[İzmir - MT]

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Tuncer sanırım söylemek istediğimi anlatamadım,tabi ki büyük makinalar gelecektir.Sedece çeşitlilik olsun istemiştim.Bu arada organizasyon için tebrik ederim.Emeğine sağlık.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
bcoskunsoy,motorlar konusunda çeşitlilik zaten dediğim gibi olacak.Onun haricinde gerek kurye gruplar gerekse başka gruplarla irtibat kurdum,ancak tabi ki irtibata geçmediğim,geçemediğim gruplar var.Bu hepimizin meselesi,bu yüzden bütün grupları bekliyoruz.
Eğer çağırmayı düşündüğünüz,kişi ya da gruplar varsa davet ederseniz seviniriz.Ne kadar kalabalık olursak o kadar iyi olur...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Her tür motor olucak zaten... Güzelliği de burda....

Kortej sonunda kimse kaybolmasın... Bitiminde ufak bir şeyler yapabiliriz.....:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
evet arkadaşlar benim küçük bir ricam olucaktı sizlerden..
ben işlerin sıklığından dolayı kendime bir türlü bayrak ayarlayamadım..
yarın gelirken yanında fazladan bayrak getirebilecek olan var mı acaba..??
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
selam arkadaslar,

Yarin 14 ten once ordayim... sallayalim İzmir'i... bu aksam ki adresim weboy la beraber ozzee... gelen olursa gorusuruz...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yaptıklarımız yapacaklarımızın TEMİNATIDIR izmir sesimizi duymalı ve bu ses tüm TÜRKİYEDE yankılanmalı :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bütün izmiri sallamalayız yarın.:queen::queen::queen:Bütün izmir hatta bütün türkiye yapacağımız organizasyonu konuşmalı ve verilen emekler boşa gitmemeli ki bence gitmeyecekte.Yarın görüşmek üzere...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Arkadaşlar murat abinin(wallace) telefon numarasını bilen varmı acaba?

Acilen lazım.................
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
Haberleden takip edicem inşallah sizleri.
Ankarada da olması bizler için de iyi olurdu fakat nasip degilmiş.
Durum boyle diye gerekenler yapılmıcak degildir tabi.
Şimdiden sizleri tebrik ediyorum.Gercekten İzmir i sallayın:queen:
hade kolay gelsin :cat:

Sizleri haberlerden takip edicem.
Boyle bir planında Ankarada olmasını isterdik fakat bu sefer nasip degilmiş nabalım.Durum boyle diye gerekenleri yapılmıcaktır degildir.
Sizleri şimdiden tebrik ediyorum.
İzmir i sallayın :queen:
hade kolay gelsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Haydaa...

Birkaç senedir bu siteye girip duruyorum, İzmir MT'yi ben ayrı bir dernek filan zannediyordum :cyclopsan..
Ohalar olsun bana.. Şimdi ben İzmir MT'li olur muyum böyle yani? :pale:

Bir de, neden kimse hala bugün için birşeyler yazmıyor?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Çete güzelbahçede balık keyfinden dönemedi heralde alp abi hariç kimse yok forumda:silent:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Evet balık ekmekleri sindirmekle meşgulüm halen :queen:

biz balıkçıda 15 kişi değilmiydik ya balıkçı 60 yarım ekmek 42 çeyrek 155 bardak çay içildiğini söyledi bir daha gittiğimizde törenle bizi karşılayıp kupa vereceğini söyledi özellikle tombul şirin çapırcı kılıklı biri varmış onu çok sevmiş :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
biz balıkçıda 15 kişi değilmiydik ya balıkçı 60 yarım ekmek 42 çeyrek 155 bardak çay içildiğini söyledi bir daha gittiğimizde törenle bizi karşılayıp kupa vereceğini söyledi özellikle tombul şirin çapırcı kılıklı biri varmış onu çok sevmiş :queen:

Hele şööle gözlüklü biri vardı.. Baktım ayakta yiyemiyo.... Sandalyeyi verdim kalkmak bilmiyo yaaa.... Kaç tane yedi sayamadım.... İyiki sandalyeyi vermişim...Aç kalıcaktı garibim.....

İsminde bolca t ve r harfi vardı sanırım.......:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
biz balıkçıda 15 kişi değilmiydik ya balıkçı 60 yarım ekmek 42 çeyrek 155 bardak çay içildiğini söyledi bir daha gittiğimizde törenle bizi karşılayıp kupa vereceğini söyledi özellikle tombul şirin çapırcı kılıklı biri varmış onu çok sevmiş :queen:

Evet kesin kırmızı halı bando takımı falan herşey hazır bizi beklerler.Kartlarınıda aldık.Biz geliyoruz diye bir telefon yeterli :cat:

Hele şööle gözlüklü biri vardı.. Baktım ayakta yiyemiyo.... Sandalyeyi verdim kalkmak bilmiyo yaaa.... Kaç tane yedi sayamadım.... İyiki sandalyeyi vermişim...Aç kalıcaktı garibim.....

İsminde bolca t ve r harfi vardı sanırım.......:queen::queen::queen::queen:

Evet kendisinin kaç tane yediğini sayamadığım gibi yenge hanımın ekmeğinden ne kadar tırtıkladığınıda sayamadım :p Bir ipucu vereyim kim olduğu hakkında.Nickinin baş harfi TrTarık :queen:

Aaaa 102. sayfanın ilk mesajı benim olmuş :flower:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst