLERİ KADAR Bİ TİTREŞİM SORUNU YOK NORMAL BİR TİTREŞİM MUHAKKAK Kİ OLACAK O DA OLAGANDIR.DEPO YU FULL 43 YTL YE DOLDURDUM TAM TAMINA 13 LİTRE KÜSÜR ALDI BAKALIM YAKIŞI NASIL.500 KM BAKIMINA AZ KALDI İSTANBUL AVRUPA YAKASINDA BİLDİĞİNİZ TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ İLGİLENEN BİR SERVİS VARMI YOKSA MOTORU ALDIĞIM KADIKÖYE Mİ GİDEYİM.BİR DE JINLUN A SİS FARI TAKAN VAR MI İNTERNETTEN BİR SİS FARI BULDUM ÇOK GÜZEL HEM SİS FARI HEMDE HALKA ŞEKLİNDE MAVİ LED IŞIKLLARI VAR ANGEL EYE DENİYODU HERHALDE AMA MOTORA NASIL TAKICAM .FARIN ALTINA BAĞLANTI ÇUBUĞU LAZIM İNTERNETTEN ARADIM BULAMADIM YARDIMCI OLUN LTF..... :cat: BU ARADA BU AKŞAM BİR KEEWAY SUPERLİGHT GÖRDÜM BENCE JINLUN GÖRÜNÜM OLARAK DAHA ŞIK
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
ARKADAŞLAR BEN DE GECEN HAFTA KADIKÖYDEN SIFIR BİR 150 LİK JİNLUN ALDIM FİYATI MI? İKİNCİ ELLERİNDEN DAHA UÇUZA 2.200 E ALDIM MOTOR SIFIR AMA 2006 MODEL BAKTIM GÖRDÜM İNÇELEDİM YENİ MODELLERDEN HİÇ BİR FARKI YOK.ALMAKLA ÇOKTA İİ YAPMIŞIM GERÇEKTEN GÜZEL BİR MOTOR MOTOR 300 KM DE RODAJDA OLDUGU İÇİN 70 İ GECMİYORUM AMA BU GÜN GAZA GELDİM AKSARAYDAN HALKALIYA GİDERKEN TEMDE 95 YAPTIM VALLAHİ DEDİKLERİ KADAR Bİ TİTREŞİM SORUNU YOK NORMAL BİR TİTREŞİM MUHAKKAK Kİ OLACAK O DA OLAGANDIR.DEPO YU FULL 43 YTL YE DOLDURDUM TAM TAMINA 13 LİTRE KÜSÜR ALDI BAKALIM YAKIŞI NASIL.500 KM BAKIMINA AZ KALDI İSTANBUL AVRUPA YAKASINDA BİLDİĞİNİZ TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ İLGİLENEN BİR SERVİS VARMI YOKSA MOTORU ALDIĞIM KADIKÖYE Mİ GİDEYİM.BİR DE JINLUN A SİS FARI TAKAN VAR MI İNTERNETTEN BİR SİS FARI BULDUM ÇOK GÜZEL HEM SİS FARI HEMDE HALKA ŞEKLİNDE MAVİ LED IŞIKLLARI VAR ANGEL EYE DENİYODU HERHALDE AMA MOTORA NASIL TAKICAM .FARIN ALTINA BAĞLANTI ÇUBUĞU LAZIM İNTERNETTEN ARADIM BULAMADIM YARDIMCI OLUN LTF..... :cat: BU ARADA BU AKŞAM BİR KEEWAY SUPERLİGHT GÖRDÜM BENCE JINLUN GÖRÜNÜM OLARAK DAHA ŞIK

aldığın yerin servis bölümünde serkan ustaya söyle sana orda sis farlı jinlun gösterir yardımcı olur montajındada :cat: motorun hayırlı olsun bu arada:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
45
D3vıl Kardeşim Alakan Için Teşekkür Ederim Serkan Ustayla Motorumu Alırken Tanışmıştım Ii Bir Arkadaş Gördüğüm Kadarıyla Ustalığıda Ii En Yakın Zamanda Gidicem Sağol
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
61
az yakar diye aldık ama neredee??

benim jinlun 250 fazla yakıyor 1 lt 20-22 km den fazla yapmıyor 3 lt benzinle 60 km falan yapabiliyorum ne iştir ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst