Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
25 May 2007
Mesajlar
39
Piyade, daha önceki mesajımda söylediğim gibi deneyimini aktararak yol gösterici olduğun için teşekkür ederim. Hepimizin binbir emekle kazandığı para değersiz olur mu hiç. Bir motosiklet geçmişim olmadığı için acemilik devresini bununla geçmeyi uygun gördüm ve bu sürede yeterli olduğunu düşündüm. Megadeth, bence bu kadar sert tartışmayın, Piyade Jinlundan epeyce çekmiş onları aktarıyor. Bu olumsuz yorum ve tecrübeler belki de benim gibi yeni Jinlun sahiplerinin pek çok sıkıntıya girmesini önleyecek
Hepinize iyi akşamlar
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Piyade,aynı paraya satılan Honda ile Jinlun'u tabiki kıyaslamam kalite bakımından.Honda şu anda dünyanın en büyük motor üreticilerinden biri.Ben sedan araba sevmediğim halde sırf motoruna hayran olduğum için arabamı Honda aldım ve inanılmazda memnunum.Ama burada durum biraz farklı.Motosikleti sadece araç olarak gören biri cbf150 alır vede çok memnun kalır,bense araçdan ziyade hobi olarak görüyorum ve altımda oturaklı,gözümede hitap eden bir makina olsun istiyorum.Çok kaliteli bir motor olmasada az önce işyerimde kapalı otoparka parkettim motorumu ve dönüp 2 kere baktım.Yıkanmış pırıl pırıl duruyordu orada.Ama cbf olsa açıkcası böyle bakmazdım motoruma.Çünkü motorum aynı zamanda heyecanlandırmalıda beni .Tahminimce woodwork'de bu yüzden bunu aldı.Birbirinize laf sokup değil,motorunuzu keyifle sürerken gülün bence :cat:
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
39
Kesinlikle haklısın Kaiser. Satın almamda görünüşü ve bu motorlar ile uzun gezi anılarını yazan arkadaşlar çok etkili oldu. Motor almadan önce YBR 125 ve CBF 150 üzerinde çok durdum. Jinlunda karar kılma nedenim yedek parçalarının çok ucuz olmasıdır. Tüm ön takımı değiştirsen 350-400 TL. Tabii ki honda veya yamaha uzun süre servis istemeyecekti ama benim biryerlerini bozup kırma olasılığım yüksek. Ancak şunu da yine belirtmeliyim ki, Piyade gibi olumsuz tecrübelerini aktaran arkadaşları eleştirmek yerine dikkatle dinlemeliyiz.
Hepinize iyi bir gün geçirmenizi dilerim
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Kesinlikle haklısın Kaiser. Satın almamda görünüşü ve bu motorlar ile uzun gezi anılarını yazan arkadaşlar çok etkili oldu. Motor almadan önce YBR 125 ve CBF 150 üzerinde çok durdum. Jinlunda karar kılma nedenim yedek parçalarının çok ucuz olmasıdır. Tüm ön takımı değiştirsen 350-400 TL. Tabii ki honda veya yamaha uzun süre servis istemeyecekti ama benim biryerlerini bozup kırma olasılığım yüksek. Ancak şunu da yine belirtmeliyim ki, Piyade gibi olumsuz tecrübelerini aktaran arkadaşları eleştirmek yerine dikkatle dinlemeliyiz.
Hepinize iyi bir gün geçirmenizi dilerim

Teşekkür ederim , tekerleğin düz bassın.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler sızın motordan bı arkımda var jınlun 250 140-150 basıyorum dıyo dogrumudur acaba?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Ben motosikletimin km saatini farklı markalardaki arabalarla kıyasladım ( Citroen C4 ve Opel Corsa) ve birebir aynı gösterdiğini gördüm.Ben şanslı olanlardanım açıkcası.Çünkü gezilerde herkesin farklı hızlardan bahsettiğini biliyorum.Ben maksimum olarak 140 gördüm.Çok hafif rampa aşağı giderken uzun bir düzlükte ve rüzgarsız bir günde (bende çok farkediyor çünkü çok büyük bir ön camım var) bu hıza ulaştım ama bu hızda fazla kalmadan yavaşladım çünkü bu sınıftaki makineler için aslında güvenli süratler değil.Ama artçımla beraber, yüklüyken ve rüzgarlı bir yolda bile 120'ye sabitleyip uzun süre gidebiliyorum.Örneğin Yuvacık gezisi dönüşü çok rüzgarlı bir günde İzmit-İstanbul 120 km hızla sabit bir şekilde gelmiştim.Tek kişiykende 130'a çıkabiliyorum rahatlıkla.Sanırım bu veriler yeterli olur.Bence 150 yapmış olamaz.Olmuşsa göstergesi fazla gösteriyordur.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
19
selamlar arkadaşlar bende 250 jinlunumu aldım sonunda.(kaiser hatırlarsan özel mesaj atmıştım sana)2005 model 7000 km de aldım.1 ayda km yi 9000 yaptım.herhangi bir sorun çıkarmadı şimdilik.sadece aldıktan sonra taktığım sis farlarının etkisinden olacak ki 1 defa sigorta attı.
amacım bu motorla şarköydeki yazlığa gidip gelmek.umarım sorun çıkarmadan sağ salim gider gelirim.(ayrıca 5 adet yedek sigorta taşıyorum artık :) )
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Hayırlı olsun Cannibal.Kazasız belasız kullan.1 ayda 2000 km yaptığına göre sevdin motorunu.Yalnız o sis farları başını ağrıtabilir.Hem sigorta hemde akü yönünden.Arada bizide çağırda Şarköye giderken, banada yol yapmak olsun.2 haftadır doğru dürüst binemedim,içim içimi yiyor resmen :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
19
sağolasın kaiser.motoru gerçekten çok sevdim.servisteki arkadaşlarla konuştum.bizim jinlunlarda 15 amper sigorta kullanılıyor.bu yüzden kaldırmıyormuş sisleri.yenilerini 25 amper lik aldım.1 haftadır sorun yok.ayrıca ben sislerle selektör yapmayı çok seviyordum.o da zarar verirmiş.neyse artık sadece akşamları kullanıyorum sis farlarını..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
arkadaşlar geçen gün carrefour a gittim orda jınlun un bi standı vardı babamla gittik fiyatı sordum 1750 dedi 125 cc ehliyet almadan kullanabilirsiniz dedi sadece ruhsatı göstermek yeter dedi bende donakaldım nasıl olur diye düşündüm sonra jınlun hakkında çok şey bilmediğimden bakmaktan vazgeçtim..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
sağolasın kaiser.motoru gerçekten çok sevdim.servisteki arkadaşlarla konuştum.bizim jinlunlarda 15 amper sigorta kullanılıyor.bu yüzden kaldırmıyormuş sisleri.yenilerini 25 amper lik aldım.1 haftadır sorun yok.ayrıca ben sislerle selektör yapmayı çok seviyordum.o da zarar verirmiş.neyse artık sadece akşamları kullanıyorum sis farlarını..

Cannibal,sürekli açık tuttuğunda sisleri normalde aküyü bitirmesi gerekiyor.Ekstra akü taktırdın mı? Sislerinin gücü kaç watt ?Ben led düşünüyorum ama onlardan da emin değilim,pek aydınlatmazlar gibi geliyor.

arkadaşlar geçen gün carrefour a gittim orda jınlun un bi standı vardı babamla gittik fiyatı sordum 1750 dedi 125 cc ehliyet almadan kullanabilirsiniz dedi sadece ruhsatı göstermek yeter dedi bende donakaldım nasıl olur diye düşündüm sonra jınlun hakkında çok şey bilmediğimden bakmaktan vazgeçtim..

Öyle birşey yok.Gözgöre göre yalan söylemiş satıcı.Yeni çıkıcak trafik yasasında olma ihtimali olan bir yasa sadece ama yürürlükte değil tabiki.Ne marka alırsan al,ehliyet alman şart.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
arkadaşlar geçen gün carrefour a gittim orda jınlun un bi standı vardı babamla gittik fiyatı sordum 1750 dedi 125 cc ehliyet almadan kullanabilirsiniz dedi sadece ruhsatı göstermek yeter dedi bende donakaldım nasıl olur diye düşündüm sonra jınlun hakkında çok şey bilmediğimden bakmaktan vazgeçtim..

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
1
merhaba.
yaa sizden şiddetle yardım istiorum.
ben motorsiklet almayı düşünüyorum.
motor kullanmayı bile bilmiorum henüz int. araşttırma yaptım jinlun fiyatları cinslerine göre oldukça uygun neden böyle olduğunu çok merak ettim.
alış fiyatı hariç yapmam gereken harcamalar ne kadar tutar bilhilendirirseniz çok memnun olurum.
teşekkürler...
avantajlarını dezavantajlarını bana bildirirseniz çok memnun olurum...

msn isterseniz buradan iletişim kurabilirsiniz.

[email protected]
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
19
motor ilk elime geçtiğinde bujileri ve aküyü yenileriyle değiştirmiştim.akünün orjinalinden daha iyi olduğunu söylemişlerdi.belkide ondan sorun çıkarmıyor.zeten bende pek uzun süreli kullanmıyorum.

asitane dostum jinlun scooterların benzeri motorlardan oldukça ucuz olduğunu sanmıyorum.belki 100-150 ytl oynayabilir.2005 yılında jinlun scooter la başladım bende.6000 km de iken sattım ve şimdiki 250 liği aldım.valla bakım hariç servise hiç uğramıyordum.sorun yaşayanıda duymadım.ben çok memnundum fakat küçük geldiği için değiştirdim.

ayrıca benim kullandığım cityfighter 125 modeli idi.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar herkese merhaba. ben motoruma güzel bir ön cam arıyorum. Nerden bulabilirim? Üzerinde gelen camı tercih etmiyorum şekil yönünden.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaiser, cam guzelmis. Ben de boyle birsey ariyorum aslinda. Orjinalleri fazla bombeli.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar Kaliteli Zincir İsteyen varsa benden alabilirsiniz.
ÇEK malı Oringsiz Zincir...........................................40ytl. (Kaliteli)
ÇEK malı Orinli Zincir..............................................165ytl.(Kaliteli)
KORE malı Oringli Zincir............................................ 85ytl.(Kaliteli)
ÇİN malı Oringli Zincir..............................................30ytl.(Artık Şansına)
ÇİN malı Oringsiz Zincir............................................15ytl.(Artık Şansına)

Yurakıdaki zincirler çook kalitelidir bilgilerinize.(Çin Malı Zincir Hariç)
05359271141, 05333463690, [email protected]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst