- Katılım
- 27 Tem 2005
- Mesajlar
- 9
Selam,
Pazar günü aranızdan Kerpe'ye giden oldumu bilemiyorum ancak ben Seyrek ten diğer tarafa geçemedim. Kocaeli civarındaki pek çok yerde bulundum ama Seyrek kadar doğal güzelliğe sahip bir yeri daha önce görmemiştim. İleride bir hafta sonu toplanıp birlikte gidebiliriz. Seyrek Kocaeli merkeze 60 km uzaklıkta Kandıra dan sonra 8 km bozuk satıh ta ilerleyerek gidiliyor.
Bu arada benim kızım yolda yine hiç üzemedi. Ancak bozuk satıhta girdiğim her çukurun kemiklere kadar hissedebiliyordum. Malum bu motorların süspansiyonları ne derece verimli :farao:
100-120 aralığında 5. viteste vibrasyon yok denecek kadar az. Ancak daha fazlasına zorlarsanız vibrasyon fazlasıyla hissediliyor.
Bu arada egzos un kaynak bağlantı yerlerinin üst korumasının puntası kırılmış ise (ki ben en az 3 kişide gördüm) sinir bozcu sürekli bir ses yapabilir. Ben her ihtimale karşı kırılması muhtemel yerlere özel kaynak attırdım. :thumleft:
Yakıt tüketimi ile ilgili şunları söyleyebilirim. Eğer motoru devirli kullanırsanız km'de 78-80 bin lira yakıyor (kurşunsuz 98 fiyatları için) ancak limitleri zorlar iseniz 88 bin liraya kadar çıkabilir. Ben bir keresinde 72 bin liraya kadar bile kullandım. (arada debriyaja basıp motora nefes aldırarak)
Bu arada kimse zincir sesinden bahsetmiyor nedense. Bu sorun sadece bende mi var. Kasislerde hiç kimse bir şakırtı duymu yor mu? :sunny:
Selamlar. :king: :king:
Pazar günü aranızdan Kerpe'ye giden oldumu bilemiyorum ancak ben Seyrek ten diğer tarafa geçemedim. Kocaeli civarındaki pek çok yerde bulundum ama Seyrek kadar doğal güzelliğe sahip bir yeri daha önce görmemiştim. İleride bir hafta sonu toplanıp birlikte gidebiliriz. Seyrek Kocaeli merkeze 60 km uzaklıkta Kandıra dan sonra 8 km bozuk satıh ta ilerleyerek gidiliyor.
Bu arada benim kızım yolda yine hiç üzemedi. Ancak bozuk satıhta girdiğim her çukurun kemiklere kadar hissedebiliyordum. Malum bu motorların süspansiyonları ne derece verimli :farao:
100-120 aralığında 5. viteste vibrasyon yok denecek kadar az. Ancak daha fazlasına zorlarsanız vibrasyon fazlasıyla hissediliyor.
Bu arada egzos un kaynak bağlantı yerlerinin üst korumasının puntası kırılmış ise (ki ben en az 3 kişide gördüm) sinir bozcu sürekli bir ses yapabilir. Ben her ihtimale karşı kırılması muhtemel yerlere özel kaynak attırdım. :thumleft:
Yakıt tüketimi ile ilgili şunları söyleyebilirim. Eğer motoru devirli kullanırsanız km'de 78-80 bin lira yakıyor (kurşunsuz 98 fiyatları için) ancak limitleri zorlar iseniz 88 bin liraya kadar çıkabilir. Ben bir keresinde 72 bin liraya kadar bile kullandım. (arada debriyaja basıp motora nefes aldırarak)
Bu arada kimse zincir sesinden bahsetmiyor nedense. Bu sorun sadece bende mi var. Kasislerde hiç kimse bir şakırtı duymu yor mu? :sunny:
Selamlar. :king: :king: