[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok geziyorlar çok sana GPS cihazından vermedilermi daha biz onları o şekilde buluyoruz yada burnunu kullanacaksın MANGAL VE ÇAY KOKUSUNU takip et kesin bir mt li vardır orada :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Giderken 2 motor vardı gurmede.Dönüşte onlarda yoktu.Yarın sabah özdereye gidecem öyle olmasa izmir kazan ben kepçe arardım onları :D Neyse bugünlükte yırttılar benden.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O iki motor bizdik..Erken gitmiştik.... Gelseydin keşke....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Tüh be bilsem gelirdim yanınıza.Neyse cuma günü görüşcez nasılsa.Beleş çay içmeye gelcem bende :rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
31 Ekim-4 Kasım günleri arasında modifiye fuarı var haberiniz olsun izmir mt:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya abicim huzurevi MT sakinleri siz biyonik misiniz? akşam gurmedeymişsiniz gece nette. sabah nette. ne zaman uyuyorsunuz. Alp_Tunay kırmızıçam da oynayacakmış nasıl bir film çekecekler çok merak ettim ama kesin dublör olarak çengizi de alır yanına.

Holygun kardeşim nasıl bir oyun bu sivil olmak lazım falan. bana da gönder bakayım şu linki.

Mehmet gidelim abicim oltalar tozlandı.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
günaydın gerci biraz geç oldu ama :cherry:
arkadaşlar nasılsınız toplantı ve geziler nasıl geciyor gecen apv 41 gördüm 29 ekimde
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
forrap, bu adam harbi playboy adam ya özeniyorum:queen: cocuklugunu yaşayamadımı ki:salut:

wallace abi bu kadar talep olacagını bilseydim direk link koyardım sonrada atılırdım zaten:queen: gönderdim...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Alp_Tunay izmiri yedin bitirdin be. Ankarayı kuruttun izmire geldin sırada istanbul var sanırım....

Holygun ben biliyorum bu oyunu oynadım bir kaç kez de hatta. Çok esnek olmak gerekiyor ama söyleyeyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
çok geziyorlar çok sana GPRS cihazından vermedilermi daha biz onları o şekilde buluyoruz yada burnunu kullanacaksın MANGAL VE ÇAY KOKUSUNU takip et kesin bir mt li vardır orada :wiinkk:

HAhahahahahahahahahhaaaaaa

Bunun için alete ne gerek var.10 numara burnumuz var.Kimsenin mangalı gelmedi mi yaaa.İki şiş çevirelim...

ehliyetin var tabii senin, 3 hafta sonra bende çeşmeye gelirim, :)
c.tesi ehliyet sınavına girdim çünkü, motorla bornova dışına çıkmaya tırsıyom galiba,
nerde olursa olsun bende gelirim tabiiki daha öncekiler gibi.

ya Mustafa sen neden zahmet ediyon ki,ehliyet falan,biz ne güne duruyor şöförlük yaparız,kapı açamasak da peglari açarız,ayaklığı kaldırırız,motoru yıkarız.....Kullanıp kendini yorma...Rica ediyorumne gereği var:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ya abicim huzurevi MT sakinleri siz biyonik misiniz? akşam gurmedeymişsiniz gece nette. sabah nette. ne zaman uyuyorsunuz. Alp_Tunay kırmızıçam da oynayacakmış nasıl bir film çekecekler çok merak ettim ama kesin dublör olarak çengizi de alır yanına.

Holygun kardeşim nasıl bir oyun bu sivil olmak lazım falan. bana da gönder bakayım şu linki.

Mehmet gidelim abicim oltalar tozlandı.

Ah be murat abi senin oltalar tozlanmış sadece.Benimkiler çürümeye yüz tutcak yakında :pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
DUYULMAZIM biz mangal olayını hazırladıkta bir arkadaş var ehliyet alacakmış yakında siz zahmet etmeyin ben size parti vereceğim dedi bizde birkaç hafta mangalı erteledik hatta hiç et yemiyoruz yemekleride ölmeyecek kadar yiyoruz son hafta hiç yemeyeceğiz muratta çayı bir hafta içmeyecek TOPTAN halledeceğiz arkadaş artık motorumu satar ehliyeti gerimi verir bilemem :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
DUYULMAZIM biz mangal olayını hazırladıkta bir arkadaş var ehliyet alacakmış yakında siz zahmet etmeyin ben size parti vereceğim dedi bizde birkaç hafta mangalı erteledik hatta hiç et yemiyoruz yemekleride ölmeyecek kadar yiyoruz son hafta hiç yemeyeceğiz muratta çayı bir hafta içmeyecek TOPTAN halledeceğiz arkadaş artık motorumu satar ehliyeti gerimi verir bilemem :queen:

:cherry: Ben sevdim bu işi ya.Cuma çaylar beleş,mangalda etler beleş.Hayatımız beleş :p Çay rejimine bende başlamıştım.Cuma günü açısından ama mademki etlerde beleş sıkı bir rejime giriyorum o zaman :wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Aynen öyle aykut abi.Yenilen bide depoları doldursa fena olmaz hani :p

Ya bu arada aykut abi msn'e falan girmiyorsun hiç.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İzmir sırf beleşçi memleketmiş...Biz boşa gelmişiz..Bunlar bizi yiycek lem burda... En iisi kaçmak.......
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
okuyanda gerçekten öyle zannedecek alper hepimiz birer GOLDWİNG parası yedik sadece tarıkla kolpa yanında birde mobilet parası fazla yedi :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
okuyanda gerçekten öyle zannedecek alper hepimiz birer GOLDWİNG parası yedik sadece tarıkla kolpa yanında birde mobilet parası fazla yedi :p


Lem senin türkçe hocana var ya.....:pr::pr::pr: Olm araya bi virgül falan koy.... Decoder basmıyo :pr::pr::pr:

Yediğim paralarla motor alsam ohooooo... Taaaa Ankara ya yol olur....:pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst