ben de motorize oldum sonunda :cat: aklımda Jinlun 250 vardı ama fiyatından dolayı 150'lik aldım geçen hafta (yada bir süre daha bekleyecektim). bu arada ellerinde motor vardı ve hiç beklemedim. Ankaralıyım Adapazarından aldım motoru, çünkü Ankara'dan geçerken motoru bana bırakabileceklerini söylediler. Zaten bu da alelacele almamda büyük etken oldu. Motora gelince; bir kere dış görünüş süper ve her gören bu fiyata böyle bir motor aldığıma inanamıyor. 150cc biraz küçük kalıyor ama benim gibi hayatında ilk kez motora binen biri için yetip artıyor. Ayrıca malzeme kalitesi bahsedildiği kadar kötü değil. Şu ana kadar 80km yol yaptım, 70 km hızla giderken hiç bir problem yok ancak 80km'den sonra motor titremeye başlıyor. Bu arada benim gibi bir acemiye 70km hız bile fazla geliyor o ayrı mevzu :cherry: . Bu titremenin Jinlun kullanan arkadaşların belirttiği gibi ilerde azalacağını tahmin ediyorum ama tabi detaylı değerlendirme yapmak için daha erken. Civata gevşeme problemi henüz başıma gelmedi, bir de motoru aldığımda kontrol edebildiğim kadarıyla gevşek civata bulamadım. Ama dediğim gibi belki henüz erken. Benim gibi Jinlun almakla, uzun süre motor almak için beklemek arasında tercih yapması gereken arkadaşlar, hiç düşünmeden Jinlun alabilirler. Çünkü sonuçta motor üstünde olmak beklemekten daha iyi. :king: