[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
geleceğim belli olmadığı için haber vermemiştim ama 18:55te girdim limandan, 19:30da cumhuriyet meydanının ordan çıktım. bir motosikletli grup göremedim. belki erken gelmişimdir diye dolaşıp tekrar limanın ordan girecektim, giriş kapatılmış :)

izmir'de yaşayan bir uşak'lı olarak ben mi yanlış yerde aradım sizi? :p

Girişin kapatıldıgına bakma hocam biz hep giriyoruz sorun yok :)

Biz 7-8 civarı dedik ben tam 20:10 civarı ordaydım sanırım herkes gelmişti yani 20:00da herkes geldi diyebilirim.

Gündogdu meydanının hemen yanında toplandık diyim .. yada kahve diyarının hemen karşısında.

Gelen herkese tesekkurler bu arada 20-30 kişi vardık sanırım son gelenlerle birlikte. :)

En kısa zamanda tekrarlarsak görüşmek üzere :cat:
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar selam. Okul bitti ve çanakkaleden geldim canım memleketime. Çanakkaleye cbr 125r ile arkadaşım geldi 2 gün gezip tvs apache ve cbr 125r ile çanakkaleden izmire dün döndük. Fazla mola verdik 6,5-7 saatte geldik :) İzmirdeki etkinlikliklere toplantılara katılmak, sizlerle tanışmak, bilgiler edinmek istiyorum. Selamlar.. Mert
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar selam. Okul bitti ve çanakkaleden geldim canım memleketime. Çanakkaleye cbr 125r ile arkadaşım geldi 2 gün gezip tvs apache ve cbr 125r ile çanakkaleden izmire dün döndük. Fazla mola verdik 6,5-7 saatte geldik :) İzmirdeki etkinlikliklere toplantılara katılmak, sizlerle tanışmak, bilgiler edinmek istiyorum. Selamlar.. Mert

Merhabalar mert hoşgeldin.

Etkinlikleri foruma yani buraya mutlaka yazıyoruz.

Fakat foruma her daim giremıyorum facebook'dan bildirim gelsin diyorsan izmir mt grup sayfamızda var facebook'da.

İzmir mt diye aratırsan mutlaka cıkar.

Gorusmek uzere :cat:
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Merhabalar mert hoşgeldin.

Etkinlikleri foruma yani buraya mutlaka yazıyoruz.

Fakat foruma her daim giremıyorum facebook'dan bildirim gelsin diyorsan izmir mt grup sayfamızda var facebook'da.

İzmir mt diye aratırsan mutlaka cıkar.

Gorusmek uzere :cat:


Zaten seninle ilk aldığımda irtibata geçmiştik sigorta işlemleri için.. Katılıyorum hemen izmir mt facebook grubuna herkese selam :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Arkadaşlar selam. Okul bitti ve çanakkaleden geldim canım memleketime. Çanakkaleye cbr 125r ile arkadaşım geldi 2 gün gezip tvs apache ve cbr 125r ile çanakkaleden izmire dün döndük. Fazla mola verdik 6,5-7 saatte geldik :) İzmirdeki etkinlikliklere toplantılara katılmak, sizlerle tanışmak, bilgiler edinmek istiyorum. Selamlar.. Mert
hoşgeldin, bir daha izmirden ayrılmaman dileğiyle :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Arkadaşlar selam. Okul bitti ve çanakkaleden geldim canım memleketime. Çanakkaleye cbr 125r ile arkadaşım geldi 2 gün gezip tvs apache ve cbr 125r ile çanakkaleden izmire dün döndük. Fazla mola verdik 6,5-7 saatte geldik :) İzmirdeki etkinlikliklere toplantılara katılmak, sizlerle tanışmak, bilgiler edinmek istiyorum. Selamlar.. Mert

izmir mt ye hoşgeldin
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
102
selamlar,

bende çook uzun bir aradan sonra aranıza döndüm en kısa zamanda tanışmak isterim sizlerle, ankara mt den izmir mt'ye transfer olmak isterim :)
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Cemcim, Kuşadası için ne konuşuldu, nasıl bir plan yapıldı?
Ne gün çıkılacak, kaç kişi kim kim gidilecek, ne zaman dönülecek, v.b konularda bilgi var mı?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cemcim, Kuşadası için ne konuşuldu, nasıl bir plan yapıldı?
Ne gün çıkılacak, kaç kişi kim kim gidilecek, ne zaman dönülecek, v.b konularda bilgi var mı?

Emre abicim 3 gruba bolunduk
Cuma sabah gidrcekler.

Cuma aksam gidecekler. Gurkan ve can gidiyor.

Birde cumartesi sabah gidicekler.. fakat gecen festivale gidenlerle konustugum kadariyla 16 tane agac varmis persembeden gidip gölge kapin yoksa gunesten uyuyamazsiniz diye bilgilerden aldim ama persembeden gidip yer kapmak mumkun degil :)

Toplam cuma günü 30 kisi konustuk yarisi gelmiyor diye hatirliyorum maksimum 15 kisi katilacak.

Dönüş herkes kendi belirliyor bir düzen yok :)

Cumartesi gitmeyi düşünüyorum bende belki 2 gun kalirim duruma gore..
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Emre abicim 3 gruba bolunduk
Cuma sabah gidrcekler.

Cuma aksam gidecekler. Gurkan ve can gidiyor.

Birde cumartesi sabah gidicekler.. fakat gecen festivale gidenlerle konustugum kadariyla 16 tane agac varmis persembeden gidip gölge kapin yoksa gunesten uyuyamazsiniz diye bilgilerden aldim ama persembeden gidip yer kapmak mumkun degil :)

Toplam cuma günü 30 kisi konustuk yarisi gelmiyor diye hatirliyorum maksimum 15 kisi katilacak.

Dönüş herkes kendi belirliyor bir düzen yok :)

Cumartesi gitmeyi düşünüyorum bende belki 2 gun kalirim duruma gore..

Cuma akşamı düşünüyordum hatta sabah bile çıkabilirdim. Ancak kardeşin düğünü çıkınca Cumartesi sabaha kaldı mecburen...
Bakalım ne yapacağız. Bir gün bir gece için umarım değer :)
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
Geçen sene oradaydım, zakkum konseri ve kortej dışında çokta mühim birşey yoktu :) Çadır yeri küçük dar bir yer, denize girmekte biraz zor, plaj yoktu hatırladığım kadarıyla..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Hocam gecen seneki yerle bu seneki yer farkli herhalde.

Cunku dediklerine gore çadırdan deniz gozukuyormus :)

Fakat evet alan dar :(
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Facebooktan izmir mt grubuna katilin ben cumadan aksam gidicekler icin ileti acarim oradan saat kararlastirirsiniz.
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
695
Merhaba arkadaşlar, uzun süredir Ada'ya gitmedim. Jade Beach'de olacakmış sanırm festival. Jade'in yerini bilmiyorum ve çadır taşımak istemiyorum, yakınlarında pansiyon vs gibi konaklama yerleri var mı acaba, biliyor musunuz? Bir de Jade burdan giderken merkezi geçince mi gelmeden mi?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hocam gecen seneki yerle bu seneki yer farkli herhalde.

Cunku dediklerine gore çadırdan deniz gozukuyormus :)

Fakat evet alan dar :(
Geçen seneki yerle aynı...
Plaj var... Ama beach club tarzı...
Ahşaptan islele gibi yerlerde şezlonglar falan var...
Çadır yeri çim ve bir o kadar küçük...
Motor park alanı iyi.. Basket sahasına park ediyorsun...
Fiyatları biraz tuzlu...

Yri bulmak çok kolay...
Kuşadası merkezi geçin..Limandan sonraki rampaya tırmanın...Tam rampanın bittiği yerde sağa tabelası var....
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
2
biz 3 yada 4 motor ahmetbeyli ustunden adaya gıdıcez cumartesı sabahtan katılmak ısteyen olursa haberleşelim 600f 630kavasakı cbf 1000 bide capır
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Yarın izmir'den saat kaçta nerden çıkılacak belli oldu mu?
Yarın sabah çanakkale/çan'dan tek yola çıkma ihtimalim var. Saat belliyse ona göre hareket edeyim, en azından izmirden oraya beraber gideriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst