arkadaşlar ben aydınlıyım. Bu motoru burada ilk alanlardanım. Yani almayı sizin değerli yorumlarınızla karar verenlerden. Bu arada expertinde kalmasını isteyenlerden. Çünkü herkes büyük şehirlerde bulunan kaan motor gibi firmaların tecrübe ve güleryüzünden faydalanamıyor. (Güleryüz olmadığından değil sadece burda yeni olmalarından). Küçük şehirlerde sıkıntılarımızı paylaşacak birilerini bulmak zor. Bu arada forumu en başından beri takip etmeme rağmen aranıza işlerimin yoğunluğu dolayısıyla vakit bulamadığımdan katılamıyorum. Bu anlamda da işi düştüğünde katılan biri konumunda olmaktan dolayı özür diliyorum hepinizden. Ayrıca gezilere katılmak konusunda içimin kıpır kıpır ve sizlere hayli uzak olmanın verdiği sıkıntıya rağmen jinluncu dostlarımızla kalplerimizin beraber olduğunu düşünmek beni mutlu ediyor. iyi ki varsınız. Ama anlattıklarınızın etkisi ile motor almış ve gerçekten memnun biri olarak sormak istediklerim var
1-Ben motoru hevesin verdiği aceleyle aldım. Bu nedenlede aslında (bu motorun servisi ücretlimi, benzin musluğu yukarı mı yedek konumunda aşağımı gibi ) önemli soruları bile sormak aklıma gelmedi Haftasonları bindiğimden ilk bakımını yeni yaptıracağım. Bu anlamda bakım ücretlimi bunu bilmiyorum. burada bunu sorabileceğim bir kişi yok. ( tabiiki yağ parası vb. hariç) Yani bakımlar anlaşmaya mı bağlı yoksa ne bileyim ...km kadar ücretsiz mi ? Elimde hiç evrak olmadığından fatura hariç sizlerden başka öğrenecek yerim yok.
2- motoru alalı 1 ay falan oldu ama (sanırım bu konuda expert yardımcı olabilir) aldığım bayi hala garanti belgesi ve kullanım kitapçığını vermedi. Gelmediğini söylüyorlar. Açıkçası bu konuda da rahatsızım. Bu doğrumudur. aslında belge peşinde olmamakla beraber sadece kullanım kitapçığın ayrıntılı olduğunu yine (burada forum sayfalarında okuduklarımdan) bana rehberlik yapabileceği kanısında olduğumdan istiyorum.
3- Bu arada yurtdışına gitme ihtimali yüzünden motoru satacaktım ama seneye kaldı. iyi ki kaldı

Motoru satmamaya karar verdim. Merak edip soranlara teşekkürler. İlgileri için.
Her zaman yardımınızı aldım .Bu konuda da yardımınızı bekliyorum. Bildiğim kadarıyla yardımcı olabileceğim arkadaşlar varsa adresim aşağıda eklerseniz yardımcı olmaya çalışırım. teşekkürler.
En önemlisini unutuyordum. Msn adresim :
[email protected]. Listelerinize eklerseniz en azından beraber gezemesek de sabahları bir günaydın diyebilmek bizleri mutlu eder. Hepinize kazasız keyifli sürüşler
