karakiz, motorunun olmaması aramızda olmamanı gerektirmiyor...Sen gene gel bizimle ol yeter,artçı olursun...Gezilere gelmek istersen ne tarafta oturduğunu söylersin geçerken birimiz gelip senide alırız yada toplanma yerine gelirsin...Zaten cumartesileri yapılan toplantılar herkezin gelebileceği yerlerde merkezi yerlerde oluyor toplantılara da gelebilirsin... :cat: