Umm.. bayadır yorum yapmamışım.. Son zamanlardaki izlenimlerimi aktariyim. Bu vites geçmeme gibi veya boşa alamama gibi problemleri ben hiç yaşamadım ve yaşamıyorum. Hatta arkadaşımın (ccbbdd) virago 250'sinde bile bazen boşa geçme problemi olurken bende hiç olmadı. Haa şunu soylemek gerek. Bugun e-5 de dahil olmak üzere motorları değiştik ve birbirimizin motorlarını kullandık ccbbdd ile. Bir kere şu bir gerçek. Virago bizim jinluna göre gözle görülür bir derece daha seri. 90'dan sonra da gaza bastığında fırlıyor alet. Sizinkileri bilmem ama benimki 100'den sonra nazlanarak hızLanIyor. Belki cam çıkarılsa bir derece daha ivmelenmesi artabilir yüksek hızda. Bazı arkadaşlarım 150 gibi hızLardan bahsetmişLer. Nasıl oLuyor anLamadIm ama benimki kıçı çıksa 130 yapar. O da rampa aşağı bulursa. Düz ve rüzgarsIZ bir yoLda yapacagI anca 125 faLandIr. Belki 130 oLur ama ancak o kadar. Vibrasyon 95-100 gibi oLdukca artIyor, 110 gibi tekrar azaLIyor. yani 100 le gideceğine 110-115 gidersen motor daha az titriyor. 4. viteste 100-105 km'ye kadar çıkardım, bu şekilde iş görür bir ivmelenme alabildim. 70-75 km/h gibi bir hIzda 5 'e atarsam ve bu hIzLarda soLLamaya çıkarsam 5 ile, cok zor hIzLanIyor ve kabIz ediyor adamI. Sele ilk zamanLar inanILmaz sertti, resmen kıçım agrIyodu. Şu anda o kadar rahatsIz degiL. Ama ccbbdd'nin virago'nun koltuk resmen mercedes koLtugu gibi. Arada cok fark var. FrenLerden memnunum. YAn rüzgarLarda motor bazen zorluyor. Belki de benim de hafif oLmamIn etkisi vardIr (60 kg civarI). Egzozu kestirmiştim. Sesinden memnunum. BununLa alakasI varmIdIR biLmiyorum ama egzoz bagLantI yerLerindeki kaynak noktalarIndan kIrILma yaptI ve egzoz gazI kacIrIyo. İyice kIrILana kadar bekLe kaynatIrIz dedi servis. Kestirdiğim için garantiden değiştiremiyoruz maLesef. Kestirecek arkadaşLara duyruLur. Bunu göze aLarak kestirin. AyrIca virago'yu sürünce, şu bizim saLIncakLI vites sisteminin ne kadar konforlu oldugunu gordum. vites pedalının altına ayagını sokup yukarı ittirmeye cebelleşmek zor bişiy. Ozellikle Harley tipi geniş tabanLI ve geniş burunlu bir çizme giydiğiniz zaman. Yakıt sarfiyatIndan memnunum. Belirtilen verilerin üzerinde bir yakıt sarfiyatI yok. Bilmem sizinkiler nasIL ama benim farLarI ben yeterLi buLmuyorum. Çok iyi aydInLatmIyor, özeLLikLe karanLIk yoLLarda verim aLamIyorum. Daha önce sis farI taktIrdIgIm icin karanLIk yoLLarda bunLarI açıyorum ve ortaLIk günlük güneşlik gibi oLuyor. Ön taraftaki cam, gösterge böLgesinden tıkırtI geLiyor. VidaLarI sIktIk azaLdI. Ama yinede tamamen yok degil. AynaLarI ne kadar ayarLarsam ayarLiyim istediğim kadar geniş bir görüş açısı aLamadIm. Virago'da buLunan benimkinin yarIsI kadar boydaki ayNaLar benimkinden cok daha genis bir gorus aLanI sunuyor. SabahLarI çaLIştIrmakta zorLuk yaşayan arkadaşLar oLmuş. Ben hiç öyLe bir problem yaşamadIm. 1'e atarkende fIRLamIyo veya bi ses gELmiyo motorumdan. IşıkLarda stop mtopta etmiyor. SabahLarI 3-5 dakka IsItmama da gerek kaLmIyor. CaLIsItIRIp yarIm dakka bekLesem yetiyor. Beklemesem de bekLemem, 5-10 saniye hafif gaz veriyorum sora rolanti kendisi calıstırmaya devam edebiliyor stop etme diye bi olay yok. Amortisorler sert, benim gibi hafif biriyseniz ve daha cok tek kişi biniyorsanız, kasislerde zIP zIp zIpLIyosunuz. Aklıma geLenLer bunLAr.. Motorum şu anda 2500 km'de.. Onu da ekliyim.. EE böyle işte...