- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 29
teşekkürler günlerce aramalarım sonucunda en sonunda aldım parçaların ön çamurluk 40 lira yan ayakta 32 lira.anlamadıgım jinlunun sitesindeki fiyatlarda ikisi 26 lira ama almaya kalktıgınızda heryerde 95 lira ile 80 lira arsında ve jinlunun sitesinde heryerde müşteri memnuniyeti yazmasına ramen bu durumu anlatabileceğim bir Allah kulu yok çok ilginç.bu arada parça fiyatları japondanda iyi yani 150 lik jinlunum var satsam 1 milyar eder mi? ama iki dişli bi çamurluk motordan pahalı ve bulmakta sıkıntı heryer farklı fiyat sunuyor.en yakın zamanda satmalıyım bu motoru
vallah arkadaşım cok haklısın gecen benim motorunda yan gırenajı çatladı 35 ytl dediler bence parçası cok pahalı bende motosikletimi satmayı düşünüyom
;25917' Alıntı:ya resimlerde gördügüm kadarıyla 250cc 'lik chopper modeli gayet şık duruyor.Fiyatı 3.5 ytl
Bu motorlarin vibrasyon sorununu haziran ayinda çozecekmis servisler ,eger çözebilirseler bisey söylenemez.Kulananlarla görüstüm (3 kisiyle KOCAELI ve SAKARYA'da)hepsi umutlu insallah bayiler bu arkadaslari uyutmuyorlardir. Bu titresim nasil giderilir..??Motorumu degistirecekler.
ARKADAŞLAR BENDE JINLUN KULLANICISIYIM ACIK KONUŞMAK GEREKİRSE BEN MOTORRUMDAN HİÇ MEMNUN DEGİLİM ÖN GIRENAJDAN COK ZIRILTI YAPIYOR TİTREŞİMDEN DOLAYI ÖN RÜZGARLIK CAMI CATLADI FİYATINI SORDUGUMDA 15 YTL DEDİLER BANA BİRAZ PAHALIGELDİ YAMAHANIN KİNİDE SODUM ODA AYNI FİYAT BENCE MOTORLARIN KENDİSİ UCUZ AMA PARÇALIRI PAHALI
Son düzenleme:
