[İzmir - MT]

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Afiyet olsun hepinize valla gözüm yemedi taa güzelbahçeye gidip ordan bi daha taa bornovaya dönmeyi.
Ama bu cuma gene teras ta şahane pazar hesabı bardak devirmece yapalım. Cengiz abim açsın topiği gene o çok sevdi zati bardaklarıda. Yalnız Tarıkla ben fasülyedeniz artık biz cezamızı çektik geçen sefer:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Afiyet olsun hepinize valla gözüm yemedi taa güzelbahçeye gidip ordan bi daha taa bornovaya dönmeyi.
Ama bu cuma gene teras ta şahane pazar hesabı bardak devirmece yapalım. Cengiz abim açsın topiği gene o çok sevdi zati bardaklarıda. Yalnız Tarıkla ben fasülyedeniz artık biz cezamızı çektik geçen sefer:p

Nerde çektiniz?.... Kaçacak delik aradınız....:queen::queen::queen: Bu haftası var daha....:wiinkk::wiinkk:

Bence de teras uygun olur.... Varmı başka önerisi olan?...:silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
APV41, halaoglu
okan abi bakmakla olmaz dün bize el salladın diye seni arkamızda bıraktık diye unutuldun sanma
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Topic durmuş kalmış ya.İzmir mt ortalıkta görünmüyor.Neyse ben dün hızımı alamadım şimdi tekrar alsancak cumhuriyet meydanına mitinge gidiyorum...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
oradanda balık yemeğe gidersin artık :p inciraltından geçersen gurmeye bak birileri orada olabilir kimse ortada olmadığına göre yaramazlık yapmaya gitmişlerdir
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
İlk once, sessizlikle ve de titizlikle fazla yardim almadan gecesini gunduzune katan ve de kisa sure de motordelisi gurubu ile birlikte bu organizasyonu amacina ulasmasini saglayan ve de İzmir e fazlasiyla haz saglayan Forrap'a tesekur ederim...

Orada ki duygulari tekrar tekrar anlatmama gerek yok, hersey cok guzeldi...:cat:


ve de bayagidir ara veripte gorusemedigim arkadaslarla sohbet edip balik ekmek yemek, motosikletimi tamir ettirmekte cok guzeldi....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
oradanda balık yemeğe gidersin artık :p inciraltından geçersen gurmeye bak birileri orada olabilir kimse ortada olmadığına göre yaramazlık yapmaya gitmişlerdir

Tüh be daha önce okumuş olsaydım gider bakardım.Baksana kimsecikler yok ortada.Bu saatten sonra gitsemde sanırım kimseyi bulamam :salut: .Bu arada balık ekmek fikri fena değilmiş hani.Hem bügün rahat rahat ekmek yetiştirirlerdi bana :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tüh be daha önce okumuş olsaydım gider bakardım.Baksana kimsecikler yok ortada.Bu saatten sonra gitsemde sanırım kimseyi bulamam :salut: .Bu arada balık ekmek fikri fena değilmiş hani.Hem bügün rahat rahat ekmek yetiştirirlerdi bana :cherry:

Ya ordayız ya da martıda.... Mutlaka buılursun birilerini.... Gece 12 ye kadar sürteriz......:cat::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
biz balıkçıda 15 kişi değilmiydik ya balıkçı 60 yarım ekmek 42 çeyrek 155 bardak çay içildiğini söyledi bir daha gittiğimizde törenle bizi karşılayıp kupa vereceğini söyledi özellikle tombul şirin çapırcı kılıklı biri varmış onu çok sevmiş :queen:

sevecek tabi kardeşim bizi sevmeyen ölsün....:queen: yine çok yedik ama yaw
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Günaydın İzmir...

uglychild,saol kardeşim.Seni de görmek çoook güzeldi,gitmeden bol bol görüşelim :)..


Beyler toplantı felan ayarlayın,yapın bişeyler :) Bir kaç hafta beni yok sayın(bişeyler ayarlama baabında)..
Üzerimde ölü toprağı var..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Günaydın İzmir...

uglychild,saol kardeşim.Seni de görmek çoook güzeldi,gitmeden bol bol görüşelim :)..


Beyler toplantı felan ayarlayın,yapın bişeyler :) Bir kaç hafta beni yok sayın(bişeyler ayarlama baabında)..
Üzerimde ölü toprağı var..


Gurme de yapabiliriz toplantıyı..... Armutlar üstünde güzel bir ortam olmuş.... Tabi fikirler çıksın önce...... Toplantı kolay....:cat::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Gurme de yapabiliriz toplantıyı..... Armutlar üstünde güzel bir ortam olmuş.... Tabi fikirler çıksın önce...... Toplantı kolay....:cat::cat:

abicim gurme o armutları içeri almamış mıydı? niye armutlu yerleri seviyorsun sen buradan yoksa bir mesaj mı veriyorsun?:mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
gruba diilki alp_tunaya sadece, yukarda armut armut diyo,
1 kiloluk tek armut bulabilirsem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst