[İzmir - MT]

Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
jh1j.png


İyi geceler İzmir Mt! :)
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Direksyon sınavını geçmişim:) bu arada sınava gircek arkadaş varsa kendi motoruyla ve ekipmanlarıyla gitmesi çok avantajlı olucaktır:) benim kask mont eldiveni gören komisyon üyesi hadi bakalım montun hakkını ver dedi başlamadan.Sınavdan sonra bide trafiğe çıkardılar çok eğlenceli geçti açıkçası:D Ayrıca izmir'den a2 ehliyet almayı düşünen arkadaşlar İzmir'in en ucuz sürücü kursu karşıyakada isim isteyenler mesajla ulaşşın reklam olmasın belki yasaktır:) ücreti:200 kurs + 40 direksyon sınav harcı.bunun dışında kurs 1 kuruş bile istemiyor haftaya pazartesi dosyamı alıp ehliyeti çıkarıcam inşallah.menemende karşıyakada sorduğum kursların birçoğu 300-350 liradan açtı kapıyı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
DarkNess ben karşıyakada pek pegaso göremedim.

bir kaç kez sogukkuyu shelde gördüm.

Birde bahçelievlerde birtane var acaba senmisin ?

ama mutlaka denk gelmişizdir eger çok dışarı çıkıyorsan eminim.

KarSiyakada oturuyorum carsinin arka sokaklarından birinde, her gün ise motorla gidip geliyorum is yerim cumhuriyet meydaninin orda, benzini genelde Alsancak opetten alirim ama birkaç kere soğukkuyu shell dek de aldim belki orda gormussundur.benim motor siyah gri. Orijinal boyasi o yüzden baya solmuş durumda boya istiyor :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bende hep tipsiz çıkıyorum ya.Amaan hiç sexy fotoğrafım yok.

Abi senin çekildigin her karedeki sexpaliten yüksen neden böyle diyorsun :D

Kaç haftadır viraj yapmıyorum hatta ay oldu 2 ay olcak nerdeyse..

Foça ahmetbeyli seferhisar hariç nereye gidebilriz çalışmaya ?

karaburun dicemde çok tahlikeli diyorlar.. ordan başka seçenek yok :cherry:

0jt1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
Bu grubu bulduğum çok iyi oldu,tam aradığım kafadan insanlarsınız...Bir an önce ehliyetle motosikletimi alıp aranıza katılmak istiyorum:flower:::gazla::::gazla::::gazla::
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Abi senin çekildigin her karedeki sexpaliten yüksen neden böyle diyorsun :D

Kaç haftadır viraj yapmıyorum hatta ay oldu 2 ay olcak nerdeyse..

Foça ahmetbeyli seferhisar hariç nereye gidebilriz çalışmaya ?

karaburun dicemde çok tahlikeli diyorlar.. ordan başka seçenek yok :cherry:

http://imageshack.us/a/img41/8666/0jt1.jpg

Valla adamım yaz gelsin şile yapalım istersen.Kalacak yer sorunumuz olmaz.Hem bize değişiklik olur.Bu havada 1 2 virajlık alternatif var yakınımızda.Aydın taraflarında ama buzlanma çoktur şimdi.Çamlık orman dağ yolu filan...

---------- Post added at 01:09 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

ehliyetsiz olsan da henüz, tanışmak için de bekleriz :)

Halil sen 2 sene içinde fena bir gezgin olacaksın ya :D
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Halil sen 2 sene içinde fena bir gezgin olacaksın ya :D
aynen sorma, bu son bir haftadır evdeyim zaten acayip bir iştah kar kış demeden kaçış planları sızlatıyor yine! :)
o değilde yılbaşında napıyosunuz, olcak mı bişeyler herkesin bi planı vardır elbet ama yine de sormak istedim :))
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
aynen sorma, bu son bir haftadır evdeyim zaten acayip bir iştah kar kış demeden kaçış planları sızlatıyor yine! :)
o değilde yılbaşında napıyosunuz, olcak mı bişeyler herkesin bi planı vardır elbet ama yine de sormak istedim :))

Benim karman çorman ya.Hiç bir fikrim yok açıkcası :D
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Emre abi hatunları toplamış büyük bir parti vericek bizim gruba :cherry:

Ateş gitar şarap eşliginde..

Katılıyormuyuz alper abi ? :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Emre abi hatunları toplamış büyük bir parti vericek bizim gruba :cherry:

Ateş gitar şarap eşliginde..

Katılıyormuyuz alper abi ? :cherry:

hehhhehh, ne zmndır ortalarda görünmüyor zaten bi hazırlık içinde olduğu belli bizler için değil mi ::shhh:: o kadar şömineler, şaraplar, ahşap yapılı nostaljik gıdıklamalar, bi sürpriz bekliyoruz! hadi bakalım :queen:
Emre abi oleyy emre abi oley ::xrock::::bira01::::winkwink
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
opencart ile website kurmadan anlıyan varmı :cherry: ?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
opencart ile website kurmadan anlıyan varmı :cherry: ?

Onu bırak da ne zaman geleyim oralara.. :mrgreen:

Havaların biraz toparlamasını bekliyorum ama Ocak ayına da baktım. Ne sıcaklıklar artıyo ne güneş açıyo. Sık sık yağmur gösteriyo. Hani biraz bi aralık görsem zıplıycam o tarafa..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
OOO cihan abi..

Buyur gel başımın üstünde yerin var..

Bu aralar tehlikeli olabilir don yagmur soguk sis riske girme derim hiç.

Martın başı şubatın sonu en sevdigim zamanlar hemen hemen.

İlk bahar başlangıcı.

Aslında sen gittigin motosiklet festivallerini tarihlerini haber verirsen belki grupçada gelebilriz.

izmir MT olarak bayrak açarız ahaha :cat:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
:mrgreen::mrgreen: birincisi tam söylediğin tarihte Motosiklet Fuarı var. Onu geçicen bi kere..

Festivallerin hemen hepsine gidiyorum. Sen gelecek olduklarını söyle asıl :mrgreen:

Ayrıca, gezmeye gelcem olm izmir'e. Belli bi bahanem olmıycak. mkaptan ve Aybars'ı görücem işte gelip. Fuardan önce olmasını ve tarihin fuara fazla yaklaşmamasını istiyorum işte.

Gökyüzünün açık olması yeterli benim için bir haftasonu :cat:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Vallaha uygun oldugun bir zaman gel ozaman bekliyorum Mustafa v storm ile ben ve aybars'da fazer ile karşılarız seni.:cherry:


Ben hepsine tabiki gidemem festivallerin anca bir kaç tanesine belki . :pale:

Nerde kalıcaksın varmı tanıdık ? İzmirden aliagaya dogru kalıcak yer hazır haberin olsun :cherry:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
O taraf ters kalıyo la. Ben mustafa'da kalacakmışım. Musti öyle diyo. Bende kalırsın diyo. Aybars da Kuşadasında, onun yanına geçicez. O yüzden terste kalıyosun.. Sen gelcen artık aşağıya doğru :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Mustafa yakındır belki bana ne tarafta kalıyor ?

Aybars ile tanıştık zaten kuşadası 2 adımlık yol yahu sorun degil :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst