Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Kaiser kolay gelsin umarım aradığın şekli bulursun bulduktan sonra burayada koyarsan bizde görmüş oluruz
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Bugün İzniğe gidip geldim arkadaşlar.Oldukça kalabalık bir motorlu grupla keyifli bir yolculuk yaptım.Genelde yüksek cc grubunun olduğu grupta pekde sorun yaşamadan, geride kalmadan rahat bir yolculuk yaptım.Ortalama hız 90-100 civarıydı.Düz yolda 120'ye çıkıldı.270 km yol yapıp geldim.20-25 liralık bir benzin harcadı ki yüksek tempolu bir gezide bana çok uygun geldi.Bu motorla 80 km üstü titreşim hissetmemek çok zor tabiki ama sürekli 100-110 km hıza rağmen çok rahatsız edici bi titreşim olmadı.Özellikle kompresyonu çok iyi.İznik gölü çevresinde virajlı yollarda turlarken nerdeyse hiç fren yapmadan sadece vites değişimleriyle rahatlıkla yol aldım.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Evet erol abi.Bugünden itibaren işede gelip gitmeye başladım,yağmur yağmadıkça artık arabayı kullanmamaya çalışıcamki mümkün olduğunca çok km yaparak tecrübem artsın.Böylece daha üst sınıf bir makina aldığımda yeterli tecrübem olsun.Ama şöylede birşey varki,uzun yolda hemde grupla yani arabalar sıkıştırmadan seyahat ettikten sonra maltepe sahilinden itibaren trafiğe girince şehiriçinde böyle bir motosiklet kullanmanın aslında eziyet olduğunu anlıyorsun.
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
12
Arkadaşlar şu motora çamur atmayı bırakın artık, motordan hiç anlamadan binersen yolda kalırsın bu normal anlayan anında mudahele ediyor yoluna dewam ediyor, şuan 11200 km yi geçtim ve MAŞALLAH motorum gayet canavar ölüsü çıksa oynar derlerya jinlun böyle bi alet, 6 aydır işlerim nedeniyle bir türlü bakıma sokamadım ve kıştan beri yatıyordu sadece çıkarıp buji başlarını temizledim ve 3 aydır hergün biniyorum, ve nasipse yarında şöyle güzel bir yağ, zincir, sağ sol sıkılama, genel bakım, birde egzos modifiyesi ile yaz sezonunu yeniden açacağım, hepinize kazasız günler, iyi gezmeler...
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
61
500km yol yaptım, yaz sıcağında motorum yağ yakmış. İlk piston segman takımları bana hayırlı olsun(21000km!). Yaman elde tanımadık jinlun bayiisine allah düşürmesin. Segman takımı 49 küsür ytl + KDV(int.fiyatı) = 58 YTL. Bayii 80 ytl istiyor. "Peki ya garanti?" dedim, "garanti filan yok herşey parayla" dedi. Allah doyursun ne demek lazım bilmiyorum. Üstüne birde işçilik alacaklar.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
1-Ucuz Ve Kaliteli Kask'a ihtiyacı Olan Arkadaş Varsa Bana Ulaşsın. Sadece 60ytl.

COX DEMİ-JET 506 model. (Siyah ve Gri)
Chopper Kaskı
Özellikleri
---------
Eps (Expanded polystryrene)
Hava kananallı,Çizilmez Vizör,Rahat İç Astar, 1250gr.

2-GREX Marka(İtalyan) G03II Mod. (Camsız ve Çenesiz,Güneş Siperliği Var.) Genelde Artçı ve Motosiklet kullanan bayanların Takdığı Çok Şık kaliteli bir kask. Asla Kaçmaz. Fiyatı Sadece 60 ytl. 965 gr.
RENK VE BEDEN: 1 ad. Gri(Metalik), 4 ad. Siyah(Metalik) Toplam 5 ad. (Piyasa Değeri 140-170ytl)

3- GREX Marka (İtalyan) Chopper Modeli (Cam Var çenesiz)Çizilmez Vizörlü
Racing Motor kullanan hariç tüm motor kullananlar takabilir.(Cox 506-DEMİ-JET ile benzer) 1015gr.(Piyasa Değeri 150-180ytl.)

RENK VE BEDEN: 1 ad. Mat Siyah S Beden, 2 ad.Gri L Beden, 1 ad. Gri S Beden, 1 ad. Gri M Beden, 1 ad. Mat Siyah S Beden, 1 ad. Metalik Siyah M Beden, 1 ad. Metalik Siyah L Beden. Toplam 7 Adet.



4- Gerçek Deri'den Yapılmış Çook Güzel ve Çook Şık Çanta, ayrıca yanında yine Gerçek Deri'den yapılmış Depo üstünde çook yakışacak Cep'li tankped. İkisi birlikte Sadece 150ytl.
Piyasada 300-350ytl. arası
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar sonunda ben de jinlun 150-5 aldim:) Benim bir ricam var: motorum icin on cam nerden bulabilirim? Bir de ist.Avrupa yakasinda tavsiye edebileceginiz bir servis var mi? simdiden tesekkurler. :)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jinluncu kimse yok galiba :(
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
12
13500 km oldu dewam... :)
Kardeşim motoru görmeni bende isterdim çok yakında resimlerini koyacağım bakalım tanıyabilecek misin...?
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
39


Merhaba,
Olumlu olumsuz pek çok yorum okuduktan sonra ben de bir Jinlun 150-5 satın aldım. Motorculukta yeni olduğum için yorum yapabilecek durumda değilim ancak parasını hakedecek gibi görünüyor. Hepinize iyi günler dilerim
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532


Merhaba,
Olumlu olumsuz pek çok yorum okuduktan sonra ben de bir Jinlun 150-5 satın aldım. Motorculukta yeni olduğum için yorum yapabilecek durumda değilim ancak parasını hakedecek gibi görünüyor. Hepinize iyi günler dilerim

hayırlı olsun güle güle ve sorunsuz kullanmanı dilerim , ben 1,5 yıl kullandım söz konusu makine yi pek te aldığı para yı hakettiğini söyliyemem tek sözüm şu;
dikkatli kullan anahtar çantası haricinde piyasa dan lokma takımı , 13 -14 anahtar bir tarafı yıldız olanlar dan , yedek siğorta en az iki adet motorun üzerin deki yedek siğorta ya ilave olarak ayrıca bir adet yedek buji , lastikler fazla sorun çıkarmaz , lastik köpük almasan da olur , her yolculuk başında ve sonunda el göz kontrolü nü unutma eğsoz burçları , motor kulak somunları motor koruma demir somunları mutlaka gevşer bunları düzenli sıkman gerekir ayrıca kasislere girer ken çok dikkat et Çanta bağlantı demirleri kopabilir ayrıca aaha unutmadan yol da çukur ve kasislere çok dikkat et akü den çıkan ve motsiklet e ilk hareketi veren ana kablo kopabilir bu durumda el marşı basmaya bilir bu durum da ayak marşı nı kullan yanlız ayak marşı motor soğukken çok zor çalışır dizi ni çok zorlama ya dizini incitirsin ve ya sakatlarsın o da olmadı el bileğin motorun dengesini sağlamay çalışırken çıkabilir ....unutma dan yağmurlu hava larda çok kullanma şasi hemen pas yapıyor basınçlı su ile yıkama motor rolantisi bozulabilir ayrıca kontak anahtarının mekaniği çok hassas kitleme yapabilir ....vs vs vs vs
Allah yol da bırakmasın ben 3 defa kaldım (mekanik motor arızaların dan ) yolun açık olsun
.
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
39
Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Benim de fazla bir beklentim yok zaten, motordan çok kendime güveniyorum. Henüz motorcu değil,olma yolundayım, ama makinelerin bakımını ve tamirini iyi yaparım ve oldukça geniş bir el aleti birikimim var. Bunu da biraz tanıdıktan sonra sorun yaşayacağımı tahmin etmiyorum. Benim için çok değerli olan deneyimini aktardığın için tekrar teşekkür ederim. İyi günler dilerim
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Pardon ama ne kadar para verdikki bu makinelere karşılığında hiç sorunsuz gitmelerini bekliyoruz ki ben şu ana kadar hiç sorun yaşamadım, umarım yaşamam da.En kısa zamanda başka bir motor almak istiyorum ama bu gücünün bana yetmediğinden.Ben verdiğim komik paraya verdiği konforun performansın çok iyi olduğunu düşünüyorum açıkcası.Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
39
İyi dileklerin için teşekkür ederim Kaiser. Ben de senin gibi düşünüyorum, biraz özenli kullanırsak bu motor uzun süre hizmet eder. Elbette parasına göre bir verimi olacak. Ancak, yüksek bedeller ödeyerek aldığımız pek çok şey bezdiriyor bazen bizi. Benim gibi bir acemiler için fazlasıyla yeterli.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Pardon ama ne kadar para verdikki bu makinelere karşılığında hiç sorunsuz gitmelerini bekliyoruz ki ben şu ana kadar hiç sorun yaşamadım, umarım yaşamam da.En kısa zamanda başka bir motor almak istiyorum ama bu gücünün bana yetmediğinden.Ben verdiğim komik paraya verdiği konforun performansın çok iyi olduğunu düşünüyorum açıkcası.Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanmanı dilerim

Valla ben verdiğim hiç bir 10 kuruş a bile komik sıfatı takamam , o kadar para yı önemsemeyecek kadar zengin değilim .(sizi bilemiyorum tabii)
2006 ekim ayın da Honda cbf 150 cc aldım Aşşa yukarı Jinlun 150 cc fiyat ı na aldığımdan beri elime kontak anahtarından başka anahtar almadım .Benim amacım arkadaşa yol göstermek,deneyimlerimi paylaşmaktı.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
Valla ben verdiğim hiç bir 10 kuruş a bile komik sıfatı takamam , o kadar para yı önemsemeyecek kadar zengin değilim .(sizi bilemiyorum tabii)
2006 ekim ayın da Honda cbf 150 cc aldım Aşşa yukarı Jinlun 150 cc fiyat ı na aldığımdan beri elime kontak anahtarından başka anahtar almadım .Benim amacım arkadaşa yol göstermek,deneyimlerimi paylaşmaktı.
sana gülüyorum arkadaşım sende aşırı derecede çin düşmanlığı war yada motor kullanmayı bilmiyosun bana kızacaksın ama açılan başlık jinlun motorları hakkında sen honda öneriyosun gayet iyi yol gösteriyosun bravo benim motorum junlin değil ama teknolojik olarak hemen hemen aynılar senin yukarıda yazmış olduklarını ben neden yaşamadım şaşırıyorum walla hayret...
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
sana gülüyorum arkadaşım sende aşırı derecede çin düşmanlığı war yada motor kullanmayı bilmiyosun bana kızacaksın ama açılan başlık jinlun motorları hakkında sen honda öneriyosun gayet iyi yol gösteriyosun bravo benim motorum junlin değil ama teknolojik olarak hemen hemen aynılar senin yukarıda yazmış olduklarını ben neden yaşamadım şaşırıyorum walla hayret...

ben de sana gülüyorum arkadaşım .....
Ayrıca motor motosikleti o kadar kötü kullanıyorum ki Jinlun 2000 km de iflas etti , Motor açıldı :queen: Honda 3150 km de anahtar değmedi :cat:
Hiç bir marka ve ülke konusun da bir ön yargım ce düşmanlığım da yok olsa idi zaten motosiklet olayına Çin malı ile başlamaz dım .Fakat bu kadar tecrübeden sonra amacım bu arkadaşlarımızı bilgilendirmek .

Daha sı Jinlun denen makina yı 1,5 yıl kullandım ben 7750 km yaptım ,Bu topik te kimin bir sorusu olursa cevaplarım tam 3 kez yol da kaldım bu garip makine ile 3 kez de motor açıldı ;Motor bloğunun içinde ne varsa hemen hemen değişti son kez toplandığın da motor tam rektifiye oldu anla artık kulladığın ve teknolojisinin aynı olduğunu söylediğin makine ve bu makinenin kalite düzeyini .
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst