[İzmir - MT]

Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
evet o mont güzel hem rahat hemde hava geçirme olayı sağlam. Ben ross diye tekstil bir mont kullanıyorum kardeşim onuda tavsiye ederim korumalarıda çok sağlam konforuda çok iyi kahramanlardaki icon - ross satan dükkandan bulabilirsin. Ama bence deri al armor olabilir.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar yarın müsait olan varmı gezi planı yapabilriz ?
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
ros speed mi kullanıyorsunuz? Bu arada bahsettıgınız dukkan nerede tam? Halkapınarda birsürü motor mağazası var, adını hatırlıyorsanız gidip bakabilirim.
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Yok halkapınarda değil kahramanlar fuar giriş kapısının karşı sırasındaki dükkanlardan bahsediyorum. Orda ross satan tek bir mağaza var zaten aynı zamanda İcon kask bayisi. Orda deneyebilirsin.

istersen sana linkini yollayayım daha sağlam olur

http://www.anesmotor.com/?urun-1654-ROSS-Speed-Horguclu-Kirmizi.html

bunu kullanıyorum ben. Netten daha ucuza alabilirsin dükkanda 300 tl civarında sanırım. İstesen birde beyaz rengin daha yoğun olduğu bir renk seçeneği var o daha güzel duruyor aslında onada bakabilirsin ;)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
teşekkürler..

Bu arada yeni kasa apache arıyorum arkadaşlar bi hafta daha izmirdeyim satan varsa iletişime geçsin
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
yarın sabah bütünleme var benim de yetişebilirsem gelebilirim. Rota ve çıkış saati nedir :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
yarın sabah bütünleme var benim de yetişebilirsem gelebilirim. Rota ve çıkış saati nedir :)

Batu dostum dün gece yazdım aniden karar verdik whatsap grubunada yazdık fakat pek katılım olmadı yine gelen oldu 11 kişi falandık sanırım foçaya gitmeye karar verdik yeni foça eski foça arası bi mangal etkinligi daha gerçekleştirmiş bulunuyoruz her yerim leş gıbı kömür kokuyor :cherry: 6 kilo tavuk + 1 köfte :thumleft:
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
54
Cem bravo sana; Katılım yok onbir kişi geldi...:)Bu soğuk havada hızlı başladınız, Valla kaçırdığıma üzüldüm şimdi.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem bravo sana; Katılım yok onbir kişi geldi...:)Bu soğuk havada hızlı başladınız, Valla kaçırdığıma üzüldüm şimdi.

Seyrekten girdik foçadan yeni foçaya oradan aliagaya dibek kahveside içip aliagadan izmire döndük çok keyifliydi gülmekten öldük çok güzel muhabbetler döndü .

Yeni etkinlikleri hep birlikte gerçekleştiririz inş :)

Fotoları ve konuyu açıp paylaşacagım linklerim burayada Saygılar yüksel abicim.:cat:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
O saate göre katılım çok olmuş. 7 kilo guzel rakam, afiyet olsun :D
Bu arada whatsapp grubuna dahil değilim, gruptaki kişi limiti mi doldu acaba
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
büttttün hafta pazar gününü bekle uyumak için, sonra sabahın 8 inde kalk soğukta gez :) bundan daha güzel keyif varmı yahu :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
maaşallah 7 kilo et :)
Göbekler virajlarda sizden önce yatmıştır :)

Orta sehpa kopuyordu mustafa kıvılcımlar apoyla ahmete fırladı :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

O saate göre katılım çok olmuş. 7 kilo guzel rakam, afiyet olsun :D
Bu arada whatsapp grubuna dahil değilim, gruptaki kişi limiti mi doldu acaba

Batuhan numarnaı tekrar özelden atarmısın.

Ekliyelim .

Arkadaşlar whatsap grubunda olmıyan varsa bi karışıklık olmuş olabilir can sorumluydu bu işten.

Numarası olmayan bana özel mesajdan numarasını atarsa guruba ekleyebilirim.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Gerçekten çok keyifli ve güzel bir gündü :)7kg fenaydı ya:)

Goktug fena şiştim yahu yalnız apoya helal olsun adam saglam mangalcı çıktı etleri güzel pişirdi çocuk geçti başına 7 kilo etde kolay degil 1-2 kilo olsa şipşak dicem hadi.

Dostum apo'nun numarayı mesaj atarmısın bana whatsapa ekliyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

Herkese marhabalar.

Dün pazar günü mangal etkinligi gerçekleştirdik whatsap grubunda olmıyanlar özel mesaj atsınlar bazı kişileri can ekleyememiş yada hata oluşmuş bilmiyoruz.

Mangal etkinligi burada fakat 60 adet foto olunca google chrome açmıyor yinede deneyin. Eger açmazsa opera sorunsuz açıyor. saygılar..

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/126863-izmir-mt-mangal-etkinligi-foca.html#post3260436
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
Harika bir gezi olmuş, bravo :thumleft: Yalnız benim Nokia 6610 var, whatsap olayını nasıl şeedeceğim ben şimdi :pale: ::sos::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst