İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
geleceğim belli olmadığı için haber vermemiştim ama 18:55te girdim limandan, 19:30da cumhuriyet meydanının ordan çıktım. bir motosikletli grup göremedim. belki erken gelmişimdir diye dolaşıp tekrar limanın ordan girecektim, giriş kapatılmış
izmir'de yaşayan bir uşak'lı olarak ben mi yanlış yerde aradım sizi?![]()
Girişin kapatıldıgına bakma hocam biz hep giriyoruz sorun yok
Biz 7-8 civarı dedik ben tam 20:10 civarı ordaydım sanırım herkes gelmişti yani 20:00da herkes geldi diyebilirim.
Gündogdu meydanının hemen yanında toplandık diyim .. yada kahve diyarının hemen karşısında.
Gelen herkese tesekkurler bu arada 20-30 kişi vardık sanırım son gelenlerle birlikte.
En kısa zamanda tekrarlarsak görüşmek üzere :cat: