ben genelde League of Legends oynuyorum ama onuda merak ettim şimdi tam adı nedir oyunun
Varmı sinemaya gelecek _?
İzmir mt gece sineması etkinligi kaan cem can 3 motorcuyuz şuan.
Eger katılım olursa şuan gece 12 seansına eyvah eyvah 3e bilet alacagız ?
Çigli kipada.:cat:
izlemesem olabilirdi çok güzel film yapmışlar ben çok beğendim. iyi eğlenceler.
Ben YDS nin kısa modelini kullanıyorum gayet memnunum. Daha yazın kullanmak nasip olmadı ama bi kaç yorum okumustum yazında kullananlar memnun gibi. ama bu alpinestars da baya güzelmiş![]()
alpinestars bencede daha güvenli gibi ve tip olarakda daha güzelbilek kemiği korumaları bence yeterli, hafif ve rahat bi bot bu yds. bütün gün ayağımdada kalsa ne terliyorum ne yoruluyorum tam benlik bot. gönül ister hep çizme giyelim tam korunalım ama o da motordan inince bütün gün gezmesi sıkıntı. Bende hudson dan aldım, f/p olarak iyi memnunum
![]()
Kesinlikle dediginiz gibi tam f/p urunu yds. Insallah bi belimi dogrultayim bot icin niyetlenicem. Tabi bu sure icerisinde yeni alternatiflere acigim.
benim biriktirdiğim paraya en uygun, hoşuma giden bot buydu, iyiki de almışımbelki ilerde daha büyük bütçeler ayırarak dainese alpinestars alabiliriz
![]()
Arkadaşlar whatsapp grubunda olmayan veya olamayanlar için bir de facebook grubu kuruldu.
Bu grup da whatsapp gurubu ile aynı işlevde olacaktır. Bu da linki;
www.facebook.com/groups/1478368649057335/
İzmir çigli / kipada saat 17/15de Sinemaya gitmeyi düşünüyoruz . Herkül 3D.
Gelicekler varsa bekleriz. Şimdilik 4 kişiyiz.


Arkadaslar selam
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-bakmaya-deger-143284466/detay/
bu motoru taniyan eden var midir?