Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
arkadaşlar ben hala egzoz bulamadım :salut: aşağıdaki kanuni seyhan egzozu bizimkine çok benziyor fiyatı 250tl çifti sizce uyarmı?

s37000127wi.jpg

Valla denemeden olur demek yanlış olur. Eğer iade etme durumun varsa al derim fiyatı gayet uygun:cat:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bu motorların kasası çok güzel çok kalıplı endamlı ama motlrarı kötü buna bir roadstardaki supershadowdaki v250 lik motoru takıcan görüntüsüde on kat güzelleşir gidişide duruşuda keyfide konforuda
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
arkadaşlar jinlun parçarlarını fiyatlı olarak görüp alabileceğimiz bir site var mı? eksiklerim var tamamlamak istiyorum fakat nette bulamıyorum :S lütfen bilen varsa yardımcı olsun. yandaki abs süs kapak,km sıfırlayıcı kol vs gibi parçalara ihtiyacım var..
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
89
Arkadaşlar http://www.rialli.com/ bu sitede parça fiyatları çok uygun tavsiye ederim. Benim eksiklerimi bursadaki tamircilere soruyorum 250 tl gibi bir rakkam çıkıyor burada aynı parçaları 80 90 tl gibi bir rakkama alabiliyorum. Bence bir inceleyin derim.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Rakun Motorun Cokk Güzel olmus umarım kazasız belasız Kullanırsın depo kaplamasi süper durmus bu yaz Tekrar Gelirsen Akçaya Daha yakından Görmek İsterim bnimkiylede bi fotoraflarını cekeriz yan yana :D

Sattım :pr::pr::pr:
Aklıma ediyim ki sattım.

Sora 250 cc lik virago kopyalarından aldım bir tane, ki onu üreteni Allah nasıl biliyorsa artık...

Şimdi motorsuzum ama biraz para geçsin elime geri alıcam bncuğumu. :pl:
İnşallah kısmet olurda geri alabilirsem getiririm yine :queen:
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
arkadaşlar jinlun parçarlarını fiyatlı olarak görüp alabileceğimiz bir site var mı? eksiklerim var tamamlamak istiyorum fakat nette bulamıyorum :S lütfen bilen varsa yardımcı olsun. yandaki abs süs kapak,km sıfırlayıcı kol vs gibi parçalara ihtiyacım var..

Pendik sanayide Mototek motor-Sezgin Usta var jinlun servisi.(0216-3544771) Yan kapak vs. ne gerekiyorsa orada var:cat:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Pendik sanayide Mototek motor-Sezgin Usta var jinlun servisi.(0216-3544771) Yan kapak vs. ne gerekiyorsa orada var:cat:



nasıl anlatacağımı düşünüyorum parçayı :( birde kargo yapabilir mi?fiyatları nedir vs bu ustanın keşke bir internet sitesi olsa satış rekoru kırar
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
markası ne aldığın motorun. Kaça almıştın kaç modeldi falan işte
2006 model Ledow CXM 250a tel jantlı bisan-lifanın ve monero nun aynısı.
3.5 a almıştım 4 kasım 2008 trafik çıkışlıydı. Bide 0 km de almıştım.
nasıl anlatacağımı düşünüyorum parçayı :( birde kargo yapabilir mi?fiyatları nedir vs bu ustanın keşke bir internet sitesi olsa satış rekoru kırar
Sezgin abiye yan depo altındaki aynalar dersen anlar o :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Tem 2009
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam beyler forum güzel olmus elinize sağlık
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
279
arkadaşlar merhabalar

öncelikle jinlun 250 kullanan biri olarak şunu belirtmek istiyorumki çok zevkli bi sürüşü var. tabi 70-90 km arasında. ancak başka bi jinlun sürmediğim için bilemediğim bi durum var. acaba arka amortisörler hepsinde çokmu yumuşak yoksa bu bir arızamı? ben yumuşak olduğunu duymuştum ama arkadaşlarım bu durumun çok tehlikeli olduğunu söylediğinden beri canımı sıkan bir durum. ayrıca expert arkadaşımada bir soru sormak istiyorum. bildiğim kadarıyla jinlun fabrikası eskiden suzuki marauder 250cc üretiyormuş. Daha sonrasında suzuki üretimi durdurduğunda jinluna patent hakkını devretmiş.bu doğrumudur? doğru ise suzuki teknolojisimidir bu makineler?
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
23
jınlun jl 250

arkadaşlar gecenlerde düşdüm bana akünün üst kapagı lazım nerden tamin edebilirim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



bu parça lazım arkadaslar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncelll.......:)
 
Katılım
8 Ocak 2010
Mesajlar
6
Arkadaşlar motorumu satmayı planlıyorum. 2006 model, Trafiğe çıkış tarihi 2008'in Aralık ayı, 5400 Km'de.
Okulumla evim arasında gidiş geliş 100 km olduğu için bu kadar yüksek km. Bir nevi sürekli uzun yol yapıyorum =)
Motor Bodrum'dan İstanbul'a kadar sorunsuz geldi. 1 sene içinde sinyal, korna vb. şeylerin arızalanması dışında bi sorun çıkarmadı.
Piyasa fiyat araştırması yapmadım ama 2500-3000 TL'lik bir hakkı vardır diye umuyorum. Yoksa satmam. Hyosung GV 250 almayı planladığım için satıyorum.
Aslında bu yazıyı ve resimleri biraz bilgi sahibi olabilmek amacıyla koydum desem yalan olmaz.


1resim.jpg


2resim.jpg


3resimy.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst