[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Lem senin türkçe hocana var ya.....:pr::pr::pr: Olm araya bi virgül falan koy.... Decoder basmıyo :pr::pr::pr:

Yediğim paralarla motor alsam ohooooo... Taaaa Ankara ya yol olur....:pr::pr:

ben ilk okulu 5 senede bitirdim üstelik o zamanlar virgül falan yoktu kemiklerle mağaraların duvarlarına yazılar yazardık sonradan arapça çıktı ondada yoktu şimdi ise türkçe diye bir dil var latin alfabesiyle yazılıyor ama kimse kullanmıyor örnek olarak ; nbr arkdaşlar bn sizi çk özldim araşalım grşelim byy :farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tamam abi patlarsa ararım...:queen::queen:

Adam başkalarına yetişmekten kendi işlerini yapmıyor zaten......:queen::queen:

Dur telefonunu yazam... 0 900 9 000 999 :queen::queen::queen:

Eğer patlak için ararsanız 2 yi
yok çatlak için ararsanız 1 i
yok yusyuvarlak için ararsanız 0 ı tuşlayın.... Arayın, boyayın....:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Adam başkalarına yetişmekten kendi işlerini yapmıyor zaten......:queen::queen:

Dur telefonunu yazam... 0 900 9 000 999 :queen::queen::queen:

Eğer patlak için ararsanız 2 yi
yok çatlak için ararsanız 1 i
yok yusyuvarlak için ararsanız 0 ı tuşlayın.... Arayın, boyayın....:queen:

dur abi bende telefonumu yazayımda bi karışıklık olmasın en azından..tanır yani....

tel:0 333 11 kere 13...:queen::queen:
bu numaradan ararım abi ben onu..:queen::queen::queen:

ama o beni ararsa eğer,
konuşmak için 1 i
borç para istemek için (numara yok):queen::queen:
azarlamak için herhangi bir tuş..:queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yuh be izmirime bak harbi herkes kopmuş. Eskiden bir tane kırık işler müdürü vardı, sonra istifa etti huzurevi Mt sakini oldu ama arkasından 40 tane kırık yetiştirmiş. Çengiz Baba ve 40 kırıklar diye grup da kurar yakında...

Bu arada o mangal işini hakikaten yapalım. Yanınada etle güzel giden insana keyif veren, sohbet arttırıcı da açtık mı süper olur.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Mangalın yanında açacağımız sohbet artırıcı kimden bakalım :silent: Ben beleşciliği sevmeye başlamıştım.Şimde cebimden para çıkarmak zoruma gelir :pale:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
alp_tunay VS APV41 FIGHT::karma:: ortalık karışmış :queen:
Mehmet beleşe dağ dayanmaz boş ver sen beleşide üç beş bişiler çık bakalım ordan en azından 20 lik H2O beyazlatıcı iyisinden :wiinkk:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
walla bi oyun oynadık millet beleşe uyandı yaa..
kurtlar sofrası oldu forum bi anda kim hangi işi beleşe getirsem diye bakıyo artık:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
alp_tunay VS APV41 FIGHT::karma:: ortalık karışmış :queen:
Mehmet beleşe dağ dayanmaz boş ver sen beleşide üç beş bişiler çık bakalım ordan en azından 20 lik H2O beyazlatıcı iyisinden :wiinkk:

Ayıp ettin bende üç beş bişeyler çıkayım sorun değil ama 20 lik H2O beyazlatıcı hemde iyisinden dediğin dalga nedir acaba :silent: Benim bildiğim bi H2O su var birtek.ama bildiğim kadarıyla onunda 20 lik beyazlatıcısı falan yok.yoksa varda benmi bilmiyorum :cyclopsan beni bi aydınlat rica etsem :pale:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ayıp ettin bende üç beş bişeyler çıkayım sorun değil ama 20 lik H2O beyazlatıcı hemde iyisinden dediğin dalga nedir acaba :silent: Benim bildiğim bi H2O su var birtek.ama bildiğim kadarıyla onunda 20 lik beyazlatıcısı falan yok.yoksa varda benmi bilmiyorum :cyclopsan beni bi aydınlat rica etsem :pale:

var var ufakları da çıktı artık. eskiden bunlar 2 kardeşti küçük olan 35lik büyük olan 70 likti. sonra bunların yurtdışında bilmedikleri bir abileri varmış, 100lük o geldi türkiyeye. oldular mı 3 kardeş. Sonra birgün bir baktılar ki yeni bir kardeşleri daha olmuş. 20lik. işte böyle şimdilik bunlar 4 kardeş yaşıyorlar birarada:queen::queen::queen::queen:

valla dizi gibi oldu bu hikaye. burdan 258 bölüm hayat ağacı çıkar da şimdi millet diyecek hayat ağacı ne? Sam vardı siz bilmezsiniz ne güzel bir kızdı o Sam bir de yakışıklı bir dedektif vardı Keil Masters diye.
Ahhh Sam ahhhh. gençliğimin ilahıydın be yaw
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Murat abi bence hikaye yarım kalmış.Tarık demişki iyisinden olsun.Yani hikaye şöyle devam etmeliydi.Bu kardeşlerden birisi çok iyi,yardım sever melek gibi birisiydi fakat diğer kardeşi vardıki kötümü kötü,günahkar,şeytan gibi birisiydi v.s gibisinden devam etseydin eğer bırak 258 bölümlük diziyi 541618464234265 bölümlük bir yılan hikayesine dönüşürdü :queen: :queen: :queen:


Bu arada kardeşlerin hikayesinide dinleyip bayağı bi aydınlandım.Tarık ayıp ettin arkadaşım sen iste yeterki ben sana 35 lik kardeşin iyisinide alayım nolcak.aramızda lafımı olur :wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ya Mustafa sen neden zahmet ediyon ki,ehliyet falan,biz ne güne duruyor şöförlük yaparız,kapı açamasak da peglari açarız,ayaklığı kaldırırız,motoru yıkarız.....Kullanıp kendini yorma...Rica ediyorumne gereği var:queen::queen:

duyulmaz emin sana bi müjdem var, motor yine leş gibi oldu :queen:,
ilk fırsatta geliyoruz yine, :cat:

DUYULMAZIM biz mangal olayını hazırladıkta bir arkadaş var ehliyet alacakmış yakında siz zahmet etmeyin ben size parti vereceğim dedi bizde birkaç hafta mangalı erteledik hatta hiç et yemiyoruz yemekleride ölmeyecek kadar yiyoruz son hafta hiç yemeyeceğiz muratta çayı bir hafta içmeyecek TOPTAN halledeceğiz arkadaş artık motorumu satar ehliyeti gerimi verir bilemem :queen:

evet abi fark sınavına girdiğim için sadece bir dersten girdim malum, ehiyet garanti bütün ilk yardım sporularını çözüp hemen çıktım sınavdan :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:silent: :silent: :silent: Fark sınavında ilk yardımmı çözülüyordu :cyclopsan

Hayır sadece motor soruları.........:queen::queen: Mustafa dır naapsa yakışır....:queen: Takip et daha neler yapıcak....:queen::queen:

walla bi oyun oynadık millet beleşe uyandı yaa..
kurtlar sofrası oldu forum bi anda kim hangi işi beleşe getirsem diye bakıyo artık:)

Size çay ağacı diyorlarmış gibi söylenti çıktı nedense.....:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya zaten kolpa nın karadenizde 3 dönüm çay tarlası varmış. rize Mt söyledi bana da.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tarık ın da aslıyok ovasında 12 dönüm çay tarlası varmış...Dedikodu işte.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst