[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bugün yapılacak olan buluşma çeşitli sebeplerden ötürü İPTAL EDİLMİŞTİR.

Önümüzdeki haftadan itibaren Cuma buluşmaları ve gezi başlıklarını sitemiz üzerinden takip edebilir,katılabilirsiniz.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mesele sezonu açmakta değil yiğeeen,mesele sezonu hep açık tutabilmekte :)

Havalar biraz daha düzelsin,2012 konusunda Mayalar haklı değilse güzel bir yıl olacak :wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin :cat:
Buluşmaları bu sayfa üzerinden,ya da etkinlik duyuruları bölümüne açılan başlıklardan takip edebilirsin.
Görüşmek üzere..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekürler Tuncer Bey Acemi Olduğumdan Bilgim Yok Pek Fazla :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------

Beyler Varmı Gezi ?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yeni geldiğiniz için normaldir,olabilir böyle şeyler :)
Aramıza hoşgeldin :cat:

Şuan için gezi yok,olduğu zaman bu başlık ve etkinlikler bölümüne açılan başlıklardan takip edebilirsin..
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Tuncer bey gezi yok mu gezi bari kanks köçönk prkta flan taklak kankiş kankişe yeaaahh men :p
90lı ergen dj, mc doğa ve yaralı şişman :))))))))
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Caner Allah seni ıslah etsin :p
Takılırız ağa,küçük park bizim evimizdir,gitmesek de görmesek de o park bizim evimizdiiir..

Okan ın da yeni motoru hayırlı olsun diyelim bu vesileyle :cat: Allah CBF e sabır ve dayanma gücü versin :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Bende Bucadayım Aranıza Yeni Katıldım .. Gezilerinizi Sabırsızlıkla Bekliyorum Hangi Günler Oluyor Arkadaşlar Genelde ??
 
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
84
Tankut.35 hoş geldin geziler genelde hafta sonu agırlıklı yapılıyor ama hafta içi kaçamaklarda olmuyor degil...
tuncer harbiden allah cbf e sabır ve dayanma gücü versin beygirinden alsın torkuna versin hatta :D
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tankut aramıza hoşgeldin..
Geziler haftasonu oluyor (tabi ki kış döneminde her hafta organizasyon olmuyor).Siteyi takip et,buluşma olduğunda bu sayfadan ve açılan başlıktan haber verilir.. :cat:

Caner CBF Okan da 2 güne kalmaz önce CB,sonra sadece C olarak yaşamını devam ettirir :p Er 5 ten su akıtmış adamdır Okan :p
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Herkese merhaba,
Foça da buluşma yaparsanız katılmak isterim.:mrgreen: Kış vakti İzmir'e gelmek biraz zor olur. Yaza kısmetse ben de katılmak isterim buluşmalara. Geziler için izin alabilirmiyim bilmiyorum ama o da olur ilerde inşallah. :p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Hani izmirli motorcular nerede? Havalar soğuk diye kimse de hareket yok galiba?
Tamam motora binmiyorsunuz anladık da, internete de mi girmiyonuz, forumu boşladınız iyice :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhaba..
Takipte kalın yakında yapılabilir bişeyler :cat:

Herkese merhaba,
Foça da buluşma yaparsanız katılmak isterim.:mrgreen: Kış vakti İzmir'e gelmek biraz zor olur. Yaza kısmetse ben de katılmak isterim buluşmalara. Geziler için izin alabilirmiyim bilmiyorum ama o da olur ilerde inşallah. :p

Foça tarafına bir yol yapılabilir tabi ki,sizde bu taraflara gelirseniz bekleriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst