- Katılım
- 1 Eki 2007
- Mesajlar
- 280
Tuncer sanırım söylemek istediğimi anlatamadım,tabi ki büyük makinalar gelecektir.Sedece çeşitlilik olsun istemiştim.Bu arada organizasyon için tebrik ederim.Emeğine sağlık.
selam arkadaslar,
Yarin 14 ten once ordayim... sallayalim İzmir'i... bu aksam ki adresim weboy la beraber ozzee... gelen olursa gorusuruz...
Çete güzelbahçede balık keyfinden dönemedi heralde alp abi hariç kimse yok forumda:silent:
Evet balık ekmekleri sindirmekle meşgulüm halen :queen:
biz balıkçıda 15 kişi değilmiydik ya balıkçı 60 yarım ekmek 42 çeyrek 155 bardak çay içildiğini söyledi bir daha gittiğimizde törenle bizi karşılayıp kupa vereceğini söyledi özellikle tombul şirin çapırcı kılıklı biri varmış onu çok sevmiş :queen:
biz balıkçıda 15 kişi değilmiydik ya balıkçı 60 yarım ekmek 42 çeyrek 155 bardak çay içildiğini söyledi bir daha gittiğimizde törenle bizi karşılayıp kupa vereceğini söyledi özellikle tombul şirin çapırcı kılıklı biri varmış onu çok sevmiş :queen:
Hele şööle gözlüklü biri vardı.. Baktım ayakta yiyemiyo.... Sandalyeyi verdim kalkmak bilmiyo yaaa.... Kaç tane yedi sayamadım.... İyiki sandalyeyi vermişim...Aç kalıcaktı garibim.....
İsminde bolca t ve r harfi vardı sanırım.......:queen::queen::queen::queen: