- Katılım
- 27 Tem 2005
- Mesajlar
- 9
Merhaba beyler,
Kilometre ile söylediklerim doğrudur bunun yanında ben de kimseye 100 ün üzerinde çıkmayı tavsiye etmem. Ben sadece motorun neler yapabildiğini görmek için gece otobanda yolun tamamen boş olduğu zamanlarda bu denemeyi yaptım sakın olaki şehir içinde hız yapmayın. Önceki gün bir arkadaşım motosiklet kazası fotoğrafları göndermiş bakmaya dayanılacak gibi değildi. Bu arada km nin 30 dan başladığı iddiası da yanlıştır. Gerçi Izmit te şehir merkezinde digital olarak hızınızı gösteren bir yer var. Orada ibredeki hız ile digital göstergedeki birbirini doğruladı. 1000 cc lik motorun çıkıp çıkmadığını bilmiyorum, ilgilenmiyom ama ben 250 cc den bahsediyorum. Bu arada benim en büyük sorunum zincir sesi. Her kasiste bu zincirin çarpma sesini duymaktan bıktım. Gerdirdiğimde ses azalıyor ama kullanıcı kitabı 1.5-2 cm salgı bırakılmasını ve tamamen gerdirilemmesini tavsiye ediyor. Pazar günü Kerpe'ye İzmit ten veya İzmit tarafından gelen var mı? Kandıra sapağında buluşabiliriz ve İstanbul dan geleceklere katılabilirz?
Selamlar. :king:
Kilometre ile söylediklerim doğrudur bunun yanında ben de kimseye 100 ün üzerinde çıkmayı tavsiye etmem. Ben sadece motorun neler yapabildiğini görmek için gece otobanda yolun tamamen boş olduğu zamanlarda bu denemeyi yaptım sakın olaki şehir içinde hız yapmayın. Önceki gün bir arkadaşım motosiklet kazası fotoğrafları göndermiş bakmaya dayanılacak gibi değildi. Bu arada km nin 30 dan başladığı iddiası da yanlıştır. Gerçi Izmit te şehir merkezinde digital olarak hızınızı gösteren bir yer var. Orada ibredeki hız ile digital göstergedeki birbirini doğruladı. 1000 cc lik motorun çıkıp çıkmadığını bilmiyorum, ilgilenmiyom ama ben 250 cc den bahsediyorum. Bu arada benim en büyük sorunum zincir sesi. Her kasiste bu zincirin çarpma sesini duymaktan bıktım. Gerdirdiğimde ses azalıyor ama kullanıcı kitabı 1.5-2 cm salgı bırakılmasını ve tamamen gerdirilemmesini tavsiye ediyor. Pazar günü Kerpe'ye İzmit ten veya İzmit tarafından gelen var mı? Kandıra sapağında buluşabiliriz ve İstanbul dan geleceklere katılabilirz?
Selamlar. :king: