Gökhan....ben atlarım
altımda filli boxer var abi, yersen...:queen:
Fantastik pandam...Onlar minyon kızlar..Sapuukkk devrem benim..Valla aynı kanıdayım...Özellikle bu Hiroşima pompesinden sora iyice sapıttı bunnar...genetik ırk haya namıs kavramları bir pompe ile yok oluveedi...saten Emeriken bayrağıda var orada...Emerika gelene gidene vuruyor...Ha Hiroşime...ha bu tarz kültürel emperyalizm...
Biri Bizi Düdüklüyor vs tüm bu şeylerin doğuşu Emerikeden gelir...
Nerdee o eski Samuraylar...kızkardeşlerinin muhteşem popolarının tüm dünyayla birlikte Türkiş erkeklerininde izlediğini bilmek rahatsız ederdi herhalde onnarı...ki o enfes Capon kızları 1000 Alman ve İsveç hatununa bedel benim nazarımda...:queen:
İşte bunu vurgulamak için topici açarken olaya karşı durum ifadesi olarak '':cyclopsan '' şaştığımı göstermiştim...Eğer bunun adı ğlence ise biz memleket olarak kendimizden utanmalıyız.
Eğer bunun adı namussuzluksa memleket olrak kendimizle gurur duymalıyız
( istisnaları karıştırmayın )
bu Japonlar garip insanlar ayol. Şuna bakın bu da başka bi acayip oyunları :mrgreen:
[YT]LdgdBOTUSqg[/YT]
Bu da bi başkası :mrgreen: Extrema senin İngilizce örtmenin dersleri böyle işleseymiş şimdi çeviri çeviri diye başımın etini yemiyo olcaktın
[YT]IvRQeyHDVDc[/YT]
Çok merak ettim acaba o kızların aileleri ne düşünüyodu bu görüntüleri izlerkenale:
Biraz gülmek iyi gelir sağlığa..![]()
Evet zamanında bunun tartışmasını yapmıştık..konunu hortlatmışsın hocam
videoya anca yarısına kadar tahammül edebildim. hep aynı şeyler. ama dikkatimi birşey çekti vaktiyle pınarr hanımın "açılan yerleri kapatmaya çalışıyorlar" dediği yaratıkların hepsi de mini etekle çıkmış gelmiş oraya. yanlış anlaşılmasın kıyafete karışmıyorum mini giymesine birşey demiyorum ama mini ile çıkıp takla attıracaksa bir yerlerinin açılacağını bilmemesi için IQ seviyesinin 70in altında olması lazım.
bu arada şu kütüphane ile sınıf videoları süper ya.