[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Fotoları upload ettigim site problemli herzamanki gibi images hackten yapıcaktım fakat onada güncelleme gelmiş hiç ısınamadım.

Hızlıresim'de 60 fotoyu kabul etmedi.

İmgura kaldık. Oraya ne zaman foto yüklesem böyle problem yapıyor 40ı geçtigi sürece.

Ben konudan bazı fotolar ekleyeyim. Teşekkürler herkese birdakine görüşmek üzere :)

Whatsap olmayanlar problem degil çünkü biz İzmir 'mtdede gezi duyurusunu yapıyoruz.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
sabahtan beri resimlere bakacam diye 3 bilgisayar 6 tane tarayıcı denedim gene bakamadım sorun bende mi yav :mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
54
Bende baştan ilk on resimi anca görebildim, diğerleri açılmıyor.Katılamadık diye bu kadar da eziyet edilmezki. :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
aynen bendede öyle sayfa göçtü diyor, bakıyorum konuda yorumlar var bana mı göçtü demekten kendimi alamıyorum tarayıcı değiştiriyorum gene aynı :mrgreen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Slyat gösterisi hazırlıyorum sizler için.

Umut verip umutsuzluga bırakmak gibi oldu gezi fotolarının açılmaması 30 dakika içinde hazır olur :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Arkadaşlar Cuma akşamki toplantımızda bahsettiğim ART Motoakademi Eğitimi
Paket eğitim ücretlidir ancak
21 Şubat Cuma akşamki Teori eğitimi ÜCRETSİZDİR.
O haftaya denk gelen toplantımızı teori eğitimi alarak geçirebiliriz Cafe mania da olacağı için çay kahve vb. içeceklerde mevcut
Ne dersiniz?
1013772_672275109482299_2143405320_n.jpg
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar Cuma akşamki toplantımızda bahsettiğim ART Motoakademi Eğitimi
Paket eğitim ücretlidir ancak
21 Şubat Cuma akşamki Teori eğitimi ÜCRETSİZDİR.
O haftaya denk gelen toplantımızı teori eğitimi alarak geçirebiliriz Cafe mania da olacağı için çay kahve vb. içeceklerde mevcut
Ne dersiniz?
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1013772_672275109482299_2143405320_n.jpg

Ben 10 numara olur diyorum. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------

Mangal etkinligini göremeyenler için slayt gösterisi.

Bu pazar tanışma ve dag yürüyüşü etkinligi olucak bilginize.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/126910-izmir-mt-mangal-etkinligi-foca-slayt-gosterisi.html
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Arkadaşlar Cuma akşamki toplantımızda bahsettiğim ART Motoakademi Eğitimi
Paket eğitim ücretlidir ancak
21 Şubat Cuma akşamki Teori eğitimi ÜCRETSİZDİR.
O haftaya denk gelen toplantımızı teori eğitimi alarak geçirebiliriz Cafe mania da olacağı için çay kahve vb. içeceklerde mevcut
Ne dersiniz?
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1013772_672275109482299_2143405320_n.jpg


süper olur bencede saati akşam olursa katılırım
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
91
Göktuğ hiç haberde vermiyosun ha insan bi arar sorar abi naptın sattın mı motoru bak gezcz biz falan hiççç :)
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Keşke bende olabilseydim :)) Menemenden alsaydınız bari:)) Arkadaşlar fotolar harika bu yolda filen giderken çekilen fotolardan bende istiyorum çok iyi bir hatıra fotosu olur:) Bir sonraki buluşma ne zaman:D
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Akşam 7 ya da 8 gibi oluyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

Arkadaşlar Eğitmen Baran Bey ile görüştüm
Teori eğitimi Tamamen ÜCRETSİZ ve herkese açık
Cuma Akşamnı Saat 19:30 en geç 20:00 da başlayacakmış
Tahmini 2 ya da 3 saat sürüyor.
Çay ve KAhve İkramı varmış
Bir aksilik çıkmaz ise ben oradayım. İlgilenen tüm arkadaşları beklerim
Çok faydalı bir eğitimdir
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
bende br aksilik çıkmazsa katılmayı dşünüyorum birlikte dahada güzel olur tabiki. Mkaptan peki kayıt falan bişi yaptırmamız gerekiyormu?
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Geçen sefer geldiklerinde gitmiştim. Gayet güzel ve yararlı bir teori eğitimi olmuştu. Özellikle daha önce gitmeyenlerin gitmesi gereken bir eğitim hemde ücretsiz :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
bende br aksilik çıkmazsa katılmayı dşünüyorum birlikte dahada güzel olur tabiki. Mkaptan peki kayıt falan bişi yaptırmamız gerekiyormu?
Teori için kayıt falan gerekmiyor
ancak paket eğitimi almak istersen tabiikide hocayı arayıp ismini yazdırmanız gerekebilir
 
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
114
Okul başlayacağı için 9unda Muğla'ya gidiyorum. 21inde eğitim için gelmeye çalışacağım o yüzden Cuma olması çok iyi oldu
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Teori için kayıt falan gerekmiyor
ancak paket eğitimi almak istersen tabiikide hocayı arayıp ismini yazdırmanız gerekebilir

Mustafa teori egitimi için buluşmaya sen öncülük et bende yardımcı olayım.

Zaman geldiginde iletişime geçip detaylı konu açalım ve uygun bir yerde toplanarak beraber gidelim.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Mustafa teori egitimi için buluşmaya sen öncülük et bende yardımcı olayım.

Zaman geldiginde iletişime geçip detaylı konu açalım ve uygun bir yerde toplanarak beraber gidelim.
Tamamdır kardeşim sen güzel bir konu aç whatsapp grubundanda bilgi yayarız aynı zamanda
Gelmek isteyenler için detaylı yer tarifi ve saat veririz
Belli bir saat koyarız
sonrası basit zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst