[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Varmı sinemaya gelecek _?

İzmir mt gece sineması etkinligi kaan cem can 3 motorcuyuz şuan.

Eger katılım olursa şuan gece 12 seansına eyvah eyvah 3e bilet alacagız ?

Çigli kipada.:cat:
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
Varmı sinemaya gelecek _?

İzmir mt gece sineması etkinligi kaan cem can 3 motorcuyuz şuan.

Eger katılım olursa şuan gece 12 seansına eyvah eyvah 3e bilet alacagız ?

Çigli kipada.:cat:


izlemesem olabilirdi çok güzel film yapmışlar ben çok beğendim. iyi eğlenceler.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
izlemesem olabilirdi çok güzel film yapmışlar ben çok beğendim. iyi eğlenceler.

whatsaptan grupla konuşup haftaya salı kararı aldık bilmiyorum herkese uyarmı ama güzel bi etkinlik olur.

Denizde kaskla yüzdügüm sinemada kaskla film izlemişligim vardır :mrgreen:
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
whatsap grubunda yer varmı benide dahil et etkinliklerden eksik kalmayalım foruma bakmadıysak :) numaramı özelden göndereyim
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
Evet beyler,

Çoğumuz demeyeyim ama kendi adıma konuşmak gerekirse motosiklette bot kullanımı için pek üstüne düşmüyoruz. Bugün biraz bakındım internette. Alpinestars'ın S-MX 2 kısa bot modelini gördüm. Yaz kullanımı için ideal gibi görünüyor. Kış kullanımında ise çok soğuk ve yağmur olmadığı sürece idare eder diye düşünüyorum.
Sizce durum nedir ? Alternatifler var mıdır ? Düşüncelerinizi merak ediyorum.

Link : http://www.brnmotor.com.tr/Alpinestars-S-MX-2-Bot,PR-1514.html
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Ben YDS nin kısa modelini kullanıyorum gayet memnunum. Daha yazın kullanmak nasip olmadı ama bi kaç yorum okumustum yazında kullananlar memnun gibi. ama bu alpinestars da baya güzelmiş :)
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
Ben YDS nin kısa modelini kullanıyorum gayet memnunum. Daha yazın kullanmak nasip olmadı ama bi kaç yorum okumustum yazında kullananlar memnun gibi. ama bu alpinestars da baya güzelmiş :)

Akşam işten eve geçerken Hudson Deri'ye uğradım. Yds'nin botunu inceledim. Fakat bilek kemiği için olan koruma yumuşak. Parmak için olan kısım sert fakat fotoğraftaki alpinestars kadar güven vermedi.
Sonrasında Motomax-Ergür Motor'a geçtim. Orda Dainese'in uzun botunu giydim. Onun da parmak koruması olarak sert fakat slider'ı yoktu. Uzun olması nedeniyle çok arada kaldım. Dainese'in uzun botu 870 liraydı.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
alpinestars bencede daha güvenli gibi ve tip olarakda daha güzel :) bilek kemiği korumaları bence yeterli, hafif ve rahat bi bot bu yds. bütün gün ayağımdada kalsa ne terliyorum ne yoruluyorum tam benlik bot. gönül ister hep çizme giyelim tam korunalım ama o da motordan inince bütün gün gezmesi sıkıntı. Bende hudson dan aldım, f/p olarak iyi memnunum :)
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
alpinestars bencede daha güvenli gibi ve tip olarakda daha güzel :) bilek kemiği korumaları bence yeterli, hafif ve rahat bi bot bu yds. bütün gün ayağımdada kalsa ne terliyorum ne yoruluyorum tam benlik bot. gönül ister hep çizme giyelim tam korunalım ama o da motordan inince bütün gün gezmesi sıkıntı. Bende hudson dan aldım, f/p olarak iyi memnunum :)

Kesinlikle dediginiz gibi tam f/p urunu yds. Insallah bi belimi dogrultayim bot icin niyetlenicem. Tabi bu sure icerisinde yeni alternatiflere acigim.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Kesinlikle dediginiz gibi tam f/p urunu yds. Insallah bi belimi dogrultayim bot icin niyetlenicem. Tabi bu sure icerisinde yeni alternatiflere acigim.

benim biriktirdiğim paraya en uygun, hoşuma giden bot buydu, iyiki de almışım :) belki ilerde daha büyük bütçeler ayırarak dainese alpinestars alabiliriz :)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Izmir Motomax de FORMA (italian) Botlarini temin edebiliyorsunuz . Ben 1,5 sene once kisa botunu satin almistim , yaz ve kis kullandim. Meslegim geregi her tur kosulda giydim diyebilirim . Tek bir dikis bile atmadi derisi . Gercekten cok kaliteli . En son Motomax ziyaret ettigimde indirimdeydi. Forma kesinlikle tavsiye ederim .
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmir çigli / kipada saat 17/15de Sinemaya gitmeyi düşünüyoruz . Herkül 3D.

Gelicekler varsa bekleriz. Şimdilik 4 kişiyiz.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar whatsapp grubunda olmayan veya olamayanlar için bir de facebook grubu kuruldu.
Bu grup da whatsapp gurubu ile aynı işlevde olacaktır. Bu da linki;

www.facebook.com/groups/1478368649057335/
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar whatsapp grubunda olmayan veya olamayanlar için bir de facebook grubu kuruldu.
Bu grup da whatsapp gurubu ile aynı işlevde olacaktır. Bu da linki;

www.facebook.com/groups/1478368649057335/

Arkadaşlar facebook'dada iletişim saglayacagız whatsap zorunlu degil yani alternatif olmalı :)

www.facebook.com/groups/1478368649057335/ :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

İzmir çigli / kipada saat 17/15de Sinemaya gitmeyi düşünüyoruz . Herkül 3D.

Gelicekler varsa bekleriz. Şimdilik 4 kişiyiz.

Ramazan arkadaşımızla tanışmış olduk ve memnun olduk. Herkül 3D için söyliyeceklerimiz 10/6 :)



 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
Arkadaslar selam

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-bakmaya-deger-143284466/detay/

bu motoru taniyan eden var midir?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaslar selam

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-bakmaya-deger-143284466/detay/

bu motoru taniyan eden var midir?

Tanımıyorum fakat karşıyakada devrim abinin yaptıklarına benziyor. Yada akrep customdan çıkmada olabilir ödemişte yeri.

Fakat satışı verilmeyen motordan uzak durunuz. Motoru aldıktan 2 gün sonra çalıntı diye ilan verip motoru istedikleri gibi geri alırlar.
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
yapma ya oyle bir sorun varsa uzak dururum. tip olarak hosuma gitmisti harley tarzi egzozlar falan ama markasi da belli degil motorun. sasi ve motor blogundan tahmin yapmaya calisiyorum bir sey tutturamadim.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2000-model-yamaha-dragstar-650-120331857/detay bu motoru bilen var mı?ya da bir yorumu olan?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst