Japon Tv Eğlencesi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
frikik verme yarışması mıydı neydi bu :)
Bu Japonlar sapıklıgın ne oldugunu pek bilmez.
Bütün mahalle aynı gun hamama giderler ve peştemal kullanmazlar.
Kullanılmış don otomatını da onlar icad etmiştir.
No hand restaurant da onların icadıdır.No Hand restaurantta müşteriler erkektir.
Garsonlar da bayan ve müşteriler elini kullanmaz yemegini yerken.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
bu Japonlar garip insanlar ayol. Şuna bakın bu da başka bi acayip oyunları :mrgreen:
[YT]LdgdBOTUSqg[/YT]

Bu da bi başkası :mrgreen: Extrema senin İngilizce örtmenin dersleri böyle işleseymiş şimdi çeviri çeviri diye başımın etini yemiyo olcaktın :p

[YT]IvRQeyHDVDc[/YT]

buna bittim yaw :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
İşte onuruna düşkün savaşçı bir milletin ( samurayların ) kendi değerlerini kaybettikten sonra düştüğü durum.:pale:
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
İşte onuruna düşkün savaşçı bir milletin ( samurayların ) kendi değerlerini kaybettikten sonra düştüğü durum.:pale:

o kadar uzağa gitmeye gerek yok onlardan daha asil bir millet olarak biz değerlerimizi kaybetmeye başlamışız bırakın japonu maponu önce biz kendimize bakalım yeni yetmelerin çoğunluğu bakın hepsi demiyorum çoğunluğu televole kültürüyle büyümüş:salut::salut::pr:

çanakkaleyi topla tüfekle askerle geçemeyen yabancılar medeniyet dedikleri tek dişi kalmış canavarla geçtiler
içki,kumar,gece hayatı,tecavüz,gasp ve aklıma gelmeyen her türlü pislikle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst