- Katılım
- 13 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,999
- Motosikleti
- Triumph Tiger 900GT
İyi geceler İzmir Mt!
DarkNess ben karşıyakada pek pegaso göremedim.
bir kaç kez sogukkuyu shelde gördüm.
Birde bahçelievlerde birtane var acaba senmisin ?
ama mutlaka denk gelmişizdir eger çok dışarı çıkıyorsan eminim.
Bende hep tipsiz çıkıyorum ya.Amaan hiç sexy fotoğrafım yok.
ehliyetsiz olsan da henüz, tanışmak için de beklerizBu grubu bulduğum çok iyi oldu,tam aradığım kafadan insanlarsınız...Bir an önce ehliyetle motosikletimi alıp aranıza katılmak istiyorum:flower:::gazla::::gazla::::gazla::
Abi senin çekildigin her karedeki sexpaliten yüksen neden böyle diyorsun
Kaç haftadır viraj yapmıyorum hatta ay oldu 2 ay olcak nerdeyse..
Foça ahmetbeyli seferhisar hariç nereye gidebilriz çalışmaya ?
karaburun dicemde çok tahlikeli diyorlar.. ordan başka seçenek yok :cherry:
http://imageshack.us/a/img41/8666/0jt1.jpg
ehliyetsiz olsan da henüz, tanışmak için de bekleriz![]()
aynen sorma, bu son bir haftadır evdeyim zaten acayip bir iştah kar kış demeden kaçış planları sızlatıyor yine!Halil sen 2 sene içinde fena bir gezgin olacaksın ya![]()
aynen sorma, bu son bir haftadır evdeyim zaten acayip bir iştah kar kış demeden kaçış planları sızlatıyor yine!
o değilde yılbaşında napıyosunuz, olcak mı bişeyler herkesin bi planı vardır elbet ama yine de sormak istedim)
Emre abi hatunları toplamış büyük bir parti vericek bizim gruba :cherry:
Ateş gitar şarap eşliginde..
Katılıyormuyuz alper abi ? :cherry:
opencart ile website kurmadan anlıyan varmı :cherry: ?