İZMİR TAYFASI 16 EKİM OĞLANANASI - BAHÇEVAN GEZİSİ

Katılım
1 Eyl 2004
Mesajlar
329
yakında gezilerde sizinle olucam şimdilik özgüre bağlıydım ve gezilere gelemedim ama bu ctesi ehliyet sınavına giriyorum....
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
105
Arkadaşlar valla size özendim... Ehliyeti alim ben de Kuşadasından gelicem ama daha ehliyet kursum yeni başlıo....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetsiz arkadaşlar ehliyetsiz yola çıkmayın.aman dikkat :cat:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ya arkadaşlar bede izmirdeyim ama bu geziden hiç haberim olmadı hoş olsaydıda gelemezdim çünkü benim motorum yok neyse belliki çok eğlenmişsiniz.size diğer görüşmelerinizde de ii eğlenceler dilerim arkadaşlar..... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karakız motoru olmayıp da artçı gelenler de vardı :) geziye katılmak iste yeterki. çok eğlenceli oluyor :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet mustafa kardeşime katılıyorum bende durma ve kalkmalarda ve yolda seyir halinde iken emniyet şeridinden gitme ve hatta kopuk gitme anlamında sorunlar vardı bende dikkat ettim ama guruba yeni katılanlar da var eeee zaten gurup ta yeni herkes birbirine uymaya ayak uydurmaya çalıştı :cherry: ama yola çıkmadan evel toplanıp herkesin hazır olmasını bekleyip hep birlikte yola çıkmak ve çıktıktan sonrada ufak motorların hız ortalamasına uyarak kopmamak lazım ama bir sonraki gezide bunların olmayacağına eminim ben bunlar ufak sorunlar çabuk aşarız diye düşünüyorum çünkü çok uyumlu bir ekip olduk :cat: karakiz bu arada senide gezilerimizde görmek isteriz motorunun olup olmaması sorun değil sen yeterki gelmek iste artçı olarak ta gelebilirsin :wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
karakiz, motorunun olmaması aramızda olmamanı gerektirmiyor...Sen gene gel bizimle ol yeter,artçı olursun...Gezilere gelmek istersen ne tarafta oturduğunu söylersin geçerken birimiz gelip senide alırız yada toplanma yerine gelirsin...Zaten cumartesileri yapılan toplantılar herkezin gelebileceği yerlerde merkezi yerlerde oluyor toplantılara da gelebilirsin... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forrap güzel açıklamışsın motor olması gerekmiyor ama senin motorun var gezide yoksun :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
One_Way' Alıntı:
forrap güzel açıklamışsın motor olması gerekmiyor ama senin motorun var gezide yoksun :p

arkadaşımız gerekli açıklamalarını defalarca yaptı toplantılardada söledi cumartesi çalışırsa pazar tatil pazar çalışırsa cumartesi tatil ramazan olduğu için cumartesi toplantıya gelmeyi tercih etti pazar günleri çalışıyo çünkü oruçlu olduğu için pazar günü çalışmayı tercih etti yani saygı duyalım kararına en azından cumartesi toplantılara gelerek bizden kopmayıp yinede fedakarlık gösteriyo cumartesi sırf bizle toplantıda olmak için çalışmayıp pazar günü çalışıyo anlaşılmıştır umarım saygılar....

tabi bu durum ramazandan sonra değişecek cumartesi çalışıp toplantıya gelmeyecek pazar gezilere katılacak :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cherry: :cat: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan sana ceza olarak az önceki yaptığın açıklamayı üşenmeden tekrar yazmanı istiyorum :) Demek bnim kesemeşeker komedimi tüm elaleme yayınlarsınız haaa
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bounce: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim grubu bayan sayısı en yüksek gezi grubu yapalım arkadaşlar. İzmirdeyiz ya şanımıza layık olsun grup :)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonra azınlık kalıp bayanların arkasına artçı olmayalım :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öyle bir durum olursa artçı depremler olur tüm motor aleminde :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ama burası izmir olmaz olmaz dememek lazım, burada zaten kızlar arasında azınlık kalıyoruz :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
vallah benim 50 cc lik motorun 25 cc si arkamdaki bayan artçıya her zaman için ayrılmıştır evlere servis yapılır evlere geri bırakılır duyurulur :flower: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim :cherry:

büyük cc motorlular şişman artçı mı alsınlar yani :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst