[İzmir - MT]

Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
facebooktan izmir mt adresine kaydolun arkadaşlar orada sorabilirsiniz direk bildirim oluyor. Cuma sabahtan gidecek, cuma akşam gidecen (ben) ve cumartesi sabah gidecek 3 grup var
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
138
Yarın izmir'den saat kaçta nerden çıkılacak belli oldu mu?
Yarın sabah çanakkale/çan'dan tek yola çıkma ihtimalim var. Saat belliyse ona göre hareket edeyim, en azından izmirden oraya beraber gideriz.

Sabah 9 gibi yola çıkmayı planlıyoruz.Sayımız tam net değil 5 yada 6 motor olacağız ama yağmur yağma durumuna göre saat değişebilir.Eğer saat değişmez ise Gaziemir Metro marketin önünden 9 da hareket edeceğiz.Herhangi bir değişiklik olursa buraya yazarım.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sahibinden-sorunsuz-2005-model-kawasaki-en-500-169382524/detay
 
Katılım
5 Kas 2013
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar. İş hayatımda ki değişik sebebiyle izmir e yerleştim. Adım Ekrem. Çiğli Organize de Korozo AŞ de çalışacağım. Çiğli egekent te ikamet edeceğim. Olası tur ve etkinliklere katılmak isterim. Ayrıca izmir de ipone yağ ve zincir yağlarını nerden bulabilirim. Motorum honda cbr 250 servis olarak yükseliş honda gözüküyor buradan memnunmusunuz degilseniz tavsiye edeceğiniz bi usta var mi? Teşekkürler :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Merhaba arkadaşlar. İş hayatımda ki değişik sebebiyle izmir e yerleştim. Adım Ekrem. Çiğli Organize de Korozo AŞ de çalışacağım. Çiğli egekent te ikamet edeceğim. Olası tur ve etkinliklere katılmak isterim. Ayrıca izmir de ipone yağ ve zincir yağlarını nerden bulabilirim. Motorum honda cbr 250 servis olarak yükseliş honda gözüküyor buradan memnunmusunuz degilseniz tavsiye edeceğiniz bi usta var mi? Teşekkürler :)

Öncelıkle merhabalar hoşgeldınız.

Etkınlıkler gezıler toplantılar bu başlık altından duyurulup aynı zamanda facebook izmir mt grubundada paylaşılıyor.

2nci sorunuza gelirsek iphone yag zincir yagı ve çeşit çeşit motosiklet malzemeleri icin kahramanlara gidiniz.

Fakat bizzat iphone yagı kahramanlarda burak21'den alınız kahramanlara gitsenız kıme sorarsanız gösterir.

Hondacı degilim honda motorum vardı fakat servıse gitmedim ama yükseliş hakkında kötü şeylerde duymadım.

Alternatif olarak kendi ustamı önerebilirim :)

Alsancak 1nci sanayi tarafında yada alsancak stadyumunun önünden dümdüz ilerleyip motor tamircileri nerede diye sorarsanız gösterirler.

Orada şahin algac burak21 ve ibo diye tanınan benim ustam yer almaktadır ismi soylu motor.

Giderseniz Fazer cem alperin arkadaşı deyin hatırlar :)

Yada cumartesi günü sabah 11 civarı gidecegiz birkac arkadaşla bakım vs icin. gelmek isterseniz buyrun gelin.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
2
Herkese merhaba, ismim Gurkan.

Araniza yeni katildim, facebook grubunuzu aradim ama bulamadim, tam olarak link verirseniz sevinirim.
Daha bir ay kadar once 2007 SYM Joyride 200 aldim, yeni yeni kullanmaya ve alismaya basladim.
Bulusmalara/etkinliklere el verdigince katilmak isterim.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
bu aralar motosiklet kazalarının artması sebebiyle, polislerin motosiklet avına çıktığını duydum, özellikle apaçileri çeviriyolar bol bol. yola temkinli ve eksiksiz çıkmada fayda var. zaten herkes o şekilde yine de aklınızda olsun :) saygılar sevgiler :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
valla bende yeşildere caddesinde hız cezası yedim o bütün yolu 70 le gitmenizde fayda var
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ya işte bu apaçiler yemiyor hacı biz yiyoz :mrgreen: 83 le yedim yav hemde yeşildere de vallaha ayıp ya daha kaçla gidecez anlamadım
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
2
https://www.facebook.com/groups/1478368649057335/?fref=ts

Merhabalar hoşgeldiniz :)

Motorunuz hayırlısı olsun gercekten güzel bir model yakın bir arkadaşımda var araba hissi veriyor sele altı gayet geniş ve büyük. artcı seleside cok konforlu...

Tesekkurler, daha bir kere Urla'ya gidip gelebildim saglik sorunlarimdan dolayi ama gercekten cok rahat ve dediginiz gibi sele alti genis, boy 1.88 olunca 2.el almak durumunda kaldim, fizyler vs. altimda cok kucuk duruyordu.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
saat önemli değil ya ben 5 ila 8 arasında yedim yanlış hatırlamıyorsam da orada gezici radar var yol boyu bir arkadaş gece 23.00 de ceza yemiş.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
valla 78 yerine 83 le gidiyom diye 175 tl motor zaten ybr ydi ozaman 90 yapıyordu. Olacak iş değil yani gitti 3 4 depo benzin :salut:
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
saat önemli değil ya ben 5 ila 8 arasında yedim yanlış hatırlamıyorsam da orada gezici radar var yol boyu bir arkadaş gece 23.00 de ceza yemiş.
Bu arkadaş benim :mrgreen: yeşildere caddesi gezici radarıyla meşhurdur herkes dikkat etsin, sonra eve mektup yollamasınlar :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst