[İzmir - MT]

Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
İzmir-MT Kanımıza işlemiştir.Nasıl mı? Buyrun o zaman :thumleft::flower::rendeer::bestmt:


snv35760.jpg




snv35762.jpg



snv35761.jpg



snv35763.jpg



snv35766.jpg



snv35708.jpg



snv35753.jpg



snv35778.jpg



snv35790.jpg



snv35797.jpg



snv35855.jpg



snv35849.jpg



snv35825.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
İzmir-MT ailesi hepinize GÜNAYDIN. Hayırlı sabahlar hayırlı işler dilerim.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
114
Bu resimler o kadar güzel ki gördükçe zaman hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor. Keşke fark etmeden zaman geçse de bende ehliyetimi ve motorumu alıp sizlerin yeni bir üyesi olabilsem.
Herkese İyi Günler. Kazasız Belasız..
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
5
Herkese merhabalar. Adım Kerim 17 yaşındayım. Denizcilik bölümünde gemi güverte (Lise) okuyorum. Forumu takip ediyordum fakat İZMİR-MT grubuna katılmak aklıma gelmemişti. Motor camiasına yeni katıldım desem doğrudur. 9. Sınıftan beri motor tecrübem olsa da kendi tarzım olan super sport (racing) a yeni geçiş yaptım. Ailemin desteği ile YZF R-125 aldım. Bu arada İzmir / Buca da ikamet ediyorum. Bundan sonra ki buluşmalara Allahın izniyle katılmayı planlıyorum müsait oldukça. Koruma kıyafetlerim şu anda tam değil. Aslında sadece deri ceketim eksik. O konuda da yardıma ihtiyacım var. Biraz pahalı olsa da Dainese düşünüyorum fakat istediğim modeli tam bulamadım, önerilerinizi bekliyorum (ayrıca motorum siyah renkte jantları ise altın sarısı renktedir.) Ayrıca Buca da olupta beraber takılabileceğim arkadaşlar , abiler veya ablalar var ise ben her zaman hazırım :)
Saygılar , Allaha emanet olun.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Bu resimler o kadar güzel ki gördükçe zaman hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor. Keşke fark etmeden zaman geçse de bende ehliyetimi ve motorumu alıp sizlerin yeni bir üyesi olabilsem.
Herkese İyi Günler. Kazasız Belasız..
Sn.Cankut; Unutmayınız ki sabır göstermek en büyük erdemlerdendir.Sabırlı olun mutlaka mükafatını alacaksınızdır.

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

Herkese merhabalar. Adım Kerim 17 yaşındayım. Denizcilik bölümünde gemi güverte (Lise) okuyorum. Forumu takip ediyordum fakat İZMİR-MT grubuna katılmak aklıma gelmemişti. Motor camiasına yeni katıldım desem doğrudur. 9. Sınıftan beri motor tecrübem olsa da kendi tarzım olan super sport (racing) a yeni geçiş yaptım. Ailemin desteği ile YZF R-125 aldım. Bu arada İzmir / Buca da ikamet ediyorum. Bundan sonra ki buluşmalara Allahın izniyle katılmayı planlıyorum müsait oldukça. Koruma kıyafetlerim şu anda tam değil. Aslında sadece deri ceketim eksik. O konuda da yardıma ihtiyacım var. Biraz pahalı olsa da Dainese düşünüyorum fakat istediğim modeli tam bulamadım, önerilerinizi bekliyorum (ayrıca motorum siyah renkte jantları ise altın sarısı renktedir.) Ayrıca Buca da olupta beraber takılabileceğim arkadaşlar , abiler veya ablalar var ise ben her zaman hazırım :)
Saygılar , Allaha emanet olun.

Sn.Kerim kardeşim hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin motorunuzu sağlıkla kazasız belasız kullanın.Bahsetmiş olduğunuz mont konusunda mutlaka arkadaşlarım size yardımcı olacaklardır.Tekrar hoş geldiniz, bizler her perşembe akşamı saat 19.00 dan sonra hava güzel ise yağış yoksa inciraltı sahilde helikopter pistinin oradaki büyük uçak maketinin altındayız bekleriz.

---------- Post added at 23:24 ---------- Previous post was at 23:22 ----------

Alp_Tunay; En sonunda tekneyei macunlayabildim.Birkaç gün sonra zımpara işine başlarım :thumleft:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
saat 20 00 gibi uçağın dibinde oluruz 23 30 a kadar ayrılmayız DUMANA bakarak bizi bulabilirsiniz :cat:
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
Eger gelipte bulamazsanıZ inciraltı karakoluna sorun onlar bile bizim yerimizi size gösterirler Yada turkuazın otopark kapısına gelirseniz bizim motorları görürsünüz.: tüm dostları bekliyoruz yagmurda yagsa biz ordayızz.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
5
gelmeyi çok istiyordum bu günde gözüm kesmedi pek uzak kalıyor bdiye ya :/ bu buluşma gaziemir yada buca taraflarında olmuyor mu hiç :))
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep sizin olsun.

Yeni yılda tüm dargınlıkların bitmesi ve barış içinde yaşanması dileğimle…

Mutlu yıllar...................:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yarın hava yagışlı gözküyo ama güzel olursa bende sizlerle tanışmayı istiyorum amca saat 19:00 orda olmaya çalışıcam :bestmt::cat:

ARAMIZA hoş geldin, yüreğinle ve motorunla herzaman bekleriz :cat: biz seni sevdik sende bizi sıcak bulduysan her zaman semaverde çayın hazır :rendeer:
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
80
Hoşbulduk cengiz abi senle ve diger abilerimle tanıştıgıma çok memnun oldum :cat: bende seni ve diger abimleri çok samimi ve sıcak buldum her zaman buldukça semaverde çayınızı içmeye gelicem abi :bestmt:
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
84
2012 nin ilk mesajını yeni yıl kutlamasıyla yapmak istedim. Tüm motorcu dostlarımın kazasız ve bol kilometreli bir yıl geçirmesi dileklerimle
HERKESİN YENİ YILINI KUTLARIM.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Motosiklet Türkiye yani Motosiklet.Net sitesinin facebook üzerinde bir tek grubu vardır o da " MotosikleT.NET - MT " adını taşır ve 24 bine yakın üyesi bulunmaktadır.
Facebook üzerindeki sayfanın yöneticileri MT sitesindeki yöneticilerle aynı şahıslardır,farklı şahıs veya üyelerden yönetici bulunmamaktadır.
Bunun haricinde burada bahsi geçen Mototerapi ya da başka bir adı taşıyan başka bir Motosiklet Türkiye forumuna ait facebook sayfası bulunmamaktadır.

Mevcut MT Yönetiminin haricinde hiç bir üye MT Facebook ya da Motosiklet.net sayfalarında yetkili değildir.
Dolayısıyla üye olunan facebook ya da başka platformlardaki farklı grupları oluşturanlar ve bu grupların uslup,kural ve düzeni bizim müdahil olabileceğimiz bir durum değildir.

Motosiklet.net ya da facebook MT sayfası üzerinden yazılan yazılar ve gelen şikayetler değerlendirilip kurallar ışığında gereken yapılmaktadır.

Üye olacağı grubu seçme hakkı üyenin kendisine ait olduğu gibi ayrılma kararı da elbette ki kendisine aittir.
Burada ki tek husus başka yerlerde yaşanan sorunları MT ile özdeşleştirmemektir.

Motosiklet.Net Sitesi üzerinde forum kurallarında da bahsedildiği üzere açılan başlıkta farklı konulardan bahsetmek,tartışma içerikli mesajlaşmak yasaktır.


Konu dışı mesajlaşmalar silinmiştir.
Konunun sayfa üzerinden devam ettirilmemesi,söylenmek istenen birşey ya da bu konu hakkında bir şikayeti olan varsa özel mesajla şahsım ya da diğer yöneticilere iletilmesini rica ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst