- Katılım
- 4 May 2005
- Mesajlar
- 89
baron985' Alıntı:baron 985 eger bizi ararsan sana ne yapman gerektigini söylerdik veya ustamızı sana gönderebilirim bize zahmet olmazdı
aradım kac defa ama su an cok mesguluz jikleyi cek gaz ver dediniz. Motoru vurdurmayı bile denedik ki yarım saat ten sonra calıştırabildik ki ne kadar calıstırsak ta gazı kesince stop ediyodu.bostancının numarasını bile sizden aldık. Bütün ayarları bozuk her yeri gevşekti. Motoru kapıya siz bıraktınız ve ertesi gün çalışmadı. Ve ben başka en yakındaki bayiye goturmek zorunda kaldım. 25 milyon da onlara vermem gerekti doğal olarak. Şu an adama döndü motor ama motor alana kadar herşey guzelken aldıktan sonra boyle olması beni çok soğuttu.özellikle bu akşam telefon açtım. bu durumu aynen ilettim ve yeni motorun karburator ayarı olmaz, gelirsek servis parası alırız diye ters ters konuştunuz. Moturn çalışmaması normal dediğimde o sizin aldığınız bi risk dediniz. Herkesin içinde güzel güzel konuşmakla olmuyo bu iş. Bi daha herhangi bir sebeple uğrıcağımı veya sizi arıcamı zannetmiyorum. Herşey motoru satana kadarmış. :farao:
Benim tanıdığın KAANMOTO Bu hiç bir işini böyle yapmaz. Nasıl oldu anlayamadım. Sevgili Kaanmoto bu arkadaşımızın gönlünü nasıl alacaksın ?? Bu güne kadar sizinle ilgili hep iyi şeyler söyleniyordu bu iş nasıl oldu...