Güzel bir buluşma. Ama resimlerde sadece 4 motor gördüm. Kalabalık katılımların güzelliğini yaşayabilmeniz dileğimle sağlıcakla kalın.
Aşkım ben seni gelir alırım üzülme sen aşşkımistanbula gidelim hadi istanbula gidelim diye ama kimse beni dinlemedi bakın ben hala izmirdeyim
karakiz, motorunun olmaması aramızda olmamanı gerektirmiyor...Sen gene gel bizimle ol yeter,artçı olursun...Gezilere gelmek istersen ne tarafta oturduğunu söylersin geçerken birimiz gelip senide alırız yada toplanma yerine gelirsin...Zaten cumartesileri yapılan toplantılar herkezin gelebileceği yerlerde merkezi yerlerde oluyor toplantılara da gelebilirsin
arkadaşlar sağolun ben izmirde okuyrum ve yurtta kalıyorum bornova da eğer bi dahaki buluşmadan haberim olursa mesaj yazar gönderirim sizlere eğer size de uygun olursa görüşürüzkarakız motoru olmayıp da artçı gelenler de vardı geziye katılmak iste yeterki. çok eğlenceli oluyor
One_Way' Alıntı:kenan haleten ya artçını hemen ekme bakim, hem sadece sen mi varsın yardımsever![]()
One_Way' Alıntı:Bu arada bu c.tesi akşamı toplanıyoruz dimi arkadaşlar?