Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
slm koray dostum makinenin torku gayet güzül iki kişide binsen tekkişiliği aratmaz ok
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
sevgili jinlun cı dostlar kaçınızın sağ ayak bileği yanık ve ne gibi bir çözüm ürettiniz ceaplarınızı bekliyorum :bounce:
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
6
150cc lerdeki vibrasyon olayı halen çözüm beklemektemi yada hallodumu bide benzin depoları neden bu kadar çok sallanıyor her an fırlayacakmış gibi arkadaşlar 150cc kullanan arkadaşlarım sizlerden forumda deneyimlerinizi yazdığınızı görmek istiyorum .syn expert 150cc lerde ne gibi iyileştirmeler yapıldı yada ne gibi iyileştirmeler yolda saygılar
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
BBRR Benim SAG ayagim yanik! :) eczaneye gidip goster hafifletecek bir sey veriyorlar..

Bi de kalbimin sag tarafi yanik... Cok kotu durumdaymis, bir sey yapamazlarmis!! :(

:pr:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
selam arkadaşlar:Ben bir jinlun 150 kullanıcısıyım,benim ilk motorumdur.Motor um şu anda 845 km de ben diger kullanıcılar gibi vibrasyon sorunlarını çok yaşadım sonra yeni gelen vibrasyon dişlisini servis taktı yanlız çok farketmediğini belirtmek isterim benim aklıma daha önce teknik konular forumunda okuduğum "kauçuk pulların motor birleşim civatalarına eklenmesi " ne kadar yarar sağlar fikirlerinizi öğrenmek isterim.Ayrıca izmir deki jinlun cu arkadaşlarla tanışmak ve motorların sorun ve olabilecek sorunları hakkında bilgi alış verişi yapmak istiyorum.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
alestevardiya ben bu soruyu kafa bulmak dalga geçmek amac1 ile sormad1m
amac1m soruna çözüm üraten arkadaslar1n fikirlerini almak :bounce:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Alperen35 deposu sallanan 150 cc jinlun a pek rastlamadım sorun bağlantı civatalarının sıkılığının az olmasından olabilir , ayrıca 150 cc de iyileştirmeler olursa çok memnun olurum bu kullanımı daha zevkli hale getirebilir
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
********************I**********************
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BBRR' Alıntı:
sevgili jinlun cı dostlar kaçınızın sağ ayak bileği yanık ve ne gibi bir çözüm ürettiniz ceaplarınızı bekliyorum :bounce:

Evet ciddi olmasada benim de sag ayagim yandi. Blokdan ayagimi uzak tutmaya calisiyorum. Hatta ayagimi ayakliklara yarim koyuyorum yarisi disarda kaliyo... :cherry:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
BBRR demiş ki:
sevgili jinlun cı dostlar kaçınızın sağ ayak bileği yanık ve ne gibi bir çözüm ürettiniz ceaplarınızı bekliyorum

Hocam bu motorlarda olan birşey. Büyüzden motora binerken motor botu giyilmeli o yoksa mutlaka ve mutlaka deri uzun konçlu çizme veya bot bu artçı içinde geçerli.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
alestevardiya' Alıntı:
BBRR Benim SAG ayagim yanik! :) eczaneye gidip goster hafifletecek bir sey veriyorlar..

Bi de kalbimin sag tarafi yanik... Cok kotu durumdaymis, bir sey yapamazlarmis!! :(

:pr:

ayağın geçer,lakin kalbinin sağ tarafı için çözüm yeni aşklara yelken açmaktır derim,bi keresinde bana olmuştu,geçiyor geçiyor merak etme..
Bu arada yamaha motoruma jinlun koruma demiri ve camı taktırdım,yaklaşık 250 eu cebimde kaldı,yalnız jinlun camını kesip küçültmek istiyorum nerde yapılır bilen varmı?
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
BBRR Dalga gecmek icin yazmadim arkadasim, ayagimin yandigini daha onceki actigim formda da yazmistim. Ben benim acemiligimden saniyordum ama sevindim herkese oluyormus.

Kalbimdeki yaniga gelince sadece paylasmak istedim ama istemiyorsan yada rahatsiz olduguysan bir daha bir sey paylasmam! Hadi eyvallah, Allah selamet versin der cikarim.

CCBBDD arkadasim cok cok saol burda daha fazla bu konuda yorum yapmak istemiyorum. Kimseyi rahatsiz etmek istemem!
(Mesaji belkide birine gondermek istedim, formu okuyacagini sandigim o kadar... )

Herkes kalsin saglicakla, eyvallah....
 
Katılım
30 May 2005
Mesajlar
41
piyade' Alıntı:
selam arkadaşlar:Ben bir jinlun 150 kullanıcısıyım,benim ilk motorumdur.Motor um şu anda 845 km de ben diger kullanıcılar gibi vibrasyon sorunlarını çok yaşadım sonra yeni gelen vibrasyon dişlisini servis taktı yanlız çok farketmediğini belirtmek isterim benim aklıma daha önce teknik konular forumunda okuduğum "kauçuk pulların motor birleşim civatalarına eklenmesi " ne kadar yarar sağlar fikirlerinizi öğrenmek isterim.Ayrıca izmir deki jinlun cu arkadaşlarla tanışmak ve motorların sorun ve olabilecek sorunları hakkında bilgi alış verişi yapmak istiyorum.

piyade, dişli değiştirme işlemi motorun hızına mutlaka pozitif etki yapmıştır. Ancak 5. viteste çekiş düşmüş olmalı. Hıza pozitif çekişe negatif etkisi ne kadar oldu öğrenebilir miyim acaba? Benim motor şu an 70km/h'i geçmek istemiyor hiç (henüz rodaj bitmedi), değişiklikten sonra 80-90 mı oluyor? Bu aralar bende değiştirmeyi düşünüyorum da o bakımdan. Cevaplar için şimdiden sağol.
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
6
arkadaşlar bu ayk yanığı tüm cooperlarda oluyormu yoksa jınluna has bi özellikmi.eğer ööleyse kışın sağ ayağımız hiç üşümiyecek desenize :pr: :farao:
 
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
6
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
********************I**********************
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
cruiserer' Alıntı:
piyade' Alıntı:
selam arkadaşlar:Ben bir jinlun 150 kullanıcısıyım,benim ilk motorumdur.Motor um şu anda 845 km de ben diger kullanıcılar gibi vibrasyon sorunlarını çok yaşadım sonra yeni gelen vibrasyon dişlisini servis taktı yanlız çok farketmediğini belirtmek isterim benim aklıma daha önce teknik konular forumunda okuduğum "kauçuk pulların motor birleşim civatalarına eklenmesi " ne kadar yarar sağlar fikirlerinizi öğrenmek isterim.Ayrıca izmir deki jinlun cu arkadaşlarla tanışmak ve motorların sorun ve olabilecek sorunları hakkında bilgi alış verişi yapmak istiyorum.

piyade, dişli değiştirme işlemi motorun hızına mutlaka pozitif etki yapmıştır. Ancak 5. viteste çekiş düşmüş olmalı. Hıza pozitif çekişe negatif etkisi ne kadar oldu öğrenebilir miyim acaba? Benim motor şu an 70km/h'i geçmek istemiyor hiç (henüz rodaj bitmedi), değişiklikten sonra 80-90 mı oluyor? Bu aralar bende değiştirmeyi düşünüyorum da o bakımdan. Cevaplar için şimdiden sağol.



Cruiserer kardeş,tam anlamadım .Senin motormu gitmek istemiyor,yoksa rodajı dolamdığı için sen basmak mı istemiyorsun. :sunny:
Benim motor iki haftalık,henüz 360 km de.Bende rodaj nedeni ile zorlamak istemiyorum.ama şunu söyleyebilirim 80km lik hızı çok rahat buluyor.Bir kez farkında olmadan 100 e çıkmışım ama hemen yavaşladım :p bilerek yapılan bişi değildi.
70-80 üzerinede fazla çıkmamaya uğraşıyorum.Ayrıca bu motorda yüksek hız uyarı sistemi var :cherry: .80 km lik hıza ulaştığımda ayaklırdaki titreme başlıyor,hızımın yükseldiğini farkedip yavaşlıyorum.Nasıl ama :rendeer: :rendeer:
Bence dişli olayı titremeyi kesecekse takılabilir,Fakat hız konusunda şimdilik bir takviye ihtiyacı görmedim (Rodaj dolana kadar)
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar ben 150 lik dusunuyorum..2 kişi uzun yola gerektıgınde cıkarım.tabiki max 100 km..genelde sehir içi kullancam.ama arkamda 2 kişide genellikle olacak.hız merakLISI DEİLİM.2 KİŞİ max bana 110 km yeter.nerdesiniz..sizce 150 lik bana yeter mı??butcem kısıtlı 250 liligi bende almak isterdim..150 lilik kullana arkaslardanda yorum bekliyorum..herkese keyıfli sürüşler
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar ilk önce herkese iyi akşamlar diliyorum,bu gün 150 jinlun motorumu izmir in malum sıcagında izmir çeşme yolunda gidiş geliş ihtiyaç molalarında rölantide bırakarak yaklaşık 275 km kadar kullandım diyeceklerim Şudur ki:
1 Motor her hangi bir hareret veya şişme yapmadı (yani ben gitmem demedi).
2 4 vites bence çok torklu gayet iyi bir çekişi var
3 5 vites ise 4 vites in tork unu aratıyor
4 Yolda giderlen sağ ayak pedinin civatası gevşeyip düştü(ben siperliğin civatasını o na uydurup yola devam ettim)serviste bir ara orjinal civatasını taktıracagım)
5 Vibrasyon dişlisini taktırmış oldugum halde vibrasyon devam ediyor
'' kullandığın motor en iyi motordur" şiarından hareketle elimdeki para ile alabildiğim makina gittiği ve beni yolda bırakmadığı sürece beni tatmin ediyor.
Sn expert ve sn jinlun un sitede kalması taraftarıyım her ikisinden vibrasyon konusunda bu motorda daha nasıl iyileştirmeler yapılabilir araştırmalarını
ve bütün kullanıcılara bu konuda yardımcı olamalarını rica ediyorum.
Saygılarımla
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1
arkadaslar herkese selamlar.oncelikle bu forumda vermis oldugunuz bilgiler icin hepinize tesekkur ediyorum.sizden ogrenmek istedigim bilgi ise ben yeni bir JİNLUN 150-5 almayı dusunuyorum.ayrica bu ilk motorum olacak.acaba baslangic icin iyi bir secim mi.ben malatya da yasiyorum ve burda servis ve yetkili satici yoktur.acaba bakimlarini normal bir yere yaptirsam garanti kapsaminda bir degisiklik olur mu.son olarak ise 250 lik ile kiyaslarsak hangisini onerirsiniz.simdiden vereceginiz cevaplar icin teşekkur ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst