[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cuma aksam 8de alsancak kordonda oturyoruz cimlerde .

20.00 20.30 civarı gelmenizde fayda var gecen sefer solmyr nick arkadaa malesef azicik gec gelmemiz yüzünden bizi goremeyip dönmüş.


Toplanti 8de.yani 20.00

Bir degisikli olurda iptal edilirse buraya yazarim.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
vay ben bulamadım vay ben gelemedim olmasın :)

1910446_549743055149070_2766723466420004090_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

bir üstteki resim de belirtilen yer Pasaport İskelesi değil yanlış oldu..

10483811_549745848482124_6961312978858420203_o.jpg
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
ertesi gün kpss olmasa sabaha kadar otururdum da kpss var 11 gibi ben kaçarım :p
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar kız arkadaşım izmire geliyor. Kalcak yer lazım. Pansiyon,otel,motel apart vs bakıyoruz. Nerelere bakmamı önerirsiniz? Aynı odada kalmamızı sorun etmicek bir yer lazım zaten uyumaya gidicez bütün gün izmiri vs gezdiricem.
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
69
Arkadaşlar kız arkadaşım izmire geliyor. Kalcak yer lazım. Pansiyon,otel,motel apart vs bakıyoruz. Nerelere bakmamı önerirsiniz? Aynı odada kalmamızı sorun etmicek bir yer lazım zaten uyumaya gidicez bütün gün izmiri vs gezdiricem.

Ege üniversitesi hastane kavşağına bir göz atın orada kalıcak yerler var fakat aynı odada kalmanıza sorun çıkartırlarmı bilmem gidip görüşün isterseniz
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
nerede kaza yaptı acaba? havalimanında çalışıyormuş gaziemir yolunu hiç sevmiyorum orada olabilir
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
izmir gaziemirde motor kazası bir arkadaşım daha gitti allah rahmet eylesin http://yasam.bugun.com.tr/yeni-aldig...haberi/1176684
 
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
110
Arkadaşlar nerdeyse her akşam güzelyalı da Ottoman cafede takılıyorum arkadaşlarımla. Gelmek isteyen olursa bu akşam yine orada olacağım. Beklerim
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
abi en güzeli getireceksin topcase de kömürlü semaveri yapacaksın çayını Göztepe sahilde yalnız ne topcase var ne semaver :pr:
 
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
110
Valla ben bi tane nargile koymayı düşünüyorum heybeye :) sende semaver getirirsen kömürüyle hem çayımızı içer hem nargilemizi tüttürürüz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst