Japon Tv Eğlencesi

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim şikayetim yok valla :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ben atlarım
altımda filli boxer var abi, yersen...:queen:
Gökhan....
Ben yedim.Şimdi çay keyfi yapıyom.:p.
Daha yememiş bayanlar ve baymayanlar var..:queen::queen:

Valla aynı kanıdayım...Özellikle bu Hiroşima pompesinden sora iyice sapıttı bunnar...genetik ırk haya namıs kavramları bir pompe ile yok oluveedi...saten Emeriken bayrağıda var orada...Emerika gelene gidene vuruyor...Ha Hiroşime...ha bu tarz kültürel emperyalizm...:p

Biri Bizi Düdüklüyor vs tüm bu şeylerin doğuşu Emerikeden gelir...

Nerdee o eski Samuraylar...kızkardeşlerinin muhteşem popolarının tüm dünyayla birlikte Türkiş erkeklerininde izlediğini bilmek rahatsız ederdi herhalde onnarı...ki o enfes Capon kızları 1000 Alman ve İsveç hatununa bedel benim nazarımda...:queen:
Fantastik pandam...Onlar minyon kızlar..Sapuukkk devrem benim..:p

Eğer bunun adı ğlence ise biz memleket olarak kendimizden utanmalıyız.

Eğer bunun adı namussuzluksa memleket olrak kendimizle gurur duymalıyız

( istisnaları karıştırmayın )
İşte bunu vurgulamak için topici açarken olaya karşı durum ifadesi olarak '':cyclopsan '' şaştığımı göstermiştim...
Bu arada yılın '' En Harbi Türk'ü '' olarak benim adayım sensin.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
bu Japonlar garip insanlar ayol. Şuna bakın bu da başka bi acayip oyunları :mrgreen:
[YT]LdgdBOTUSqg[/YT]

Bu da bi başkası :mrgreen: Extrema senin İngilizce örtmenin dersleri böyle işleseymiş şimdi çeviri çeviri diye başımın etini yemiyo olcaktın :p

[YT]IvRQeyHDVDc[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
töbe töbee bune yav :) :queen: burdakı amac ne şimcik onu anlamadım
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Höhh !!! Kızlara uygulamalı kunfuu gösteriyor işte kötü mü :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bu Japonlar garip insanlar ayol. Şuna bakın bu da başka bi acayip oyunları :mrgreen:
[YT]LdgdBOTUSqg[/YT]

Bu da bi başkası :mrgreen: Extrema senin İngilizce örtmenin dersleri böyle işleseymiş şimdi çeviri çeviri diye başımın etini yemiyo olcaktın :p

[YT]IvRQeyHDVDc[/YT]

ten ten ten ten:queen::queen::queen:
çok ii ya bu japonlar:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
İyice nefret ettim Japonlardan..
Yapımda ve yayında emeği geçenlere teşekkürler:farao:
:pr::pr:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
zaten bi bu japonlar bide arapların kamera sakaları superler yaa adamlarda sınır denge vs gibi kavramlar yok:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok merak ettim acaba o kızların aileleri ne düşünüyodu bu görüntüleri izlerken :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
enterasan bir eylence anlayışları varmış beeeaaahhhh tikat ettimde hepsi de mini mini giyinmişler şaurduuummmmmm:mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
konunu hortlatmışsın hocam:)
videoya anca yarısına kadar tahammül edebildim. hep aynı şeyler. ama dikkatimi birşey çekti vaktiyle pınarr hanımın "açılan yerleri kapatmaya çalışıyorlar" dediği yaratıkların hepsi de mini etekle çıkmış gelmiş oraya. yanlış anlaşılmasın kıyafete karışmıyorum mini giymesine birşey demiyorum ama mini ile çıkıp takla attıracaksa bir yerlerinin açılacağını bilmemesi için IQ seviyesinin 70in altında olması lazım.

bu arada şu kütüphane ile sınıf videoları süper ya.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
memleketimde de böyle etkinlikler istiyorum..
kanallara proje olarak gösteriyim mi acaba :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
konunu hortlatmışsın hocam:)
videoya anca yarısına kadar tahammül edebildim. hep aynı şeyler. ama dikkatimi birşey çekti vaktiyle pınarr hanımın "açılan yerleri kapatmaya çalışıyorlar" dediği yaratıkların hepsi de mini etekle çıkmış gelmiş oraya. yanlış anlaşılmasın kıyafete karışmıyorum mini giymesine birşey demiyorum ama mini ile çıkıp takla attıracaksa bir yerlerinin açılacağını bilmemesi için IQ seviyesinin 70in altında olması lazım.

bu arada şu kütüphane ile sınıf videoları süper ya.
Evet zamanında bunun tartışmasını yapmıştık..

Aslında konunun ana temasını anlayamadık sanırım..:)

[EK]Japonya halkı gibi örf ve anenelerine sıkı bağlı bir toplumun bile
ahlaki çöküşünü gözönüne sergileyen
küçük bir video fakat çok şeyler anlatan bir video..

Biz Türk halkıda özümüze düşkün ve bağımlıyız..:mrgreen:
Peki bizlerde ileride böyle olacak mıyız..:silent:
Olmaz mıyız..:silent:[/EK]

Basit fakat ses getirecek bir soru..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst