İZMİR TAYFASI 16 EKİM OĞLANANASI - BAHÇEVAN GEZİSİ

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Güzel bir buluşma. Ama resimlerde sadece 4 motor gördüm. Kalabalık katılımların güzelliğini yaşayabilmeniz dileğimle sağlıcakla kalın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika bir gündü orada olmamda emeği geçen arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler
( cengiz abi :rendeer: ve kenan :rendeer: )
yol ve yolda olabilsemi mümkün düzenler zaman içinde gezilerimiz artıkça paylaşımlarımız çoğaldıkça yoluna girecektir .

fotoğraflar harika videolar ise süper tabi birde görüntü dışı kalmış öyle hoş anlar paylaşıldıki orada olmayanlar çok şey kaçırdılar
haaa tabi benim kenana ve cengiz abiye ettiğim istanbul eziyeti ayrı bir konu sürekli konuştum sürekli başlarının etini yedim istanbula gidelim hadi istanbula gidelim diye ama kimse beni dinlemedi :salut: bakın ben hala izmirdeyim :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadobey demişki:
Güzel bir buluşma. Ama resimlerde sadece 4 motor gördüm. Kalabalık katılımların güzelliğini yaşayabilmeniz dileğimle sağlıcakla kalın.

Dostum biz 4 motor değildik. Toplam 13 kişiydik, 9 motor vardı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izmir tayfası gittikçe büyüyor zaman içinde daha çok motoru ve dostu bir arada göreceksiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu bizim izmir grubu sadece motor grubu olarak kalmayıp aşıkların, evlilerin, sevgililrin de buluştuğu romantik bir klüp olmak üzere :rendeer: Kenan dostum biz senle hala yoldakilere bakmakla yetiniyoruz :p Biraz faaliyet gösterelim dimi ama :)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bende aynı fikirdeyim yoldaki hatunlara bakmaktan kaza yapıcam bir gün :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hadi tarih yazalım kenanla (deer 152 )one_way in( keeway 150 ) yi nişanlıyalım yazada düğün yaparız nikah şahitleri forrap (asya 150 ) apv 41 ( zat 150 )gelinin sağdıcı stella (artçı ) damadın sağdıcı egelim (aprilla 500 )nikah memuru phaeton yada piyade olabilir
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
karakiz, motorunun olmaması aramızda olmamanı gerektirmiyor...Sen gene gel bizimle ol yeter,artçı olursun...Gezilere gelmek istersen ne tarafta oturduğunu söylersin geçerken birimiz gelip senide alırız yada toplanma yerine gelirsin...Zaten cumartesileri yapılan toplantılar herkezin gelebileceği yerlerde merkezi yerlerde oluyor toplantılara da gelebilirsin
karakız motoru olmayıp da artçı gelenler de vardı geziye katılmak iste yeterki. çok eğlenceli oluyor
arkadaşlar sağolun ben izmirde okuyrum ve yurtta kalıyorum bornova da eğer bi dahaki buluşmadan haberim olursa mesaj yazar gönderirim sizlere eğer size de uygun olursa görüşürüz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cherry: cengiz sen çok yaşa güldürdün beni ne güzel :) tüm düğün takımı hazır ama gelinler nerde :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karakız bu c.tesi akşamı muhtemelen kordondaki üsküdar çaycısında toplanırız ve bekleriz. eğer yeri bilmiyorsan da tarif ederiz yada bulunduğun yerden alırız. yeterki sen iste. çok eğlenceli oluyor toplantılarımız ve güzel dostluklar var..
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böle davet mi olur one_way :cherry: karakızz sevgili dostum cumartesi akşamı atatürk lisesi önünde toplanıyoruz oradan üsküdar çaycısına gidip toplantı yapıyoruz tabi bu bir iş toplantısı değil... :cherry: bolca geyik nargile kahve ve çay keyfi var fakat üsküdar çaycısından memnun kalmamaya başladık sanırım bu hafta başka bir mekana kayıcaz bornovada oturuyorum demişsin okulun nerede bilmiyorum gerçi cumartesi okul yok neyse topick açık cumartesi gelmek istersen bu topick e yazman yeterli toplantı günümüz ve toplanma yerimiz sabittir... her hafta cumartesi saat 20.00 atatürk lisesi önü gelmek istediğini belirtirsen sana bornovaya motorcu filosu özel uçak ve bilimum ulaşım aracı temin ederiz :cherry: :cat: hatta önce seni geçerken alıp atatürk lisesi önüne bırakıp sonra sevgili artçımı ( aman duymasın oyar.. ) alıp lise önüne gelebilirim :thumleft: demokrasilerde çareler tükenmez :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen öldün knn artçın senin ardını deler gibi geliyor bana ramazan ortasında helva yemeyelim (benimki bol fıstıklı olsun )kafenin adını artık koyalım herkez geç kalanlar dahil oraya gelsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenan haleten ya artçını hemen ekme bakim, hem sadece sen mi varsın yardımsever :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada bu c.tesi akşamı toplanıyoruz dimi arkadaşlar?
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
One_Way' Alıntı:
kenan haleten ya artçını hemen ekme bakim, hem sadece sen mi varsın yardımsever :p

ayıp ediyon one_way sende yardım seversin tabiii bişi demedim hem artçımı asla satmam ki önce arkadaşı ksk den gelirken bir uğrar alırım 2 dk. bırakırım lise önüne sonra artçımı alırım zaten :mrgreen: kız caaz korkacak şimdi yaw diyecek nereye düştüm ben paylaşılamıyorum :sunny: karakız bin dolmuşa gel abiii :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi NTV den izledim haftasonu izmirde hava çok iyi olacakmış, mutlaka toplajnalım. Ayrıca benim bir önerim var. Gezi yapalım ama gideceğimiz yeri baştan arayalım ve motogp yarışını orada izleyelim beraber, ne dersiniz?
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
One_Way' Alıntı:
Bu arada bu c.tesi akşamı toplanıyoruz dimi arkadaşlar?


yok baba bu hafta sonu toplanmıcaz sokağa çıkma yasağı var cumartesi günü :sunny:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
one way seni organizasyondan sorumlu motorcu yapalım havayı yolu falan takip et bizi bilgilendir hem sen mutlu ol hem biz huzurlu birde sana yardımcı bir aksesuar bulalım kızlara bakıp aklın dağılmasın
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
deprem sonrası nufüs sayımımı varmış bu hafta tüh toplantı güme mi gitti şimdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst