- Katılım
- 25 May 2007
- Mesajlar
- 39
Piyade, daha önceki mesajımda söylediğim gibi deneyimini aktararak yol gösterici olduğun için teşekkür ederim. Hepimizin binbir emekle kazandığı para değersiz olur mu hiç. Bir motosiklet geçmişim olmadığı için acemilik devresini bununla geçmeyi uygun gördüm ve bu sürede yeterli olduğunu düşündüm. Megadeth, bence bu kadar sert tartışmayın, Piyade Jinlundan epeyce çekmiş onları aktarıyor. Bu olumsuz yorum ve tecrübeler belki de benim gibi yeni Jinlun sahiplerinin pek çok sıkıntıya girmesini önleyecek
Hepinize iyi akşamlar
Hepinize iyi akşamlar