- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
frikik verme yarışması mıydı neydi bu 
Bu Japonlar sapıklıgın ne oldugunu pek bilmez.frikik verme yarışması mıydı neydi bu![]()
bu Japonlar garip insanlar ayol. Şuna bakın bu da başka bi acayip oyunları :mrgreen:
[YT]LdgdBOTUSqg[/YT]
Bu da bi başkası :mrgreen: Extrema senin İngilizce örtmenin dersleri böyle işleseymiş şimdi çeviri çeviri diye başımın etini yemiyo olcaktın
[YT]IvRQeyHDVDc[/YT]
İşte onuruna düşkün savaşçı bir milletin ( samurayların ) kendi değerlerini kaybettikten sonra düştüğü durum.ale: